План самоосвіти у 2013-2014
навчальному році вчителя ......(чорновий варіант з перевіреними посиланнями на діючі нормативні документи станом на початок жовтня 2013р.)
Тема самоосвіти: ................................................................
І. Вивчення нормативних документів
№
|
Зміст
|
Джерела
|
Термін виконання
|
Форма опрацювання
|
Відмітка
про виконання
|
1
|
Лист
Міністерства № 1/9-426 від 01.06.2012 "Щодо інструктивно-методичних
рекомендацій із базових дисциплін"
|
Сайт МОН
України
|
Вересень 2013
|
Вивчення
змісту
|
Виконано
|
2
|
Лист «Про підсумки Міжнародного природничого
інтерактивного учнівського конкурсу „КОЛОСОК”
у 2012–2013 н. р. та організацію конкурсу
„КОЛОСОК” у 2013–2014 н. р.»
|
Лист МОН України
від 04.06.2013 № 1/9-401.
Сайт МОН України
|
Жовтень 2013
|
Вивчення
змісту
|
Виконано.
В
школі проведено конкурси
|
3
|
Про
затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів у
системі загальної середньої освіти
|
Наказ МОНСМУ
від 30.08.2011 № 996
Сайт МОН України
|
Вересень 2013
|
Повторне опрацювання, копіювання змісту в загальній частині, з географії
і природознавства. Використання для 6-х класів (стара програма)
|
Виконано
|
4
|
Програма
«Основи споживчих знань»
|
Київ, 2008
Лист МОН
України № 1.4/18-Г-2099 від
28.11.07
|
Вересень
2013
|
Складання нового календарно-тематичного планування підручника
|
Виконано
|
5
|
Лист "Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань
розроблення інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в
кабінетах природничо-математичного напряму”
|
Лист МОН України від 17.07.2013 № 1/9-498
|
Жовтень 2013
|
Врахування
змісту листа при складанні нових і оновленні діючих посадових інструкцій і інструкцій з охорони
праці з географії та природознавства
|
Виконано
|
6
|
Програма
«Природознавство. 5 клас» для загальноосвітніх навчальних закладів
|
Наказ МОНМС
України від 06.06.2012р. № 664
|
Вересень 2013
|
Вивчення
змісту зі складанням нового
календарно-тематичного планування
|
Виконано
|
7
|
Наказ "Про
затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із
базових дисциплін у системі загальної середньої освіти"
|
Наказ МОНУ від
21.08.2013 №1222
|
Вересень 2013
|
Вивчення змісту, врахування
рекомендацій відповідно до ст.27,28,43,44 Додатку 2 при оцінюванні
учнів 5 класу по природознавству
|
Виконано
|
ІІ. Науково-теоретична
підготовка (питання дидактики та психології)
№
|
Зміст
|
Джерела
|
Термін виконання
|
Форма опрацювання
|
Відмітка
про виконання
|
1
|
Капіруліна С. Л. Викладання
шкільного курсу географії в модульно-розвивальній системі навчання
|
Краєзнавство. Географія . Туризм. – 2002. - № 33 (278)
|
Постійно
|
Використання
в
календарному
плануванні
і в конспектах уроків
|
Виконано
|
2
|
Капіруліна С. Л. Усі уроки географії
|
Харків. Видавнича група «Основа», 2007.
Навчальне видання
|
Постійно
|
Використання
в
конспектах уроків
|
Виконано
|
3
|
Ярошенко О.Г., Бойко В.М. природознавство: підручник для 5 класу
|
Київ. Видавництво «Світоч», 2013
|
Постійно
|
Використання
в
конспектах уроків
|
Виконано
|
4
|
Довгань Г.Д. Інтерактивні технології на уроках географії
|
Харків. Видавництво «Ранок», 2005.
Навчальне видання
|
Постійно
|
Використання
в
конспектах уроків
|
Виконано
|
5
|
Стадник С.Г. Загальна географія. 6 клас. Методичний посібник для вчителя
|
Харків. Видавнича група «Основа», 2006.
Навчальне видання
|
Постійно
|
Використання
в
конспектах уроків
|
Виконано
|
6
|
С.Л. Капіруліна. Цікаво вивчаємо географію. Ігри , конкурси, змагання
|
Харків. Видавнича група «Основа», 2010.
Навчальне видання
|
Квітень 2014
|
Використання
в
позашкільних заходах
|
Виконано
|
7
|
Шматько О.Є. Усі уроки природознавства. 5-6 класи
|
Харків. Видавнича група «Основа», 2007.
Навчальне видання
|
Постійно для 6 класу (по старій
програмі)
|
Використання
в
конспектах уроків
|
Виконано
|
ІІІ. Методика викладання
предмету. Робота над темою самоосвіти. Вивчення ППД
№
|
Зміст
|
Джерела
|
Термін виконання
|
Форма опрацювання
|
Відмітка
про виконання
|
1
|
Португальський О. В. Формування компетентностей майбутнього випускника школи
|
Розробка в електронному і
письмовому варіантах
|
Травень
2014
|
Тема самоосвіти
|
Виконано
|
2
|
Сиротенко Г.О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. – Харків:
Вид. група “Основа”, 2003
|
Навчальне видання
|
Лютий
2014
|
Використання
В роботі
|
Виконано
|
3
|
Корнєєв В.П. Технології в навчанні географії. – Харків: Вид. група “Основа”, 2004
|
Навчальне видання
|
Лютий
2014
|
Використання
в роботі
|
Виконано
|
4
|
Панченко О., Оката О. Застосування в навчальному процесі активних методів
навчання // Освіта. Технікуми, коледжі. –
2010. - № 1(25)
|
Навчальне видання
|
Лютий
2014
|
Використання
в роботі
|
Виконано
|
5
|
Ніколаєва Л. Активні методи навчання для підвищення розумової діяльності
майбутніх спеціалістів // Освіта. Технікуми, коледжі. – 2010 - № 1(25)
|
Навчальне видання
|
Лютий
2014
|
Використання
в роботі
|
Виконано
|
6
|
Шеремета П. Дещо про методи навчання // Рідна школа. – 2004 - №
6(893)
|
Навчальне видання
|
Лютий
2014
|
Використання
в роботі
|
Виконано
|
7
|
Ярошенко О.Г., Бойко В.М., Коршевнюк Т.В. Зошит для практичних робіт з
природознавства. 5 клас
|
Видавництво «Світоч». 2013
Схвалено для використання Листом ІІТЗО від 01.08.2013
№14.1/12-Г-459
|
Вересень
2013
|
Використання при складанні конспектів уроків
|
Виконано
|
8
|
Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх
навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі
|
Лист МОН № 1/9-368 від 24.05.13 року. Додаток 1
«Загальні методичні рекомендації
щодо організації
навчально-виховного процесу у п’ятих класах» загальноосвітніх навчальних
закладів
|
Вересень
2013
|
Використання в роботі
|
Виконано
|
ІV. Практична участь в
реалізації проблемної теми школи «Формування компетентної і соціально
адаптованої особистості випускника школи як результат творчої співпраці вчителя
та учня , їх взаємного самовдосконалення». Впровадження інновацій
№
|
Зміст
|
Джерела
|
Термін виконання
|
Форма опрацювання
|
Відмітка
про виконання
|
1
|
|
По матеріалам
педагогічних видань і джерелам в Інтернеті
|
2013
|
Виступ на засіданні МГ, письмова розробка
|
Виконано
|
2
|
Робота в
творчій лабораторії вчителів
|
Творча
лабораторія ІКТ
|
Протягом навчального року
|
Виконання
розробки «Нанесення надписів на
зображеннях» та публікація її в загальноукраїнському журналі «Відкритий урок»
|
Виконано
|
3
|
З досвіду
роботи
|
Португальський О.В.
«Календарно-тематичне планування уроків природознавства в 5-му класі за
програмою 2012 року»// Журнал «Відкритий урок» видавництва «Плеяди».-201
, № -с.
|
2013
|
Стаття в загальноукраїнському
фаховому журналі
http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/36921/
|
Виконано
|
4
|
Реєстрація
власного фахового блогу на сайті МОІППО
|
Рубрика
«Освітнє середовище Миколаївського регіону». Розділ
«Регіональна
блогосфера»
|
Жовтень 2013
|
Реєстрація в
МОІППО
|
Виконано
|
5
|
Курси з географії
|
МОІППО
|
Відповідно до
плану у 2014 році
|
Проходження курсів
|
Виконано,
посвідчення
|
Немає коментарів:
Дописати коментар