Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

неділя, 14 жовтня 2012 р.

Тести з географії в 10 класі

Тести з географії в 10 класі по темам 1-3 (підручник С.Г. Копернік, Р.Р. Коваленко) 1. Держави: а)це те саме, що і країни б) суверенні політичні утворення в) залежні від метрополії території 2. До високорозвинутих країн «Великої сімки» відносяться такі (вибрати): Росія, США, Україна, Велика Британія, Японія, Німеччина, Бразилія, Китай, Індія 3. Україна відноситься до: а) високорозвинених країн б) країн, що розвиваються в) країн з перехідною економікою г) країн з плановою економікою 4. За формою правління до монархій відносяться (вибрати): США, Велика Британія, Саудівська Аравія, Україна, Індія, Італія, Нідерланди 5. До загальнополітичних міжнародних організацій відносяться (вибрати): НАТО,ООН, СНД, міжнародні банки МБРР і ЄБРР 6. На Землі населення у 2012 році досягло: 7 млрд. чол., 6,8 млрд. чол., 10 млрд. чол. 7. Еміграція переселенців – це: а) їх виїзд з країни, б) в’їзд в країну в) сальдо міграції 8. В число семи найчисленніших націй світу входять (вибрати): китайці, українці, німці, хіндустанці, росіяни, французи, японці 9. Містом в Україні вважається поселення , в якому понад 12 тисяч чол.., 10 тисяч чол., 3 тисячі чол., 20 тисяч чол.. 10. До глобальних екологічних проблем відносяться: а)забруднення навколишнього середовища б)демографічні проблеми) енергетична проблема в)вичерпні ресурси 11. Як джерело енергії використовуються (вибрати): рудні ресурси, нафта, природний газ, уранові руди, калійні солі 12. Рекреаційні ресурси пляжного туризму: Італійська Рив’єра, Південний Берег Криму, Альпи, український Буковель в Карпатах, Альпи

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники