Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)
Загальна кількість переглядів сторінки
Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя
Архів блогу
вівторок, 31 березня 2020 р.
Орієнтовний розклад уроків дистанційного навчання
На різних телеканалах для 5-11 класів див. тут: https://www.rbc.ua/ukr/news/ukraine-ponedelnika-startuet-vseukrainskaya-1585655676.html
неділя, 29 березня 2020 р.
Дистанційне навчання, сторінка шкільного сайту
Див.
http://www.school56.edukit.mk.ua/distancijne_navchannya/
Див.
http://www.school56.edukit.mk.ua/distancijne_navchannya/
вівторок, 17 березня 2020 р.
Раптове припинення занять і дистанційне навчання
Дистанційне навчання у разі раптового припинення занять на основі блогу з переходом на паралельну роботу в електронному класі розкрито в моїх публікаціях https://oleksportugalski.blogspot.com/2020/03/12032020.html та
https://oleksportugalski.blogspot.com/2020/03/6.html Протягом тижня роботи за допомогою надання кодів доступу через закриті соціальні мережі класними керівниками учням класів вдалося залучити до реєстрації у віртуальних класах до 80% учнів і до 50% виконують роботи
https://oleksportugalski.blogspot.com/2020/03/6.html Протягом тижня роботи за допомогою надання кодів доступу через закриті соціальні мережі класними керівниками учням класів вдалося залучити до реєстрації у віртуальних класах до 80% учнів і до 50% виконують роботи
четвер, 12 березня 2020 р.
Дистанційне навчання з географії у 6-х класах
Дистанційне навчання з географії у 6-х класах
Текст відредаговано 25 квітня з орієнтовним планом уроків до кінця ІІ семестру.
Увага: у віртуальному класі на додатку Гугла Клас (Classroom) розміщуються для учнів школи паралельно з цим блогом конкретні завдання та здійснюється їх прийом до вказаних тут та в Класі дат. Пояснюю мовою "чайників", як знайти цей додаток в додатку Гугла. На його браузері в правому верхньому кутку є 9 великих жирних крапок, які утворюють квадратик. Тиснемо на нього, тягнемо за полосу праворуч мимо картинок додатків до низу - до слів"Більше від Google" (варіант - Інші додатки і продукти від Google). Google Classroom має зелену картинку в формі прямокутника в жовтій рамці з білим силуетом чоловічка всередині. Потім тиснемо на цей прямокутник та входимо через свою пошту @gmail.com і пароль в клас. Код класу отримати у класного керівника через закриті мережі
Класи 6Б, 6В
Дата уроків 13.03.2020
Теми за параграфами §47-48
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 49-50
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 49-50
Домашнє завдання: вивчити §47-48, на ст. 8-9 контурних карт відмітити олівцем річки . Використати атлас , ст. 18-19. Відмічати також інші водні об'єкти з попередніх тем.
Примітки: 1. Конспект вчителя розмішений на цьому блозі: https://oleksportugalski.blogspot.com/
Географія. Природознавство. Школа (різне)
Див. публікацію http://oleksportugalski.blogspot.com/2018/01/6.html
Матеріали обєктів для виконання контурних карт тут: https://oleksportugalski.blogspot.com/2019/09/6.html
3. Протягом вивчення теми "Гідросфера" розв'язувати відповідні параграфам попередньо отримані ще в школі тестові завдання , половину питань з яких будуть включені в тестову роботу.Учням треба створити скриньку на платформі gmail.com, при цьому ідентифікація учня як учня школи буде відбуватися за зразком:
6Б (В)-Прізвище учня-Ім'я. При створенні поштових скриньок користуйтеся для транслітерації прізвищ з української на латинську мову офіційним державним сервісом https://pasport.org.ua/vazhlivo/transliteratsiya Також, при спілкуванні під час дистанційного навчання, наприклад, в режимі відеоконференції Zoom чи в додатку Classroom, відразу реєструйтеся своїм справжнім прізвищем на українській або англійській мові, щоб викладач сприймав Вас як учня, а не якусь дивну істоту з надуманим ніком, на яку не варто витрачати час і можна навіть заблокувати , бо час безкоштовної відеконференції обмежений 40-ма хвилинами, а аудиторія класу може бути до 120 і більше учнів. Безглузді ніки психологічно заважають швидкій роботі всім, а не тільки вчителю.
Дата уроків 20.03.2020
Теми за параграфами §49-51
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 51-52
Домашнє завдання: вивчити §49-51, на ст. 8-9 контурних карт відмітити олівцем озера. Використати атлас, ст. 18-19. Відмітити також інші водні об'єкти та закінчити роботу фарбуванням кольоровими олівцями 4-х басейнів стоку річок в океаниБлочні модулі в конспекті вчителя БМ 51-52
Дата уроків 27.03.2020
Теми за параграфами §52-53
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 53-56, здати у віртуальному класі контурні карти до 10.04 (сфотографувати або відсканувати виконані роботи на ст. 8-9 і прислати у віртуальний клас)
Домашнє завдання: вивчити §52-53, виконати до 10.04 тестову роботу по темі "Гідросфера" за питаннями у віртуальному класі Classroom, прислати виконані завдання в контурних картах на ст.8-9
30.03-03.04 - канікули
Дата уроків 10.04.2020
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 53-56, здати у віртуальному класі контурні карти до 10.04 (сфотографувати або відсканувати виконані роботи на ст. 8-9 і прислати у віртуальний клас)
Домашнє завдання: вивчити §52-53, виконати до 10.04 тестову роботу по темі "Гідросфера" за питаннями у віртуальному класі Classroom, прислати виконані завдання в контурних картах на ст.8-9
30.03-03.04 - канікули
Дата уроків 10.04.2020
Теми за параграфами §54-55
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 57-58
Домашнє завдання: вивчити §54-55, розпочати виконання контурних карт на ст.10-11 по атласу на ст. 20-21 та невеликої підказки у правому нижньому кутку на ст. 21 за адресою Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 57-58
https://oleksportugalski.blogspot.com/2019/09/6.html
Дата уроків 17.04.2020
Теми за параграфами §56-58
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 59-60
Домашнє завдання: вивчити §56-58, закінчити виконання контурних карт на ст.10-11 по атласу на ст. 20-21, виконати тести в додатку Клас по §54-58Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 59-60
Дата уроків 24.04.2020
Теми за параграфами §59
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 61-62
Домашнє завдання: вивчити §61, розпочати виконання контурних карт на ст.12-13 по атласу на ст. 22-23
Дата уроків 30.04.2020
Теми за параграфами §60,61
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 63-64
Домашнє завдання: вивчити §60, 61, виконати контурні карти на ст.12-13 по атласу на ст. 22-23, виконати тести в додатку Клас (контрольну роботу за ІІ семестр) по §59-61 і атласу
Дата уроків 08.05.2020
Теми за параграфами §62
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 65-66
Домашнє завдання: вивчити §62, виконати міні-проект "Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів"у формі тесту
Дата уроків 15.05.2020
Теми: Підсумковий урок, виставлення семестрових оцінок з з трьох тематичних ( 1 тематична є в журналі) та на третій день річних. Інформація конфіденційна та передається класному керівнику.
Дата уроків 22.05.2020
Повторення матеріалу І семестру, попередні організаційні питання щодо вивчення у 7-му класі географії
Увага: після вказаних в додатку Клас дат прийому тестів прийом автоматично припиняється
Учням, які працювали активно в Інтернеті під час дистанційного навчання, під час підрахунку середнього балу з трьох тематичних оцінок в ІІ семестрі та підрахунку річної оцінки з двох семестрових оцінок буде здійснюватися округлення середнього балу на їх користь за опанування інформаційно-цифрової компетентності, що передбачено також програмою курсу географії
Повторення матеріалу І семестру, попередні організаційні питання щодо вивчення у 7-му класі географії
Увага: після вказаних в додатку Клас дат прийому тестів прийом автоматично припиняється
Учням, які працювали активно в Інтернеті під час дистанційного навчання, під час підрахунку середнього балу з трьох тематичних оцінок в ІІ семестрі та підрахунку річної оцінки з двох семестрових оцінок буде здійснюватися округлення середнього балу на їх користь за опанування інформаційно-цифрової компетентності, що передбачено також програмою курсу географії
Дистанційне навчання з природознавства у 5-х класах
Дистанційне навчання з природознавства у 5-х класах.
5А,Б-12.03-БМ43-46-§33-36
5Г-16.03-БМ43-46-§33-36
5В-17.03-БМ47-50-§37-40
5А,Б-19.03-БМ47-50-§37-40
5Г-23.03-БМ47-50-§37-40
5В-24.03-БМ51-52-§41-42
5А,Б-26.03-БМ47-50-§37-40
Канікули 30.03-03.04
5А,Б,В-9.04-БМ51-54-§41-44, виконати по §33-44 тест у віртуальному класі
5В-9.04-БМ53-54-§43-44, виконати по §33-44 тест у віртуальному класі
Всі 5-ті класи-16.04-БМ55-56, виконати навчальний проект про найвище бобове дерево у віртуальному класі у формі тесту на додатку Клас
Всі 5-ті класи-23.04-БМ57-58, §45-46, виконати навчальний проект №4 "Смітити не можна, переробляти" у формі тесту
Всі 5-ті класи-30.04-БМ59-60, §47, виконати кросворд по питанням до §33-44 у формі тесту
Всі 5-ті класи-07.05-БМ61-62, §48, семестрова контрольна робота у формі тесту
Всі 5-ті класи-14.05-БМ63-64, підсумковий урок, виставлення семестрових оцінок з двох тематичних ( І тематична є в журналі) та на третій день річних. Інформація конфіденційна та передається класному керівнику
Всі 5-ті класи-21.05- Повторення матеріалу І семестру, попередні організаційні питання щодо вивчення у 6-му класі природничих предметів ( географії та біології)
Увага: після вказаних в додатку Клас дат прийому тестів прийом автоматично припиняється
Домашні завдання: вивчати відповідні параграфи,читати конспект вчителя по відповідним темам,особливо в частині вивчення нового матеріалу, розв'язувати тести і виконувати завдання у віртуальному класі на додатку Google Classroom
Учням, які працювали активно в Інтернеті під час дистанційного навчання, під час підрахунку середнього балу з двох тематичних оцінок в ІІ семестрі та підрахунку річної оцінки з двох семестрових оцінок буде здійснюватися округлення середнього балу на їх користь за опанування інформаційно-цифрової компетентності, що передбачено також програмою курсу природознавства.
https://oleksportugalski.blogspot.com/
Географія. Природознавство. Школа (різне).
Див. публікацію конспектів https://oleksportugalski.blogspot.com/2018/09/5-2018_12.html
3. Для роботи через Classroom свої електронні скриньки створюйте на платформі gmail.com, при цьому ідентифікація учня як учня школи буде відбувається за зразком: 5А(Б,В,Г)-Прізвище учня-Ім'я При створенні поштових скриньок користуйтеся для транслітерації прізвищ з української на латинську мову офіційним державним сервісом https://pasport.org.ua/vazhlivo/transliteratsiya Також, при спілкуванні під час дистанційного навчання, наприклад, в режимі відеоконференції Zoom чи в додатку Classroom, відразу реєструйтеся своїм справжнім прізвищем на українській або англійській мові, щоб викладач сприймав Вас як учня, а не якусь дивну істоту з надуманим ніком, на яку не варто витрачати час і можна навіть заблокувати , бо час безкоштовної відеконференції обмежений 40-ма хвилинами, а аудиторія класу може бути до 120 і більше учнів. Безглузді ніки психологічно заважають швидкій роботі всім, а не тільки вчителю.
Текст відредаговано 25 квітня з врахуванням проведеної попередньої роботи під час дистанційного навчання. Увага: на додатку Google Classroom створено віртуальний клас, який працює паралельно з цим блогом.
Класним керівникам на електронну пошту вчителем був направлений код для його поширення через закриті класні мережі Вайберу і, абсолютна кількість учнів самостійно підключилися до віртуального класу, де приймаються і оцінюються роботи і надаються відповіді на поточні питання. Для роботи по розміщеному нижче плану віртуальних уроків на платформі Google Classroom абсолютна кількість учнів з усіх чотирьох класів приєдналися до віртуального класу через код . Пояснюю мовою "чайників", як знайти додаток Classroom серед додатків Гугла. На браузері Google в правому верхньому кутку є 9 великих жирних крапок, які утворюють квадратик. Тиснемо на нього, тягнемо за полосу праворуч мимо картинок додатків до низу - до слів"Більше від Google" (варіант - Інші додатки і продукти від Google). Google Classroom має зелену картинку в формі прямокутника в жовтій рамці з білим силуетом чоловічка всередині. Потім тиснемо на цей прямокутник та входимо через свою пошту @gmail.com і пароль в клас. Здається, щоб увійти в Клас, треба знайти знак+, натиснути його та ввести код. В усякому разі там досить простий вибір, щоб не заблудитися. Або поставте запитання у вікні Гугла, як це зробити.
Орієнтовний план уроків з вирівнюванням та ущільненням завдань по тижням:
Класи-Дата-Блочний модуль-Домашні завдання5А,Б-12.03-БМ43-46-§33-36
5Г-16.03-БМ43-46-§33-36
5В-17.03-БМ47-50-§37-40
5А,Б-19.03-БМ47-50-§37-40
5Г-23.03-БМ47-50-§37-40
5В-24.03-БМ51-52-§41-42
5А,Б-26.03-БМ47-50-§37-40
Канікули 30.03-03.04
5А,Б,В-9.04-БМ51-54-§41-44, виконати по §33-44 тест у віртуальному класі
5В-9.04-БМ53-54-§43-44, виконати по §33-44 тест у віртуальному класі
Всі 5-ті класи-16.04-БМ55-56, виконати навчальний проект про найвище бобове дерево у віртуальному класі у формі тесту на додатку Клас
Всі 5-ті класи-23.04-БМ57-58, §45-46, виконати навчальний проект №4 "Смітити не можна, переробляти" у формі тесту
Всі 5-ті класи-30.04-БМ59-60, §47, виконати кросворд по питанням до §33-44 у формі тесту
Всі 5-ті класи-07.05-БМ61-62, §48, семестрова контрольна робота у формі тесту
Всі 5-ті класи-14.05-БМ63-64, підсумковий урок, виставлення семестрових оцінок з двох тематичних ( І тематична є в журналі) та на третій день річних. Інформація конфіденційна та передається класному керівнику
Всі 5-ті класи-21.05- Повторення матеріалу І семестру, попередні організаційні питання щодо вивчення у 6-му класі природничих предметів ( географії та біології)
Увага: після вказаних в додатку Клас дат прийому тестів прийом автоматично припиняється
Домашні завдання: вивчати відповідні параграфи,читати конспект вчителя по відповідним темам,особливо в частині вивчення нового матеріалу, розв'язувати тести і виконувати завдання у віртуальному класі на додатку Google Classroom
Учням, які працювали активно в Інтернеті під час дистанційного навчання, під час підрахунку середнього балу з двох тематичних оцінок в ІІ семестрі та підрахунку річної оцінки з двох семестрових оцінок буде здійснюватися округлення середнього балу на їх користь за опанування інформаційно-цифрової компетентності, що передбачено також програмою курсу природознавства.
Примітки: 1. Теми ущільнені у зв'язку з попереднім двотижневим карантином та для переходу на роботу в один умовний день для всієї паралелі 5-х класів
2. Конспект вчителя розмішений на цьому з блочними уроками БМ на 90 хвилин, які відповідають двом звичайним урокам на 45 хвилин, розміщений на блозі вчителя. Блочні модулі БМ, які є в моїх конспектах, мають назви двох тем з їхніми номерами (при плануванні на 2 звичайних 45-хвилинних урока) та включають три 30-хвилинних міні-модулі при проведенні модульних 90-хвилинних уроків). Посилання на блог такі:https://oleksportugalski.blogspot.com/
Географія. Природознавство. Школа (різне).
Див. публікацію конспектів https://oleksportugalski.blogspot.com/2018/09/5-2018_12.html
3. Для роботи через Classroom свої електронні скриньки створюйте на платформі gmail.com, при цьому ідентифікація учня як учня школи буде відбувається за зразком: 5А(Б,В,Г)-Прізвище учня-Ім'я При створенні поштових скриньок користуйтеся для транслітерації прізвищ з української на латинську мову офіційним державним сервісом https://pasport.org.ua/vazhlivo/transliteratsiya Також, при спілкуванні під час дистанційного навчання, наприклад, в режимі відеоконференції Zoom чи в додатку Classroom, відразу реєструйтеся своїм справжнім прізвищем на українській або англійській мові, щоб викладач сприймав Вас як учня, а не якусь дивну істоту з надуманим ніком, на яку не варто витрачати час і можна навіть заблокувати , бо час безкоштовної відеконференції обмежений 40-ма хвилинами, а аудиторія класу може бути до 120 і більше учнів. Безглузді ніки психологічно заважають швидкій роботі всім, а не тільки вчителю.
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Вітаю відвідувачів блогу
Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.