Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

субота, 12 січня 2013 р.

Календарне планування. 6 клас. Географія


Календарне планування курсу географії 6 класу в модульній системі
Установчо – технологічна карта з теми «Вступ. Географічне пізнання Землі»
( 8 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
Дата
Теми за програмою
Розподіл тем навчальних модулів
Види діяльності
Варіанти домаш-нього завдання
Стандарт на виході
Знання географічних понять з курсу природо -знавства 5класу:
Океани, планета, космос,рельєф, Знання об’єктів географічної номенклатури в об’ємі курсу 5 класу
Вміння : працювати з контурною картою, підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки, працювати з різнорівневими письмовими завданням
відповідати на усні питання, переказувати і пояснювати інформацію

1. Вступ. Географія – наука про природу Землі та її різноманітність, про населення і його господарську діяльність
Практична робота    № 1                    «Спостереження за висотою сонця над горизонтом, погодою, сезонними змінами в природі »
УМ. Вступ. Географія – наука про природу Землі та її різноманітність, про населення і його господарську діяльність
ЗП. Практична робота № 1
ЗП. Практична робота № 1

Робота з підручником
Робота з картами
атласу
Виконання завдань практичної роботи
§1




Виконання
завдань
п/р №1  
Учень:
називає: об’єкт вивчення географії в цілому та загальної географії зокрема; джерела географічних знань, методи географічних досліджень;
порівнює та виділяє: відмінності між джерелами географічних знань;
підбирає: географічну інформацію з різних джерел;
оцінює: результати спостережень за висотою Сонця над горизонтом, явищами погоди; сезонними змінами в природі.
Учень:
називає: учасників подорожей, відкриттів, експедицій різних епох;
підбирає: додаткову інформацію про пізнання і дослідження Землі в різних джерелах;
узагальнює: зібраний матерiал про географічні подорожі та експедиції;
складає: короткі повідомлення про подорожі та експедиції;
характеризує: основні етапи географічного пізнання Землі;
аналізує: карти маршрутів подорожей;
порівнює: наслідки розвитку географії в різні епохи.

3. Як люди уявляли Землю в давнину.
Практична робота № 2
« Складання таблиці
 « Етапи географічного пізнання  Землі » 
4. Епоха Великих географічних відкриттів.  Практична робота № 2
( продовження )
ЗП.  Як люди уявляли Землю в давнину
АП. Практична робота № 2
АП. Епоха Великих географічних відкриттів Практична робота № 2

Робота з підручником
Робота з картами
атласу
Виконання завдань практичної роботи
§2
Виконання
завдань
п/р №2



§3


5. Відкриття  Америки Х. Колумбом.
Перша навколосвітня подорож
Ф. Магеллана. Практична робота № 2
( продовження )
6. Навколосвітні   експедиції ( Д. Кук,
І. Крузенштерн,  Ю . Лисянський )
Практична робота № 2
( продовження )
КС. Відкриття  Америки Х. Колумбом.
Перша навколосвітня подорож
Ф. Магеллана
АП. Практична робота № 2
АП. Навколосвітні   експедиції ( Д. Кук,
І. Крузенштерн,  Ю . Лисянський )
Практична робота № 2

Робота з підручником
Робота з картами
атласу
Виконання завдань практичної роботи
§3







§4


7. Сучасні географічні дослідження.
Практична робота № 2
( закінчення ) 
Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
8. Підсумковий урок  з теми (різнорівневі завдання)


СУ. Сучасні географічні дослідження.
Практична робота № 2
( закінчення ) 
СУ. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
КР. Контроль знань, вмінь та навичок учнів з теми

Робота з підручником
Робота з картами
атласу
Виконання завдань практичної роботи
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної роботи з різнорівневих завдань












 §5








Повт. §1-5
Випереджу -вальні завдання


Установчо – технологічна карта з теми «Земля на плані і карті»
( 12 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
Дата
Теми за програмою
Розподіл тем навчальних модулів
Види діяльності
Варіанти домаш-нього завдання
Стандарт на виході
Знання географічних понять :
Материки, океани, планета, рельєф,  гідросфера,
знання об’єктів географічної номенклатури в об’ємі попередньої теми
Вміння : працювати з контурною картою, підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки, працювати з різнорівневими письмовими завданнями, відповідати на усні питання, переказувати, працювати з інформаційними
джерелами

9. Зображення Землі на глобусі, плані, карті, аерофотознімку,  космічному
знімку
10. Умовні знаки. Різномасштабні карти. Практична робота    № 3 « Розв’язування задач із переведення числового масштабу в іменований »
УМ. Зображення Землі на глобусі, плані, карті, аерофотознімку,  космічному знімку
ЗП. Умовні знаки. Різномасштабні карти.
АП. Практична робота № 3

Робота з підручником
Робота з картами
Складання опорного конспекту
Виконання завдань практичної роботи
§6





§6

Учень:
називає: лінії градусної сітки: паралелі, меридіани, екватор, тропіки, нульовий меридіан, об’єкти місцевості за планом і картою; елементи плану і карти; масштаб карти, напрямки, умовні знаки;
виділяє: відмінності зображення місцевості на малюнку, фото- аерознімку, плані;
користується легендою карти, різними видами масштабу;
вимірює: відстані на карті та плані;
визначає: абсолютну і відносну висоту, географічні координати окремих географічних об’єктів, свого населеного пункту на різних за масштабом картах;
орієнтується: на місцевості та за планом;
пояснює: різницю між зображенням земної поверхні на глобусі, плані, карті, аерофотознімку та космічному знімку; причини появи спотворень на карті, в яких частинах карти спотворення найбільші і чому.

11. Зображення нерівностей земної поверхні. Рельєф. Відносна та абсолютна висоти. Горизонталі і бергштрихи
12. Практична робота № 4
« Визначення  масштабів планів та карт за даними про відстані на місцевості та відрізками на карті,  що відповідають цим відстаням »
ЗП.  Зображення нерівностей земної поверхні. Рельєф. Відносна та абсолютна висоти. Горизонталі і бергштрихи
                                                          
АП (2-3). Практична робота № 4

Робота з підручником
Робота з картами
атласу
Складання опорного конспекту

Виконання завдань практичної роботи
§7





Завдання
п/р №4

13. Градусна сітка Землі. Географічні координати (поняття). Паралелі і географічна широта.
14. Меридіани та географічна довгота. Географічні координати (пояснення). Картографічні спотворення
ЗП. Градусна сітка Землі. Географічні координати (поняття). Паралелі і географічна широта.
ЗП.  Меридіани та географічна довгота.  
ЗП. Географічні координати (пояснення). Картографічні спотворення

Робота з підручником.
Складання опорного конспекту
Робота з картами
атласу

§8



§8


15. Географічні координати свого населеного пункту та його висота над рівнем моря.
16. Визначення напрямків на місцевості, плані й карті.  Азимут. Окомірна та азимутальна зйомки
ЗП. . Географічні координати свого населеного пункту.
ЗП. Визначення напрямків на місцевості, плані й карті. Азимут
ЗП. Окомірна та азимутальна зйомки

Складання опорного конспекту
Робота з підручником
Робота з картами
Конспект


§9, ст.49




17. Правила відліку географічної широти й довготи. Визначення відстаней на глобусі та карті
18. Практична робота № 5
« Визначення географічних координат та відстаней за географічною картою »

КС. Правила відліку географічної широти й
довготи.                                                     АП(2-3). Визначення відстаней на глобусі та карті Практична робота
№ 5

Робота з підручником
Робота з картами
Виконання завдань практичної роботи
Складання опорного конспекту

§8,9




Закінчити п.р.№ 5


19. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
20. Підсумковий урок  з теми (різнорівневі завдання)




СУ. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
СУ. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
КР. Контроль знань, вмінь та навичок учнів з теми

Робота з підручником та матеріалами опорного конспекту
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної роботи з різнорівневих завдань
Повт. §6-9



Випереджувальні завдання


Установчо – технологічна карта з теми «Літосфера»
( 12 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
Дата
Теми за програмою
Розподіл тем навчальних модулів
Види діяльності
Варіанти домаш-нього завдання
Стандарт на виході
Знання географічних понять :
Материки, океани, планета, рельєф, карта, гідросфера,
знання об’єктів географічної номенклатури в об’ємі попередніх тем
Вміння : працювати з контурною картою, підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки, працювати з різнорівневими письмовими завданнями, відповідати на усні питання, переказувати, працювати з інформаційними
джерелами

21. Внутрішня будова Землі. Поняття
« земна кора »,                   « літосфера »і інші.
22. Будова й типи земної кори та її склад
УМ. Внутрішня будова Землі. Поняття
« земна кора »,                «літосфера »і інші.
ЗП. Будова й типи земної кори.            
ЗП. Склад земної кори
Робота з підручником
Робота з картами
Складання опорного конспекту

§10,
Ст. 52-55



§15

Учень:
називає: суттєві ознаки понять “літосфера”, “земна кора”, “літосферна плита”, “гора”, “рівнина”;
вказує: на особливості рухів земної кори, літосферних плит;
виділяє: відмінності між основними формами рельєфу Землі;
показує: на карті сейсмічні пояси, різні форми рельєфу
згадує: про геологічний час;
визначає: географічне положення гір і рівнин, їх висоту і вік;
висловлює судження: про необхідність охорони надр та форм рельєфу;
пояснює: вплив внутрішніх і зовнішніх (вітру, текучих вод, підземних вод, моря, льодовиків) процесів на рельєф;
оцінює: значення рельєфу в житті та господарській діяльності людини; вплив людини на рельєф;
аналізує: причини і наслідки руху літосферних плит;
позначає: на контурній карті об’єкти географічної номенклатури: вулкани — Ключевська Сопка, Везувій, Кракатау; гори: Карпати, Кримські, Альпи, Уральські, Атлас, Кордильєри, Великий Вододільний хребет, Гімалаї з вершиною Джомолунгма (Еверест), Анди; хребти в океані: Ломоносова, Серединно-Атлантичний; рівнини: Східноєвропейська; Західносибірська; плоскогір’я: Декан, Середньо-Сибірське; сейсмічні пояси: Тихоокеанський, Середземноморський, Атлантичний.

23. Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори
24. Катастрофічні явища в літосфері. Походження материків і океанів
ЗП. Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори
ЗП. Катастрофічні явища в літосфері.
ЗП. Походження материків і океанів. Геологічний час

Робота з підручником
Робота з картами
атласу

§11,12



§13



25. Зовнішні процеси, що зумовлюють зміну земної кори
26. Основні форми рельєфу Землі: гори та рівнини
Практична робота № 6                                   «Установлення взаємозв’язків між будовою земної кори та формами рельєфу, визначення їхнього геологічного часу»
ЗП. Зовнішні процеси, що зумовлюють зміну земної кори
ЗП. Основні форми рельєфу Землі: гори та
рівнини
АП. Практична робота № 6                                  

Робота з підручником
Робота з картами
атласу
Виконання завдань практичної роботи
§14,15


Ст. 82


27. Форми рельєфу суходолу
28. Практична робота № 7
« Позначення і

підписування на контурній карті найбільших літосферних плит, сейсмічних поясів,
вулканів,  гір, рівнин»
ЗП. Форми рельєфу суходолу
АП. Практична робота № 7
АП. Практична робота № 7

Робота з підручником
Робота з картами
Виконання завдань практичної роботи
 §16

Завдання
п/р №7


29. Рельєф дна Світового океану.
30.Охорона унікальних форм рельєфу та надр Землі
ЗП. Рельєф дна Світового океану.
КС(2-3). Охорона унікальних форм рельєфу та надр Землі
Робота з підручником
Робота з картами
Складання опорного конспекту

§17

§18



31. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
32. Підсумковий урок  з теми (різнорівневі завдання)



СУ. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
СУ. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
КР. Контроль знань, вмінь та навичок учнів з теми

Робота з підручником та матеріалами опорного конспекту
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної роботи з різнорівневих завдань
Повт. §10-18



Виперед-жувальні завдання


Установчо – технологічна карта з теми «Атмосфера»
( 10 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
Дата
Теми за програмою
Розподіл тем навчальних модулів
Види діяльності
Варіанти домаш-нього завдання
Стандарт на виході
Знання географічних понять :
Материки, океани, планета, рельєф,  гідросфера, літосфера
знання об’єктів географічної номенклатури в об’ємі попередніх тем
Вміння : працювати з контурною картою, підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки, працювати з різнорівневими письмовими завданнями, відповідати на усні питання, переказувати, працювати з інформаційними
джерелами

33. Атмосфера, її склад та будова
34.Температура повітря. Теплові пояси Землі
УМ. Атмосфера, її склад та будова
ЗП. Температура земної поверхні та повітря.
ЗП. Теплові пояси Землі


Робота з підручником
Робота з картами
Складання опорного конспекту
§19

§20,21

Учень:
називає: суттєві ознаки понять “погода”, “клімат”, “повітряна маса”;
спостерігає і фіксує: зміни погоди;
пояснює, як відбувається добовий і річний хід температури повітря у зв’язку зі змiною висоти Сонця, причини утворення вітру, причини змін погоди та клімату;
виділяє відмінності: між основними видами хмар і опадів; погодою і кліматом на різних широтах;
визначає: середні температури, тиск атмосфери, швидкість вітру;
будує: графіки ходу температури за певний період, розу вітрів, діаграму хмарності та опадів;
згадує: ознаки погоди в циклоні та антициклоні;
користується: термометром, барометром, флюгером;
добирає: адекватні для аналізу атмосферних процесів джерела географічних знань;
оцінює: наслідки впливу господарської діяльності людини на атмосферу;
аналізує: карти розподілу тиску, температури, опадів, переміщення вологих мас,
особливості головних типів клімату.

35. Атмосферний тиск і вітер
Загальна циркуляція атмосфери
36. Водяна пара, вологість повітря, хмарність, опади
ЗП. Атмосферний тиск і вітер
ЗП.  Загальна циркуляція атмосфери         
ЗП. Водяна пара, вологість повітря, хмарність, опади
Робота з підручником
Робота з картами
атласу

§22,23



§24



37. Погода та показники її стану
38. Практична робота № 8
« Спостереження за погодою й опрацювання зібраних матеріалів »
ЗП. Види опадів                                  ЗП. Закономірності розподілу опадів на земній кулі
АП. Погода, її елементи, типи, зміна в часі

Робота з підручником
Робота з картами
атласу
Виконання завдань практичної роботи

§25

Завдання
п/р №8




39.Клімат Землі
40. Практична робота № 9 « Опис одного з головних типів клімату за кліматичними картами »
ЗП. Клімат Землі
ЗП. Фактори формування клімату
АП. Практична робота № 9 « Опис одного з головних типів клімату за кліматичними картами »
Робота з підручником
Робота з картами
Виконання завдань практичної роботи

§26
 Завдання
п/р №9






41. Охорона атмосфери
42. Підсумковий урок  з теми (різнорівневі завдання)

КС. Охорона атмосфери
СУ. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
КР. Контроль знань, вмінь та навичок учнів з теми

Робота з підручником та матеріалами опорного конспекту
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної роботи з різнорівневих завдань
§27

Повт. §19-27
Виперед -жувальні завдання







Установчо – технологічна карта з теми «Гідросфера»
( 12 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
Дата
Теми за програмою
Розподіл тем навчальних модулів
Види діяльності
Варіанти домаш-нього завдання
Стандарт на виході
Знання географічних понять :
Материки, океани, планета, рельєф, літосфера,  атмосфера,
знання об’єктів географічної номенклатури в об’ємі попередніх тем
Вміння : працювати з контурною картою, підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки, працювати з різнорівневими письмовими завданнями, відповідати на усні питання, переказувати, працювати з інформаційними
джерелами

43. Гідросфера, її основні частини
44. Світовий океан та його частини.
Практична робота № 10
« Позначення на контурній  карті
гідрологічних об’єктів »

УМ. 1.Гідросфера, її основні частини
ЗП. Світовий океан та його частини.
АП. Практична робота № 10


Робота з підручником
Робота з картами
Складання опорного конспекту
Виконання завдань практичної роботи
§28

§28, завдання
п/р №10






Учень:
називає: суттєві ознаки понять “океан”, “море”, “затока”, “протока”, “водна маса”, “океанічна течія”, “річка”, “озеро”, “болото”, “льодовик”, “підземні води”;
виділяє відмінності: між складовими частинами гідросфери;
наводить приклади: основних видів вод суходолу — поверхневих і підземних, частин Світового океану;
пояснює: схему світового кругообігу води, роль Світового океану у географічній оболонці; причини і наслідки рухів води в океані; особливості живлення і режиму вод суходолу;
розрізняє: способи зображення вод суходолу на плані місцевості та на карті;
визначає: географічне положення водних об’єктів, глибини океанів і морів; залежність напряму і характеру течії річок від рельєфу;
оцінює: роль води для людини;
знаходить і позначає: на контурній карті об’єкти географічної номенклатури: моря: Чорне, Азовське, Середземне, Червоне, Берингове; протоки: Керченська,
Босфор, Гібралтарська, Мексиканська, Магелланова, Дрейка, Берингова; затоки: Біскайська, Бенгальська, Мексиканська, Гвінейська; острови: Велика Британія, Шрі-Ланка, Великі Зондські, Великі Антильські, Гренландія, Мадагаскар; півострови: Аравійський, Кримський, Апеннінський, Індостан, Індокитай, Лабрадор, Сомалі; западина: Марiанська; течії: Західних вітрів, Гольфстрім, Північноатлантична; Північнотихоокеанська, Північна та Південна Пасатна; річки: Дніпро, Дунай, Янцзи, Ніл, Амазонка, Міссісіпі; озера: Каспійське, Великі озера, Байкал, Танганьїка.

45. Властивості вод Світового океану
46.Рух води в океані

ЗП. Властивості вод Світового океану
ЗП. Рух води в океані
ЗП. Рух води в океані

Робота з підручником
Робота з картами
атласу

§29

§30






47. Багатства вод Світового океану. Океан та людина
48.Води суходолу. Річки. Практична робота № 10                (продовження)
ЗП. Багатства вод Світового океану. Океан
та людина
ЗП. Води суходолу. Річки.
АП. Практична робота № 10 ( продовження )

Робота з підручником
Робота з картами
атласу
Виконання завдань практичної роботи
§31


§32


49. Озера. Штучні водойми: канали, водосховища, ставки
50. Болота, їх типи, поширення.
Практична робота № 11 « Складання порівняльної характеристики водних  об’єктів  ( за  вибором  )  »

ЗП. Озера.                                                                       Штучні водойми: канали, водосховища, ставки
ЗП. Болота, їх типи, поширення.
АП. Практична робота № 11


Робота з підручником
Робота з картами
Виконання завдань практичної роботи
 §33


§34




51. Підземні води, їх типи
Льодовики, особливості їх утворення.
52. Практична робота № 12
« Визначення за картою ГП, напряму течії та найбільших  приток однієї з річкових систем світу ( за вибором ) »

Використання вод суходолу людиною

ЗП. Підземні води, їх типи. Льодовики, особливості їх утворення.
АП. Практична робота № 12
КС. Використання вод суходолу людиною


Робота з підручником
Робота з картами
Виконання завдань практичної роботи
Складання опорного конспекту

§35,36




Конспект


53. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
54. Підсумковий урок  з теми (різнорівневі завдання)




СУ. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
СУ. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
КР. Контроль знань, вмінь та навичок учнів з теми

Робота з підручником та матеріалами опорного конспекту
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної роботи з різнорівневих завдань
Повт. §28-36



Випереджувальні завдання

Установчо – технологічна карта з теми «Біосфера. Географічна оболонка»
( 6 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
Дата
Теми за програмою
Розподіл тем навчальних модулів
Види діяльності
Варіанти домашнього завдання
Стандарт на виході
Знання географічних понять :
Материки, океани, планета, рельєф, літосфера,  атмосфера, гідросфера
знання об’єктів географічної номенклатури в об’ємі попередніх тем
Вміння : працювати з контурною картою, підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки, працювати з різнорівневими письмовими завданнями, відповідати на усні питання, переказувати, працювати з інформаційними
джерелами

55. Поняття про біосферу
56. Взаємодія біосфери з іншими оболонками Землі.
Грунт – особливе природне тіло.
УМ. Поняття про біосферу.                                  ЗП.  Взаємодія біосфери з іншими оболонками Землі.
ЗП. Грунт – особливе природне тіло


Робота з підручником
Робота з картами
атласу
Виконання завдань практичної роботи
§37




 §38, 39

Учень:
називає: суттєві ознаки понять “біосфера”, “ґрунт”, “рослинність”, “тваринний світ”;
пояснює: причини поширення ґрунтів і живих організмів на Землі на основі встановлення міжпредметних зв’язків між географією та природознавством;
порівнює: типи ґрунтів, видів рослин і тварин, що поширені на різних широтах;
оцінює: зміни ґрунтів, рослинності і тваринного світу в результаті господарської діяльності людини.
Учень:
називає: суттєві ознаки понять “географічна оболонка”, “природний комплекс”, “географічний пояс”, “природна зона”;
пояснює: взаємодію компонентів природи у природному комплексі на суходолі та в океані; наслідки взаємодії оболонок Землі;
формулює: загальні закономірності географічної оболонки;
оцінює: практичне значення кругообігів речовин і
енергії, цілісності, ритмічності для життя і діяльності людини;
аналізує: особливості географічних поясів і природних зон;
наводить приклади: впливу природи на людину та людини на природу;
ілюструє: конкретними прикладами екологічні проблеми своєї місцевості та земної кулі.

57.  Поняття про географічну оболонку
58. Природні комплекси. Екологічні проблеми
ЗП.  Поняття про географічну оболонку
ЗП. Природні комплекси
КС. Екологічні проблеми

Робота з підручником
Робота з картами
атласу
Виконання завдань практичної роботи
§40


§41, 42


59. Практична робота № 13
« Ознайомлення з компонентами природи своєї  місцевості, виявлення взаємозв’язків  між ними »
 60. Підсумковий урок  з теми (різнорівневі завдання)

АП. Практична робота № 13
СУ. Систематизація, узагальнення , корекція  знань, вмінь та навичок учнів з теми
КР. Контроль знань, вмінь та навичок учнів з теми

Робота з підручником
Робота з картами
атласу
Виконання завдань практичної роботи
Завдання
п/р №13






 Повт. §37-41
Випереджу -вальні завдання


Установчо – технологічна карта з теми «Земля – планета людей. Людина і географічна оболонка»
( 8 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
Дата
Теми за програмою
Розподіл тем навчальних модулів
Види діяльності
Варіанти домашнього завдання
Стандарт на виході
Знання  понять:
Оболонки Землі:
літосфера, гідросфера, атмосфера, біосфера.
Природні
компоненти.
Знання про походження людини (з уроків історії), про Україну, Київ, Миколаївську область
Вміння : працювати з контурною картою, підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки

61. Кількість і розміщення населення Землі
62. Людські раси, рівність рас
УМ Кількість  населення Землі
ЗП Розміщення населення
Землі
ЗП Людські раси, рівність рас
Робота з підручником
Робота з картою та атласом
Розгляд малюнків в
§ 43, 44
Складання опорного конспекту
§ 43, 44, конспект
Відповіді на питання
Повідомлення про
окремі країни
Учень: називає: кількість населення Землі та населення України й своєї місцевості;
суттєві  ознаки понять
 «природні багатства»,
«навколишнє середовище»;
розпізнає: способи зображення держав і столиць на політичній карті світу, населених пунктів на плані місцевості;
визначає: за планом місцевості та картою населені пункти, найбільші держави, держави-сусіди та їх столиці;
позначає: на контурній карті кордони держав, підписує їх назви та назви столиць;
наводить приклади: природних багатств за особливостями їх вичерпності та відновлюваності;
порівнює: забруднення навколишнього середовища в різних частинах Землі;
висловлює судження:
про практичні заходи щодо усунення негативних наслідків взаємодії населення
 з природою в своїй місцевості

63. Народи і держави.
Практична робота № 14 «Позначення кордонів держав на всіх материках та їхніх столиць»
64. Види господарської діяльності людини. Зміни компонентів природи в результаті діяльності людей. Зміни природних комплексів Землі.
ЗП Народи і держави
АП Практична робота № 14
ЗП Види господарської діяльності людини. Зміни компонентів природи в результаті діяльності людей. Зміни природних комплексів Землі
Робота з політичною картою світу та адміністративною
картою України
(сусідні держави)
Виконання завдань практичної роботи
§ 45, 46, 42, конспект
Відповіді на питання
Закінчити п.р. № 14
Кросворди про країни та міста України
Завдання окремим учням у зв’язку з  наступним тематичним оцінюванням

65. Використання природних багатств.
66. Населення і навколишнє середовище. Підсумковий урок  з теми (різнорівневі завдання)

КС Використання природних багатств
СУ Населення і навколишнє середовище.
Систематизація, узагальнення
КР Контроль за рівнем засвоєння навчального матеріалу
Робота з підручником та матеріалом опорного конспекту
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної роботи з різнорівневих завдань
§ 47, конспект
Літні завдання або інші завдання при
наявності наступних уроків


67-68. Резервний час для всього курсу








Літні завдання













































Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники