Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

вівторок, 8 червня 2010 р.

Навчальна практика з природознавства в 6 класі

Навчальна практика з природознавства в 6 класі протягом року
Навчальна практика з природознавства уч____ 6- класу ____________ ____________
Остаточний термін виконання – І тиждень жовтня 2009 р., оцінка виставляється в кінці журналу
Остаточна оцінка за навчальну практику – середня арифметична з чотирьох оцінок за чотири теми
Звіт про виконання практики учнем вчитель передає заступнику директора школи
Фенологія – система знань про сезонні явища природи, терміни їхньої появи і причини, що спричиняють ці терміни. Основоположник фенології Р.Реомюр, який в 1735р. встановив залежність сезонного розвитку рослин від різних метеорологічних факторів.
Спостереження – активна форма пізнання навколишнього світу , що має на меті нагромадження фактів , початкових уявлень про об’єкти і явища
Сезонні ритми рослин – зміни стану організмів рослин упродовж року
Осінні явища рослин пов’язані з переходом від активного росту, цвітіння і дозрівання до зимового спокою. Цьому сприяє охолодження повітря і ґрунту...
Завдання по темі « Осінні явища в житті рослин. Пристосованість до середовища існування »
1.Восени в полях і на городах висівають і саджають
а) ярі культури б) озимі культури
2. На початку осені можна висівати
а) озиму пшеницю б) соняшник в) кавуни
3.Дерева та кущі найкраще висаджувати
а) влітку і взимку б) восени і весною в) влітку г) взимку
4.Топінамбур квітне
а) влітку б) восени в) весною
5.Для саду найбільша шкода від спалювання рослинних решток полягає у тому, що( 2 відповіді )
а) знищується грунт на місці вогнища б) забруднюється повітря в) пошкоджується коріння дерев
6. При першому нічному заморозку ще зелене листя на волоських горіхах
а) ще не опадає б) опадає за одну ніч
7. У дерев’янистих рослин ( дерев і кущів ) восени: а) листя немає б) листя все є в) листя жовтіє і опадає
8. Восени на вічнозелених рослинах в Україні хвоя: а)залишається б) опадає
9. Багаторічні трави восени: а)втрачають пагони б)втрачають коріння в)втрачають пагони і коріння
10. Від зайців стовбури дерев захищають: а)фарбуванням вапном або фарбою б)обгортанням різними матеріалами
11. На території України листопад у рослин відбувається переважно: а)літом б)весною в)зимою г)восени
12. Зміни восени листя із зеленого на жовтий або червоний колір пов’язано з: а)відсутністю води б) відсутністю повітря в) сезонними ритмами рослин
13. Однорічні рослини восени а)зупиняють ріст до весни б) гинуть в) залишають в землі до весни живе коріння
14. Опале листя і сухе бадилля для природи найкраще: а)спалити б)закопати або скласти на компост в іншому місці в)закопати на місці
15. Після опадання восени листя ріст рослин: а) продовжується б)припиняється
16. Однорічним озимим рослинам треба восени встигнути добре укоренитися в грунті, а для цього
необхідно, щоб грунт був а) вологим б) мерзлим
17. Для того, щоб фруктові дерева добре перезимували а) краще їх не поливати б) треба їх добре полити, особливо за відсутності дощів восени
18. Лісові смуги вдовж полів створюють для а) захисту грунтів від вітрової ерозії б) для естетичного вигляду в) для створення резервного запасу дров
Навчальна практика з природознавства уч____ 6- класу ____________ ____________
Остаточний термін виконання – І тиждень грудня 2009 р., оцінка виставляється в кінці журналу
Остаточна оцінка за навчальну практику – середня арифметична з чотирьох оцінок за чотири теми
Звіт про виконання практики учнем вчитель передає заступнику директора школи
Фенологія – система знань про сезонні явища природи, терміни їхньої появи і причини, що спричиняють ці терміни. Основоположник фенології Р.Реомюр, який в 1735р. встановив залежність сезонного розвитку рослин від різних метеорологічних факторів.
Спостереження – активна форма пізнання навколишнього світу , що має на меті нагромадження фактів , початкових уявлень про об’єкти і явища
Сезонні ритми рослин – зміни стану організмів рослин упродовж року
Зимові явища рослин пов’язані із їхнім зимовим спокоєм, що пов’язано з температурами повітря і ґрунту нижче 0оС...
Завдання по темі « Зимові явища в житті рослин »
1. У дерев’янистих рослин ( дерев і кущів ) зимою: а) листя немає б) листя є в) листя пожовтіло
2. В період потепління зимою із землі можуть виглядати невеликі листки: а) однорічних трав б) багаторічних трав в) дерев
3. Узимку на вічнозелених рослинах в Україні хвоя: а)росте б) не росте в) опадає
4. Багаторічні трави зимою: а)втрачають пагони б)втрачають коріння в)втрачають пагони і коріння
5. Коли закінчується зима, рослини найшвидше починають рости: а)на відкритих місцях б)в темних місцях в)в затишних світлих місцях
6. Для дерев’янистих рослин найстрашніше зимою: а)мороз б)обледеніння кори в)холодний дощ
7. Однорічні дорослі рослини зимою а)ростуть б) гинуть в) залишають в землі до весни живе коріння
8. Опале листя і сухе бадилля взимку можна використати (2 відповіді): а) для утеплення коріння дерев б) для вогнища під деревом в) для задимлення насаджень під час шкідливих раптових заморозків
9. Зимою в полях і на городах є вже посаджені:
а) ярі культури б) озимі культури
10. Зимою дерев’янисті рослини можуть (може) пошкоджувати ( 2 відповіді): а) вовки б) зайці в) ожеледь на гілках
11. Після опадання восени листя зимою ріст рослин: а) продовжується б)припиняється
12. Для того, щоб фруктові дерева добре перезимували а) краще восени їх не поливати б) треба восени їх добре полити, особливо за відсутності дощів восени
13. Під час морозів на полях бажано а) розсипати мінеральні добрива б) розкидати кучі органічних добрив, щоб вимерзли шкідники в) орати землю
14. Бульби картоплі в ґрунті на городах зимою не зберігаються тому, що: а) бульби руйнуються від морозу через наявність великої кількості води б) їх повністю з’їдають шкідники
15. На більшій території України не вирощують цитрусові дерева тому що а) у нас не вміють їх вирощувати селяни б) вони вимерзають зимою в) їх у нас не люблять вживати в їжу
16. Зимою для рибалки можна знайти личинки комах а) в землі б) під корою трухлявих або пошкоджених дерев
17. Наявність снігу на полях (2 відповіді) а) сприяє утепленню коріння озимих культур б) сприяє вимерзанню коріння озимих культур в) сприяє створенню запасів вологи у весняний період
18. Якщо сніг на полях з рослинами посеред зими тане, а потім знову замерзає і перетворюється в лід, це а) корисно рослинам б) це завдає їм нищівної шкоди
Навчальна практика з природознавства уч____ 6- класу ____________ ____________
Остаточний термін виконання – І тиждень березня 2010 р., оцінка виставляється в кінці журналу
Остаточна оцінка за навчальну практику – середня арифметична з чотирьох оцінок за чотири теми
Звіт про виконання практики учнем вчитель передає заступнику директора школи
Фенологія – система знань про сезонні явища природи, терміни їхньої появи і причини, що спричиняють ці терміни. Основоположник фенології Р.Реомюр, який в 1735р. встановив залежність сезонного розвитку рослин від різних метеорологічних факторів.
Спостереження – активна форма пізнання навколишнього світу , що має на меті нагромадження фактів , початкових уявлень про об’єкти і явища
Сезонні ритми рослин – зміни стану організмів рослин упродовж року
Весняні явища рослин пов’язані з переходом від зимового спокою до активного росту і цвітіння. Цьому сприяє потепління повітря і ґрунту...
Завдання по темі « Весняні явища в житті рослин. Пристосованість рослин до середовища існування »
1.Весною першими помітні сходи у таких трав’янистих рослин
а)однорічних трав б)багаторічних трав в)картоплі
2.Весною спочатку висаджують
а)огірки б)картоплю в)цибулю
3.Відмітити цифрами 1,2,3 послідовність цвітіння у часі таких рослин
тюльпан( ) топінамбур( ) біла акація( )
4.Ранньоквітучі квіти ( проліски, підсніжники ) не можна збирати через те, що
а)вони отруйні б)їх обмаль у природі в)вони некрасиві
5.Для саду найбільша шкода від спалювання рослинних рештків полягає у тому, що( 2
відповіді ) а) знищується грунт на місці вогнища б) забруднюється повітря в)
пошкоджується коріння дерев
6.Поштовхом для розвитку рослин весною є
а)морозна погода б)тривале потепління в) сонце на небі
7.Рідко коли в Україні випадає рік, врожайний на абрикоси. Це пов’язано з тим, що
а)гусінь та інші шкідники пошкоджують дерева і плоди б)плоди не вистигають через
коротке літо в) квітки і зелені плодики пошкоджують заморозки
8.До їстівних грибів відносяться ( 2 відповіді )
а)печериці б) мухомори в)боровики г) бліді поганки
9.З якої сторони стовбурів дерев найбільш помітний мох ранньою весною?
а)північної б)південної в) східної г) західної
10.Мисливство на всіх тварин весною заборонено через те, що
а)тварини розмножуються б) тварини схудли за зиму в) всі тварини занесені в Червону
книгу
11.Перелітні птахи різних видів прилітають з теплих країв
а)майже одночасно б) в різний час в) точно у визначений день і годину місяця
12.Заборону на вилов риби у весняний період запроваджений через те, що
а)вода холодна і це небезпечно для тих, хто ловить рибу б) риба йде на нерест в)риба схудла за зиму
13. У дерев’янистих рослин ( дерев і кущів ) весною: а) листя немає б) листя є в) листя пожовтіло г) з’являються бруньки, листя та квітки
14. Весною в полях та городах висівають і саджають ( 2 відповіді ) а) озиму пшеницю б) ярий часник в) озимий часник 2) ярий ячмінь
15. Весною на вічнозелених рослинах в Україні хвоя: а)росте б) не росте в) опадає
16. Багаторічні трави весною: а)втрачають пагони б)втрачають коріння в)втрачають пагони і коріння г) відновлюють пагони
17. Коли закінчується зима, рослини найшвидше починають рости: а)на відкритих місцях б)в темних місцях в)в затишних світлих місцях
18. Для врожаю фруктів з дерев’янистих рослин найгірше весною: а) сонце б) заморозок під час цвітіння в) дощ
Навчальна практика з природознавства уч____ 6- класу ____________ ____________
Остаточний термін виконання – ІІІ тиждень травня 2010 р., оцінка виставляється в кінці журналу
Остаточна оцінка за навчальну практику – середня арифметична з чотирьох оцінок за чотири теми
Звіт про виконання практики учнем вчитель передає заступнику директора школи
Квіткові рослини належать до царства Рослини. Це відділ Покритонасінні, до якого входить понад 250 тисяч рослин. Серед них людина відрізняє для себе їстівні, декоративні, кормові, лікарські та бур’янові рослини. Їстівні людина використовує в їжу собі та кормить ними тварин, кормові розводить на корм домашнім тваринам, лікарські збирає в дикій природі або вирощує для лікування своїх хвороб та хвороб тварин, бур’яни - умовна назва дикоростучих рослин, які заважають росту і розвитку корисних людині рослин, глушачи їх і відбираючи у них поживні речовини і воду. Декоративними рослинами люди прикрашають житло, садибу, антропогенні (змінені людиною) ландшафти. Майже всі рослини мають певні лікувальні властивості, але офіційна медицина визнає і використовує тільки частину рослин. Народна медицина використовує більше рослин, але треба пам’ятати, що самодіяльне дозування і використання саморобних лікарських виробів часто небезпечне для здоров’я, особливо при серйозних хворобах. Майже всі люди, що торгують лікарськими рослинами на ринках, не мають навіть елементарної медичної освіти, у них навіть немає при собі довідників лікарських рослин з деякими безпечними рецептами. Навпаки, пігулки і всілякі рідкі вироби з лікарських рослин в аптеках дозуються по міліграмам відповідно до маси тіла і віку хворого та стану його здоров’я ...

Завдання по темі « Знайомство з квітковими рослинами. Розпізнавання найпоширеніших бур’янів, кормових, лікарських рослин »

ЗАВДАННЯ 1. ( 1 бал х 6 = 6 балів ).
1. В Україні вирощують ( 3 відповіді): а) кормові буряки б) лікарські буряки в)цукрові буряки
г)столові буряки д) декоративні буряки
2. До родини Бобові належать( 3 відповіді): а) горох б) кавуни в)квасоля
г)боби д) пшениця
3. До поширених бур’янів можна віднести ( 3 відповіді): а)пшениця б) щириця в)лобода
г)пирій д)капуста
4. Олію можна отримувати з таких рослин ( 2 відповіді ): а) жито б) соняшник в) картопля
г) ріпак д) буряк
5. До відомих лікарських рослин можна віднести ( 3 відповіді): а) огірок б) валеріана в) щириця
г)мати-й-мачуха д) ромашка
6. Етиловий спирт для медичних та технічних цілей можна отримати з віднести ( 2 відповіді): а) пшениця б) щириця в) буряк цукровий г)пирій д) капуста

ЗАВДАННЯ 2. ( 3 бали ). У наведеному переліку назв дерев підкреслити ті 5, які трапляються в лісопарку Дубки та на території міста Миколаєва: 1. Кипарис 2. Дуб 3. Баобаб 4. Тополя 5. Евкаліпт 6. Клен 7. Смерека 8. Маслинка вузьколиста ( лох вузьколистий ) 9. Біла акація 10. Кедр.

ЗАВДАННЯ 3. ( 3 бали ). З’єднати стрілками назви місцевих тварин-шкідників з першої колонки та їхні рослинні жертви з другої колонки:
Жуки-короїди Груша, яблуня
Яблунева міль Стовбури дерев
Вовчок ( капустянка ) Вся підряд зелена рослинність
Сарана Картопля, томати
Колорадський жук Коріння городніх рослин

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники