Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

пʼятниця, 31 серпня 2012 р.

Хімія 10 клас. Планування уроків

Хімія 10 клас.Планування уроків за підручником П.П.Попель,Л.С.Крикля, 2010

Номер
теми
уроку
Назви теми програми і
назва теми уроку
Домашнє
завдання
Дата
Примітка
1






















2

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17

18
19
20
21

22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32

33
34


Неметалічні елементи, їх  прості речовини і сполуки
Неметалічні елементи
Неметали
Сполуки неметалічних елементів із Гідрогеном
Гідроген хлорид. Хлоридна кислота. Хлориди
Амоніак
Солі амонію
Розрахунки за хімічними рівняннями (І)
Тематичне оцінювання № 1
Оксиди неметалічних елементів
Сульфатна кислота. Сульфати
Нітратна кислота. Нітрати
Ортофосфатна кислота. Ортофосфати
Мінеральні добрива
Карбонатна кислота. Карбонати
Демонстрації № 1-9
Лабораторні досліди № 1-8
Практична робота №1 «Добування карбон оксиду. Взаємо перетворення карбонатів і гідрогенкарбонатів»
Силікатна кислота. Силікати
Колообіги речовин і елементів у природі
Розв’язування комбінованих розрахункових задач
Тематичне оцінювання № 2
Металічні елементи, їх прості речовини і сполуки
Металічні елементи. Метали
Хімічні властивості металів
Розрахунки за хімічними рівняннями (ІІ)
Натрій і Калій
Магній і Кальцій
Алюміній
Ферум
Тематичне оцінювання № 3
Демонстрації № 10-16
Лабораторні досліди № 9-15
Практична робота №2 «Розв’язування експериментальних завдань»
Методи добування металів
Хімічні основи виробництва чавуну і сталі
Тематичне оцінювання № 4


§ 1
§ 2
§ 3
§ 4
§ 5
§ 6
§ 7

§ 8
§ 9
§ 10
§ 11
§ 12
§ 13




§ 14
§ 15
§ 16


§ 17
§ 18
§ 19
§ 20
§ 21
§ 22
§ 23





§ 24
§ 25


Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники