Текст відредаговано 25 квітня з врахуванням проведеної попередньої роботи під час дистанційного навчання. Увага: на додатку Google Classroom створено віртуальний клас, який працює паралельно з цим блогом.
Класним керівникам на електронну пошту вчителем був направлений код для його поширення через закриті класні мережі Вайберу і, абсолютна кількість учнів самостійно підключилися до віртуального класу, де приймаються і оцінюються роботи і надаються відповіді на поточні питання. Для роботи по розміщеному нижче плану віртуальних уроків на платформі Google Classroom абсолютна кількість учнів з усіх чотирьох класів приєдналися до віртуального класу через код . Пояснюю мовою "чайників", як знайти додаток Classroom серед додатків Гугла. На браузері Google в правому верхньому кутку є 9 великих жирних крапок, які утворюють квадратик. Тиснемо на нього, тягнемо за полосу праворуч мимо картинок додатків до низу - до слів"Більше від Google" (варіант - Інші додатки і продукти від Google). Google Classroom має зелену картинку в формі прямокутника в жовтій рамці з білим силуетом чоловічка всередині. Потім тиснемо на цей прямокутник та входимо через свою пошту @gmail.com і пароль в клас. Здається, щоб увійти в Клас, треба знайти знак+, натиснути його та ввести код. В усякому разі там досить простий вибір, щоб не заблудитися. Або поставте запитання у вікні Гугла, як це зробити.
Орієнтовний план уроків з вирівнюванням та ущільненням завдань по тижням:
Класи-Дата-Блочний модуль-Домашні завдання5А,Б-12.03-БМ43-46-§33-36
5Г-16.03-БМ43-46-§33-36
5В-17.03-БМ47-50-§37-40
5А,Б-19.03-БМ47-50-§37-40
5Г-23.03-БМ47-50-§37-40
5В-24.03-БМ51-52-§41-42
5А,Б-26.03-БМ47-50-§37-40
Канікули 30.03-03.04
5А,Б,В-9.04-БМ51-54-§41-44, виконати по §33-44 тест у віртуальному класі
5В-9.04-БМ53-54-§43-44, виконати по §33-44 тест у віртуальному класі
Всі 5-ті класи-16.04-БМ55-56, виконати навчальний проект про найвище бобове дерево у віртуальному класі у формі тесту на додатку Клас
Всі 5-ті класи-23.04-БМ57-58, §45-46, виконати навчальний проект №4 "Смітити не можна, переробляти" у формі тесту
Всі 5-ті класи-30.04-БМ59-60, §47, виконати кросворд по питанням до §33-44 у формі тесту
Всі 5-ті класи-07.05-БМ61-62, §48, семестрова контрольна робота у формі тесту
Всі 5-ті класи-14.05-БМ63-64, підсумковий урок, виставлення семестрових оцінок з двох тематичних ( І тематична є в журналі) та на третій день річних. Інформація конфіденційна та передається класному керівнику
Всі 5-ті класи-21.05- Повторення матеріалу І семестру, попередні організаційні питання щодо вивчення у 6-му класі природничих предметів ( географії та біології)
Увага: після вказаних в додатку Клас дат прийому тестів прийом автоматично припиняється
Домашні завдання: вивчати відповідні параграфи,читати конспект вчителя по відповідним темам,особливо в частині вивчення нового матеріалу, розв'язувати тести і виконувати завдання у віртуальному класі на додатку Google Classroom
Учням, які працювали активно в Інтернеті під час дистанційного навчання, під час підрахунку середнього балу з двох тематичних оцінок в ІІ семестрі та підрахунку річної оцінки з двох семестрових оцінок буде здійснюватися округлення середнього балу на їх користь за опанування інформаційно-цифрової компетентності, що передбачено також програмою курсу природознавства.
Примітки: 1. Теми ущільнені у зв'язку з попереднім двотижневим карантином та для переходу на роботу в один умовний день для всієї паралелі 5-х класів
2. Конспект вчителя розмішений на цьому з блочними уроками БМ на 90 хвилин, які відповідають двом звичайним урокам на 45 хвилин, розміщений на блозі вчителя. Блочні модулі БМ, які є в моїх конспектах, мають назви двох тем з їхніми номерами (при плануванні на 2 звичайних 45-хвилинних урока) та включають три 30-хвилинних міні-модулі при проведенні модульних 90-хвилинних уроків). Посилання на блог такі:https://oleksportugalski.blogspot.com/
Географія. Природознавство. Школа (різне).
Див. публікацію конспектів https://oleksportugalski.blogspot.com/2018/09/5-2018_12.html
3. Для роботи через Classroom свої електронні скриньки створюйте на платформі gmail.com, при цьому ідентифікація учня як учня школи буде відбувається за зразком: 5А(Б,В,Г)-Прізвище учня-Ім'я При створенні поштових скриньок користуйтеся для транслітерації прізвищ з української на латинську мову офіційним державним сервісом https://pasport.org.ua/vazhlivo/transliteratsiya Також, при спілкуванні під час дистанційного навчання, наприклад, в режимі відеоконференції Zoom чи в додатку Classroom, відразу реєструйтеся своїм справжнім прізвищем на українській або англійській мові, щоб викладач сприймав Вас як учня, а не якусь дивну істоту з надуманим ніком, на яку не варто витрачати час і можна навіть заблокувати , бо час безкоштовної відеконференції обмежений 40-ма хвилинами, а аудиторія класу може бути до 120 і більше учнів. Безглузді ніки психологічно заважають швидкій роботі всім, а не тільки вчителю.
Немає коментарів:
Дописати коментар