Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

четвер, 7 вересня 2017 р.

Календарно-тематичне планування уроків географії в 7 класі

Календарно-тематичне планування уроків географії в 7  класі  за оновленою програмою 2017 року та конкретним підручником для 7 класу (С.Г. Копернік, Р.Р. Коваленко.-Київ: Грамота, 2016)

№  і тема уроку
Основне домашнє завдання

Вступ. Закономірності формування природи материків та океанів (11 годин)

1. Що вивчає географія материків і океанів. Джерела географічної інформації про материки та океани
§ 1


2. Форма і рухи Землі
§ 2

3. Походження материків та океанічних западин
§ 3

4. Тектонічні структури. Рельєф материків і його формування
§ 4

5. Закономірності формування клімату
§ 5

6. Кліматичні пояси Землі
§ 6

7. Водні маси та морські течії
§ 7

8.Природні комплекси материків. Широтна зональність і висотна поясність
§ 8

9. Способи орієнтування на місцевості. Компас. Поняття про азимут
§ 8,9

10. Практична робота № 1 «Аналіз тектонічної та фізичної карт світу: виявлення зв’язків між тектонічною будовою і формами рельєфу»
Ст.39-40

11. Дослідження №1 «Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу, її наслідки». Підсумковий урок по темі
Ст.41-42

Африка(10 годин)


12. Географічне положення. Дослідження та освоєння материка. Практична робота № 2 «Визначення географічних координат крайніх точок і протяжності материка з півночі на південь та із заходу на схід»
§ 9,10, ст.. 82-83

13. Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини. Практична робота № 3 «Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Африки»(протягом теми)
§ 11, ст. 83-84

14. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. Практична робота № 4 «Визначення основних типів клімату Африки за кліматичними діаграмами»
§ 12, ст. 85-87

15. Води суходолу. Використання водних ресурсів.
§ 13

16. Природні зони Африки. Вологі екваторіальні ліси
§ 14

17. Савани та рідколісся
§ 15

18. Тропічні пустелі і напівпустелі. Твердолистяні вічнозелені ліси та чагарники
§ 16

19. Стихійні явища природи. Екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти
§ 17

20. Населення. Держави. Зв’язки України з державами Африки
§ 18

21. Підсумковий урок по темі
Ст.88-89

Південна Америка. Австралія (10 годин)                                                                 


22. Географічне положення. Дослідження та освоєння материка. Практична робота № 2 «Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів материка» (протягом теми)
§ 19, ст. 115-116

23. Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини
§ 20

24. Клімат Південної Америки. Практична робота № 6 «Визначення типів клімату Південної Америки за кліматичними діаграмами»
§ 21, ст.116-118

25. Води суходолу Південної Америки
§ 22

26. Природні зони. Вертикальна поясність Анд.
§ 23

27. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти Південної Америки. Дослідження №2 «Природні унікуми Південної Америки»
§ 24

28. Населення. Держави. Зв’язки України з державами Південної Америки
 § 24, ст. 119-120

29. Географічне положення. Дослідження та освоєння Австралії. Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини. Практична робота № 7 «Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів материка» (протягом теми)
§ 25, 26, ст..141-142

30. Клімат. Практична робота № 8 «Визначення типів клімату  Австралії за кліматичними картами». Природні зони. Найвідоміші об’єкти Австралії
§ 27, 28

31. Населення, його склад та розміщення. Австралія- країна-материк. Україна і Австралія. Підсумковий урок по темі
§ 29

Антарктида (2 години) – додається в об’єднані теми в залежності  від кількості уроків в семестрі                                                               


32. Загальні відомості про Антарктиду
§ 30

33. Природа материка
§ 31

Північна Америка (9 годин)


34. Географічне положення. Історія відкриття та освоєння
§ 32

35. Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини. Практична робота № 9 «Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Північної Америки» (протягом теми)
§ 33, ст. 188-189

36. Клімат Північної Америки
§ 34

37. Води Північної Америки
§ 35

38. Природні зони. Арктичні пустелі. Тундра. Ліси помірного поясу
§ 36

39. Перемінно-вологі ліси. Лісостепи і й степи. Пустелі та напівпустелі. Висотна поясність. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти
§ 37

40. Населення. Держави. Україна і держави Північної Америки
§ 38

41. Дослідження №3 «Розробка та обґрунтування маршруту, що проходить через об’єкти Північної Америки, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО»
Ст.162

42. Підсумковий урок
Ст.190-191

Євразія (12 годин)


43. Географічне положення. Поділ Євразії на дві частини світу. Практична робота № 10 «Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії» (протягом теми)
§ 39, ст. 229-231

44. Дослідження та освоєння материка
§ 40

45. Тектонічна будова. Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини.
§ 41

46. Загальні риси клімату
§ 42

47. Кліматичні пояси і типи клімату. Практична робота № 11 «Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм»
§ 43, ст.231-233

48. Води суходолу
§ 44,45

49. Природні зони Євразії: Арктичні пустелі. Тундра. Ліси помірного поясу
§ 46

50. Лісостепи та степи. Пустелі й напівпустелі. Субтропічні ліси та чагарники. Савани. Вологі екваторіальні ліси
§ 47

51. Вертикальна поясність. Зміни природи людиною. Найвідоміші об’єкти
§ 48

52. Населення. Найбільші держави Європи та Азії. Зв’язки України з країнами Європи  та Азії
§ 49

53. Дослідження №4 «Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначеннями країн, природних об’єктів та природних комплексів»


54. Підсумковий урок
Ст. 234-235

Океани. Вплив людини на природу материків та океанів (10 годин)


55. Тихий океан: географічне положення. Острови. Рельєф дна
§ 50

56. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану
§ 51

57. Практична робота №12 «Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті (виконується поетапно під час вивчення кожного океану»
Ст..245-246

58. Атлантичний океан
§ 52

59. Індійський океан
§ 53

60. Північний Льодовитий океан
§ 54

61. Використання природних багатств материків та океанів
§ 55

62. Екологічні проблеми материків та океанів
§ 56

63. Дослідження №5 «Шляхи розв’язування екологічних проблем»


64. Підсумковий урок
Ст. 269-270

65-70. Резерв (6 годин)




Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники