Календарне планування курсу географії 6 класу в модульній системі
Установчо – технологічна карта з теми «Вступ.
Географічне пізнання Землі»
( 8 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
|
Дата
|
Теми за програмою
|
Розподіл тем навчальних модулів
|
Види діяльності
|
Варіанти домаш-нього завдання
|
Стандарт на виході
|
Знання географічних
понять з курсу природо -знавства 5класу:
Океани,
планета, космос,рельєф, Знання об’єктів географічної номенклатури в об’ємі
курсу 5 класу
Вміння : працювати з контурною картою, підручником,
зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки, працювати з
різнорівневими письмовими завданням
відповідати на усні питання, переказувати і
пояснювати інформацію
|
1. Вступ.
Географія – наука про природу Землі та її різноманітність, про населення і
його господарську діяльність
Практична
робота № 1 «Спостереження за висотою
сонця над горизонтом, погодою, сезонними змінами в природі »
|
УМ. Вступ.
Географія – наука про природу Землі та її різноманітність, про населення і
його господарську діяльність
ЗП. Практична
робота № 1
ЗП. Практична
робота № 1
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
Виконання
завдань практичної роботи
|
§1
Виконання
завдань
п/р №1
|
Учень:
називає: об’єкт вивчення географії в цілому та загальної географії зокрема; джерела географічних знань, методи географічних досліджень; порівнює та виділяє: відмінності між джерелами географічних знань; підбирає: географічну інформацію з різних джерел; оцінює: результати спостережень за висотою Сонця над горизонтом, явищами погоди; сезонними змінами в природі.
Учень:
називає: учасників подорожей, відкриттів, експедицій різних епох; підбирає: додаткову інформацію про пізнання і дослідження Землі в різних джерелах; узагальнює: зібраний матерiал про географічні подорожі та експедиції; складає: короткі повідомлення про подорожі та експедиції;
характеризує: основні етапи географічного пізнання
Землі;
аналізує: карти маршрутів подорожей;
порівнює: наслідки розвитку географії в різні епохи. |
|
3. Як люди
уявляли Землю в давнину.
Практична робота № 2
« Складання
таблиці
« Етапи географічного пізнання Землі »
4. Епоха
Великих географічних відкриттів. Практична робота № 2
( продовження )
|
ЗП. Як люди уявляли Землю в давнину
АП. Практична
робота № 2
АП. Епоха
Великих географічних відкриттів Практична робота № 2
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
Виконання
завдань практичної роботи
|
§2
Виконання
завдань
п/р №2
§3
|
|||
5.
Відкриття Америки Х. Колумбом.
Перша
навколосвітня подорож
Ф. Магеллана. Практична робота № 2
( продовження )
6. Навколосвітні експедиції ( Д. Кук,
І.
Крузенштерн, Ю . Лисянський )
Практична робота № 2
( продовження )
|
КС.
Відкриття Америки Х. Колумбом.
Перша
навколосвітня подорож
Ф. Магеллана
АП. Практична
робота № 2
АП. Навколосвітні експедиції ( Д. Кук,
І.
Крузенштерн, Ю . Лисянський )
Практична
робота № 2
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
Виконання
завдань практичної роботи
|
§3
§4
|
|||
7. Сучасні
географічні дослідження.
Практична робота № 2
( закінчення
)
Систематизація,
узагальнення , корекція знань, вмінь
та навичок учнів з теми
8. Підсумковий
урок з теми (різнорівневі завдання)
|
СУ. Сучасні
географічні дослідження.
Практична
робота № 2
( закінчення
)
СУ.
Систематизація, узагальнення , корекція
знань, вмінь та навичок учнів з теми
КР. Контроль
знань, вмінь та навичок учнів з теми
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
Виконання
завдань практичної роботи
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної
роботи з різнорівневих завдань
|
§5
Повт. §1-5
Випереджу
-вальні завдання
|
Установчо – технологічна карта з теми «Земля на
плані і карті»
( 12 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
|
Дата
|
Теми за програмою
|
Розподіл тем навчальних модулів
|
Види діяльності
|
Варіанти домаш-нього завдання
|
Стандарт на виході
|
Знання
географічних понять :
Материки,
океани, планета, рельєф, гідросфера,
знання об’єктів
географічної номенклатури в об’ємі попередньої теми
Вміння : працювати з контурною картою,
підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки,
працювати з різнорівневими письмовими завданнями, відповідати на усні
питання, переказувати, працювати з інформаційними
джерелами
|
9. Зображення
Землі на глобусі, плані, карті, аерофотознімку, космічному
знімку
10. Умовні
знаки. Різномасштабні карти. Практична робота № 3 « Розв’язування задач із переведення
числового масштабу в іменований »
|
УМ. Зображення
Землі на глобусі, плані, карті, аерофотознімку, космічному знімку
ЗП. Умовні
знаки. Різномасштабні карти.
АП. Практична
робота № 3
|
Робота з
підручником
Робота з картами
Складання
опорного конспекту
Виконання
завдань практичної роботи
|
§6
§6
|
Учень:
називає: лінії градусної сітки: паралелі, меридіани, екватор, тропіки, нульовий меридіан, об’єкти місцевості за планом і картою; елементи плану і карти; масштаб карти, напрямки, умовні знаки; виділяє: відмінності зображення місцевості на малюнку, фото- аерознімку, плані; користується легендою карти, різними видами масштабу; вимірює: відстані на карті та плані; визначає: абсолютну і відносну висоту, географічні координати окремих географічних об’єктів, свого населеного пункту на різних за масштабом картах; орієнтується: на місцевості та за планом; пояснює: різницю між зображенням земної поверхні на глобусі, плані, карті, аерофотознімку та космічному знімку; причини появи спотворень на карті, в яких частинах карти спотворення найбільші і чому. |
|
11. Зображення
нерівностей земної поверхні. Рельєф. Відносна та абсолютна висоти.
Горизонталі і бергштрихи
12. Практична
робота № 4
«
Визначення масштабів планів та карт за
даними про відстані на місцевості та відрізками на карті, що відповідають цим відстаням »
|
ЗП. Зображення нерівностей земної поверхні.
Рельєф. Відносна та абсолютна висоти. Горизонталі і бергштрихи
АП (2-3). Практична
робота № 4
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
Складання
опорного конспекту
Виконання
завдань практичної роботи
|
§7
Завдання
п/р №4
|
|||
13. Градусна
сітка Землі. Географічні координати (поняття). Паралелі і географічна широта.
14. Меридіани
та географічна довгота. Географічні координати (пояснення). Картографічні
спотворення
|
ЗП. Градусна
сітка Землі. Географічні координати (поняття). Паралелі і географічна широта.
ЗП. Меридіани та географічна довгота.
ЗП. Географічні
координати (пояснення). Картографічні спотворення
|
Робота з
підручником.
Складання
опорного конспекту
Робота з
картами
атласу
|
§8
§8
|
|||
15. Географічні
координати свого населеного пункту та його висота над рівнем моря.
16. Визначення
напрямків на місцевості, плані й карті. Азимут. Окомірна та азимутальна зйомки
|
ЗП. .
Географічні координати свого населеного пункту.
ЗП. Визначення
напрямків на місцевості, плані й карті. Азимут
ЗП. Окомірна та
азимутальна зйомки
|
Складання
опорного конспекту
Робота з
підручником
Робота з
картами
|
Конспект
§9, ст.49
|
|||
17. Правила
відліку географічної широти й довготи. Визначення відстаней на глобусі та
карті
18. Практична
робота № 5
« Визначення
географічних координат та відстаней за географічною картою »
|
КС. Правила відліку
географічної широти й
довготи. АП(2-3).
Визначення відстаней на глобусі та карті Практична робота
№ 5
|
Робота з підручником
Робота з
картами
Виконання
завдань практичної роботи
Складання
опорного конспекту
|
§8,9
Закінчити п.р.№ 5
|
|||
19.
Систематизація, узагальнення , корекція
знань, вмінь та навичок учнів з теми
20. Підсумковий
урок з теми (різнорівневі завдання)
|
СУ.
Систематизація, узагальнення , корекція
знань, вмінь та навичок учнів з теми
СУ.
Систематизація, узагальнення , корекція
знань, вмінь та навичок учнів з теми
КР. Контроль
знань, вмінь та навичок учнів з теми
|
Робота з підручником та матеріалами опорного конспекту
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної
роботи з різнорівневих завдань
|
Повт. §6-9
Випереджувальні завдання
|
Установчо – технологічна карта з теми «Літосфера»
( 12 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
|
Дата
|
Теми за програмою
|
Розподіл тем навчальних модулів
|
Види діяльності
|
Варіанти домаш-нього завдання
|
Стандарт на виході
|
Знання
географічних понять :
Материки,
океани, планета, рельєф, карта, гідросфера,
знання об’єктів
географічної номенклатури в об’ємі попередніх тем
Вміння : працювати з контурною картою,
підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки,
працювати з різнорівневими письмовими завданнями, відповідати на усні
питання, переказувати, працювати з інформаційними
джерелами
|
21. Внутрішня
будова Землі. Поняття
« земна кора
», « літосфера »і
інші.
22. Будова й
типи земної кори та її склад
|
УМ. Внутрішня
будова Землі. Поняття
« земна кора
», «літосфера »і інші.
ЗП. Будова й
типи земної кори.
ЗП. Склад
земної кори
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
Складання
опорного конспекту
|
§10,
Ст. 52-55
§15
|
Учень:
називає: суттєві ознаки понять “літосфера”, “земна кора”, “літосферна плита”, “гора”, “рівнина”; вказує: на особливості рухів земної кори, літосферних плит; виділяє: відмінності між основними формами рельєфу Землі; показує: на карті сейсмічні пояси, різні форми рельєфу
згадує: про геологічний час;
визначає: географічне положення гір і рівнин, їх висоту і вік; висловлює судження: про необхідність охорони надр та форм рельєфу; пояснює: вплив внутрішніх і зовнішніх (вітру, текучих вод, підземних вод, моря, льодовиків) процесів на рельєф; оцінює: значення рельєфу в житті та господарській діяльності людини; вплив людини на рельєф; аналізує: причини і наслідки руху літосферних плит; позначає: на контурній карті об’єкти географічної номенклатури: вулкани — Ключевська Сопка, Везувій, Кракатау; гори: Карпати, Кримські, Альпи, Уральські, Атлас, Кордильєри, Великий Вододільний хребет, Гімалаї з вершиною Джомолунгма (Еверест), Анди; хребти в океані: Ломоносова, Серединно-Атлантичний; рівнини: Східноєвропейська; Західносибірська; плоскогір’я: Декан, Середньо-Сибірське; сейсмічні пояси: Тихоокеанський, Середземноморський, Атлантичний. |
|
23. Внутрішні
процеси, що зумовлюють зміни земної кори
24. Катастрофічні
явища в літосфері. Походження материків і океанів
|
ЗП. Внутрішні
процеси, що зумовлюють зміни земної кори
ЗП.
Катастрофічні явища в літосфері.
ЗП. Походження
материків і океанів. Геологічний час
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
|
§11,12
§13
|
|||
25. Зовнішні
процеси, що зумовлюють зміну земної кори
26. Основні
форми рельєфу Землі: гори та рівнини
Практична робота № 6
«Установлення взаємозв’язків між будовою земної кори та формами
рельєфу, визначення їхнього геологічного часу»
|
ЗП. Зовнішні
процеси, що зумовлюють зміну земної кори
ЗП. Основні
форми рельєфу Землі: гори та
рівнини
АП. Практична
робота № 6
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
Виконання
завдань практичної роботи
|
§14,15
Ст. 82
|
|||
27. Форми
рельєфу суходолу
28. Практична
робота № 7
« Позначення і
підписування на
контурній карті найбільших літосферних плит, сейсмічних поясів,
вулканів, гір, рівнин»
|
ЗП. Форми
рельєфу суходолу
АП. Практична
робота № 7
АП. Практична
робота № 7
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
Виконання
завдань практичної роботи
|
§16
Завдання
п/р №7
|
|||
29. Рельєф дна
Світового океану.
30.Охорона
унікальних форм рельєфу та надр Землі
|
ЗП. Рельєф дна
Світового океану.
КС(2-3). Охорона
унікальних форм рельєфу та надр Землі
|
Робота з підручником
Робота з
картами
Складання
опорного конспекту
|
§17
§18
|
|||
31.
Систематизація, узагальнення , корекція
знань, вмінь та навичок учнів з теми
32. Підсумковий
урок з теми (різнорівневі завдання)
|
СУ.
Систематизація, узагальнення , корекція
знань, вмінь та навичок учнів з теми
СУ.
Систематизація, узагальнення , корекція
знань, вмінь та навичок учнів з теми
КР. Контроль
знань, вмінь та навичок учнів з теми
|
Робота з підручником та матеріалами опорного конспекту
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної
роботи з різнорівневих завдань
|
Повт. §10-18
Виперед-жувальні завдання
|
Установчо – технологічна карта з теми «Атмосфера»
( 10 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
|
Дата
|
Теми за програмою
|
Розподіл тем навчальних модулів
|
Види діяльності
|
Варіанти домаш-нього завдання
|
Стандарт на виході
|
Знання
географічних понять :
Материки,
океани, планета, рельєф, гідросфера,
літосфера
знання об’єктів
географічної номенклатури в об’ємі попередніх тем
Вміння : працювати з контурною картою,
підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки,
працювати з різнорівневими письмовими завданнями, відповідати на усні
питання, переказувати, працювати з інформаційними
джерелами
|
33. Атмосфера,
її склад та будова
34.Температура
повітря. Теплові пояси Землі
|
УМ. Атмосфера,
її склад та будова
ЗП. Температура
земної поверхні та повітря.
ЗП. Теплові
пояси Землі
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
Складання
опорного конспекту
|
§19
§20,21
|
Учень:
називає: суттєві ознаки понять “погода”, “клімат”, “повітряна маса”;
спостерігає і фіксує: зміни погоди;
пояснює, як відбувається добовий і річний хід температури повітря у зв’язку зі змiною висоти Сонця, причини утворення вітру, причини змін погоди та клімату; виділяє відмінності: між основними видами хмар і опадів; погодою і кліматом на різних широтах; визначає: середні температури, тиск атмосфери, швидкість вітру; будує: графіки ходу температури за певний період, розу вітрів, діаграму хмарності та опадів; згадує: ознаки погоди в циклоні та антициклоні; користується: термометром, барометром, флюгером; добирає: адекватні для аналізу атмосферних процесів джерела географічних знань; оцінює: наслідки впливу господарської діяльності людини на атмосферу; аналізує: карти розподілу тиску, температури, опадів, переміщення вологих мас,
особливості
головних типів клімату.
|
|
35. Атмосферний
тиск і вітер
Загальна
циркуляція атмосфери
36. Водяна
пара, вологість повітря, хмарність, опади
|
ЗП. Атмосферний
тиск і вітер
ЗП. Загальна циркуляція атмосфери
ЗП. Водяна
пара, вологість повітря, хмарність, опади
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
|
§22,23
§24
|
|||
37. Погода та
показники її стану
38. Практична
робота № 8
« Спостереження
за погодою й опрацювання зібраних матеріалів »
|
ЗП. Види
опадів
ЗП. Закономірності розподілу опадів на земній кулі
АП. Погода, її
елементи, типи, зміна в часі
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
Виконання
завдань практичної роботи
|
§25
Завдання
п/р №8
|
|||
39.Клімат Землі
40. Практична
робота № 9 « Опис одного з головних типів клімату за кліматичними картами »
|
ЗП. Клімат
Землі
ЗП. Фактори
формування клімату
АП. Практична
робота № 9 « Опис одного з головних типів клімату за кліматичними картами »
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
Виконання
завдань практичної роботи
|
§26
Завдання
п/р №9
|
|||
41. Охорона
атмосфери
42. Підсумковий
урок з теми (різнорівневі завдання)
|
КС. Охорона
атмосфери
СУ. Систематизація,
узагальнення , корекція знань, вмінь
та навичок учнів з теми
КР. Контроль
знань, вмінь та навичок учнів з теми
|
Робота з підручником та матеріалами опорного конспекту
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної
роботи з різнорівневих завдань
|
§27
Повт. §19-27
Виперед -жувальні завдання
|
|||
Установчо – технологічна карта з теми «Гідросфера»
( 12 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
|
Дата
|
Теми за програмою
|
Розподіл тем навчальних модулів
|
Види діяльності
|
Варіанти домаш-нього завдання
|
Стандарт на виході
|
Знання
географічних понять :
Материки,
океани, планета, рельєф, літосфера,
атмосфера,
знання об’єктів
географічної номенклатури в об’ємі попередніх тем
Вміння : працювати з контурною картою,
підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки,
працювати з різнорівневими письмовими завданнями, відповідати на усні
питання, переказувати, працювати з інформаційними
джерелами
|
43. Гідросфера,
її основні частини
44. Світовий
океан та його частини.
Практична
робота № 10
« Позначення на
контурній карті
гідрологічних
об’єктів »
|
УМ.
1.Гідросфера, її основні частини
ЗП. Світовий
океан та його частини.
АП. Практична
робота № 10
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
Складання
опорного конспекту
Виконання
завдань практичної роботи
|
§28
§28, завдання
п/р №10
|
Учень:
називає: суттєві ознаки понять “океан”, “море”, “затока”, “протока”, “водна маса”, “океанічна течія”, “річка”, “озеро”, “болото”, “льодовик”, “підземні води”; виділяє відмінності: між складовими частинами гідросфери; наводить приклади: основних видів вод суходолу — поверхневих і підземних, частин Світового океану; пояснює: схему світового кругообігу води, роль Світового океану у географічній оболонці; причини і наслідки рухів води в океані; особливості живлення і режиму вод суходолу; розрізняє: способи зображення вод суходолу на плані місцевості та на карті; визначає: географічне положення водних об’єктів, глибини океанів і морів; залежність напряму і характеру течії річок від рельєфу; оцінює: роль води для людини; знаходить і позначає: на контурній карті об’єкти географічної номенклатури: моря: Чорне, Азовське, Середземне, Червоне, Берингове; протоки: Керченська,
Босфор,
Гібралтарська, Мексиканська,
Магелланова, Дрейка, Берингова; затоки: Біскайська, Бенгальська,
Мексиканська, Гвінейська; острови: Велика Британія, Шрі-Ланка, Великі Зондські, Великі
Антильські, Гренландія, Мадагаскар; півострови: Аравійський, Кримський,
Апеннінський, Індостан, Індокитай, Лабрадор, Сомалі; западина: Марiанська; течії: Західних
вітрів, Гольфстрім, Північноатлантична; Північнотихоокеанська, Північна та
Південна Пасатна; річки:
Дніпро, Дунай,
Янцзи, Ніл, Амазонка, Міссісіпі; озера: Каспійське, Великі озера, Байкал,
Танганьїка.
|
|
45. Властивості
вод Світового океану
46.Рух води в
океані
|
ЗП. Властивості
вод Світового океану
ЗП. Рух води в
океані
ЗП. Рух води в
океані
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
|
§29
§30
|
|||
47. Багатства
вод Світового океану. Океан та людина
48.Води
суходолу. Річки. Практична робота № 10 (продовження)
|
ЗП. Багатства
вод Світового океану. Океан
та людина
ЗП. Води
суходолу. Річки.
АП. Практична
робота № 10 ( продовження )
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
Виконання
завдань практичної роботи
|
§31
§32
|
|||
49. Озера.
Штучні водойми: канали, водосховища, ставки
50. Болота, їх
типи, поширення.
Практична
робота № 11 « Складання порівняльної характеристики водних об’єктів
( за вибором
) »
|
ЗП. Озера.
Штучні водойми: канали, водосховища, ставки
ЗП. Болота, їх
типи, поширення.
АП. Практична
робота № 11
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
Виконання
завдань практичної роботи
|
§33
§34
|
|||
51. Підземні
води, їх типи
Льодовики,
особливості їх утворення.
52. Практична
робота № 12
« Визначення за
картою ГП, напряму течії та найбільших
приток однієї з річкових систем світу ( за вибором ) »
Використання
вод суходолу людиною
|
ЗП. Підземні
води, їх типи. Льодовики, особливості їх утворення.
АП. Практична
робота № 12
КС.
Використання вод суходолу людиною
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
Виконання
завдань практичної роботи
Складання
опорного конспекту
|
§35,36
Конспект
|
|||
53.
Систематизація, узагальнення , корекція
знань, вмінь та навичок учнів з теми
54. Підсумковий
урок з теми (різнорівневі завдання)
|
СУ.
Систематизація, узагальнення , корекція
знань, вмінь та навичок учнів з теми
СУ.
Систематизація, узагальнення , корекція
знань, вмінь та навичок учнів з теми
КР. Контроль
знань, вмінь та навичок учнів з теми
|
Робота з підручником та матеріалами опорного конспекту
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної
роботи з різнорівневих завдань
|
Повт. §28-36
Випереджувальні завдання
|
Установчо – технологічна карта з теми «Біосфера.
Географічна оболонка»
( 6 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
|
Дата
|
Теми за програмою
|
Розподіл тем навчальних модулів
|
Види діяльності
|
Варіанти домашнього завдання
|
Стандарт на виході
|
Знання географічних понять :
Материки, океани, планета, рельєф, літосфера, атмосфера, гідросфера
знання об’єктів географічної номенклатури в об’ємі попередніх тем
Вміння : працювати з контурною картою, підручником, зошитом і
зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки, працювати з різнорівневими
письмовими завданнями, відповідати на усні питання, переказувати, працювати з
інформаційними
джерелами
|
55. Поняття про
біосферу
56. Взаємодія
біосфери з іншими оболонками Землі.
Грунт –
особливе природне тіло.
|
УМ. Поняття про
біосферу. ЗП. Взаємодія біосфери з іншими оболонками
Землі.
ЗП. Грунт –
особливе природне тіло
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
Виконання
завдань практичної роботи
|
§37
§38, 39
|
Учень:
називає: суттєві ознаки понять “біосфера”, “ґрунт”, “рослинність”, “тваринний світ”; пояснює: причини поширення ґрунтів і живих організмів на Землі на основі встановлення міжпредметних зв’язків між географією та природознавством; порівнює: типи ґрунтів, видів рослин і тварин, що поширені на різних широтах; оцінює: зміни ґрунтів, рослинності і тваринного світу в результаті господарської діяльності людини.
Учень:
називає: суттєві ознаки понять “географічна оболонка”, “природний комплекс”, “географічний пояс”, “природна зона”; пояснює: взаємодію компонентів природи у природному комплексі на суходолі та в океані; наслідки взаємодії оболонок Землі; формулює: загальні закономірності географічної оболонки; оцінює: практичне значення кругообігів речовин і
енергії, цілісності, ритмічності для життя і діяльності
людини;
аналізує: особливості географічних поясів і природних зон;
наводить приклади: впливу природи на людину та людини на природу;
ілюструє: конкретними прикладами екологічні проблеми своєї місцевості та земної кулі. |
|
57. Поняття про географічну оболонку
58. Природні
комплекси. Екологічні проблеми
|
ЗП. Поняття про географічну оболонку
ЗП. Природні
комплекси
КС. Екологічні
проблеми
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
Виконання
завдань практичної роботи
|
§40
§41, 42
|
|||
59. Практична
робота № 13
« Ознайомлення
з компонентами природи своєї
місцевості, виявлення взаємозв’язків
між ними »
60. Підсумковий урок з теми (різнорівневі завдання)
|
АП. Практична
робота № 13
СУ.
Систематизація, узагальнення , корекція
знань, вмінь та навичок учнів з теми
КР. Контроль
знань, вмінь та навичок учнів з теми
|
Робота з
підручником
Робота з
картами
атласу
Виконання
завдань практичної роботи
|
Завдання
п/р №13
Повт. §37-41
Випереджу -вальні завдання
|
Установчо – технологічна карта з теми «Земля –
планета людей. Людина і географічна оболонка»
( 8 годин ). Географія, 6 клас
Стандарт на вході
|
Дата
|
Теми за програмою
|
Розподіл тем навчальних модулів
|
Види діяльності
|
Варіанти домашнього завдання
|
Стандарт на виході
|
Знання понять:
Оболонки Землі:
літосфера,
гідросфера, атмосфера, біосфера.
Природні
компоненти.
Знання про
походження людини (з уроків історії), про Україну, Київ, Миколаївську область
Вміння : працювати з контурною картою,
підручником, зошитом і зошитом-практикумом, аналізувати, робити висновки
|
61. Кількість і
розміщення населення Землі
62. Людські
раси, рівність рас
|
УМ Кількість населення Землі
ЗП Розміщення населення
Землі
ЗП Людські раси, рівність рас
|
Робота з підручником
Робота з картою та атласом
Розгляд малюнків в
§ 43, 44
Складання опорного конспекту
|
§ 43, 44, конспект
Відповіді на
питання
Повідомлення
про
окремі країни
|
Учень: називає: кількість населення Землі та населення України й
своєї місцевості;
суттєві ознаки понять
«природні багатства»,
«навколишнє середовище»;
розпізнає: способи зображення
держав і столиць на політичній карті світу, населених пунктів на плані
місцевості;
визначає: за планом місцевості
та картою населені пункти, найбільші держави, держави-сусіди та їх столиці;
позначає: на контурній карті
кордони держав, підписує їх назви та назви столиць;
наводить приклади: природних багатств за
особливостями їх вичерпності та відновлюваності;
порівнює: забруднення
навколишнього середовища в різних частинах Землі;
висловлює судження:
про практичні заходи щодо усунення негативних наслідків взаємодії
населення
з природою в своїй місцевості
|
|
63. Народи і держави.
Практична робота № 14 «Позначення кордонів держав на всіх материках та
їхніх столиць»
64. Види господарської діяльності людини. Зміни компонентів природи в
результаті діяльності людей. Зміни природних комплексів Землі.
|
ЗП Народи і держави
АП Практична робота № 14
ЗП Види господарської діяльності людини. Зміни компонентів природи в
результаті діяльності людей. Зміни природних комплексів Землі
|
Робота з
політичною картою світу та адміністративною
картою України
(сусідні
держави)
Виконання
завдань практичної роботи
|
§ 45, 46, 42, конспект
Відповіді на питання
Закінчити п.р. № 14
Кросворди про країни та міста України
Завдання окремим учням у зв’язку з
наступним тематичним оцінюванням
|
|||
65.
Використання природних багатств.
66. Населення і
навколишнє середовище. Підсумковий урок
з теми (різнорівневі завдання)
|
КС Використання природних багатств
СУ Населення і навколишнє середовище.
Систематизація,
узагальнення
КР Контроль за рівнем засвоєння навчального матеріалу
|
Робота з підручником та матеріалом опорного конспекту
Фронтальне опитування по темі,
систематизація і узагальнення знань та вмінь. Виконання самостійної
роботи з різнорівневих завдань
|
§ 47, конспект
Літні завдання
або інші завдання при
наявності
наступних уроків
|
|||
67-68.
Резервний час для всього курсу
|
Літні завдання
|
Немає коментарів:
Дописати коментар