Календарно-тематичне планування
уроків географії в 7 класі за оновленою програмою 2017 року та конкретним
підручником для 7 класу (С.Г. Копернік, Р.Р. Коваленко.-Київ: Грамота, 2016)
№ і тема
уроку
|
Основне домашнє завдання
|
|
Вступ. Закономірності формування природи
материків та океанів (11 годин)
|
||
1. Що вивчає
географія материків і океанів. Джерела географічної інформації про материки
та океани
|
§ 1
|
|
2. Форма і рухи
Землі
|
§ 2
|
|
3. Походження
материків та океанічних западин
|
§ 3
|
|
4. Тектонічні
структури. Рельєф материків і його формування
|
§ 4
|
|
5.
Закономірності формування клімату
|
§ 5
|
|
6. Кліматичні
пояси Землі
|
§ 6
|
|
7. Водні маси
та морські течії
|
§ 7
|
|
8.Природні
комплекси материків. Широтна зональність і висотна поясність
|
§ 8
|
|
9. Способи
орієнтування на місцевості. Компас. Поняття про азимут
|
§ 8,9
|
|
10. Практична
робота № 1 «Аналіз тектонічної та фізичної карт світу: виявлення зв’язків між
тектонічною будовою і формами рельєфу»
|
Ст.39-40
|
|
11. Дослідження
№1 «Взаємодія Світового океану, атмосфери та суходолу, її наслідки».
Підсумковий урок по темі
|
Ст.41-42
|
|
Африка(10 годин)
|
||
12. Географічне
положення. Дослідження та освоєння материка. Практична робота № 2 «Визначення
географічних координат крайніх точок і протяжності материка з півночі на
південь та із заходу на схід»
|
§ 9,10, ст..
82-83
|
|
13. Тектонічна
будова, рельєф, корисні копалини. Практична робота № 3 «Позначення на
контурній карті назв основних географічних об’єктів Африки»(протягом теми)
|
§ 11, ст. 83-84
|
|
14. Загальні
риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. Практична робота № 4
«Визначення основних типів клімату Африки за кліматичними діаграмами»
|
§ 12, ст. 85-87
|
|
15. Води
суходолу. Використання водних ресурсів.
|
§ 13
|
|
16. Природні
зони Африки. Вологі екваторіальні ліси
|
§ 14
|
|
17. Савани та
рідколісся
|
§ 15
|
|
18. Тропічні
пустелі і напівпустелі. Твердолистяні вічнозелені ліси та чагарники
|
§ 16
|
|
19. Стихійні
явища природи. Екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти
|
§ 17
|
|
20. Населення.
Держави. Зв’язки України з державами Африки
|
§ 18
|
|
21. Підсумковий
урок по темі
|
Ст.88-89
|
|
Південна Америка. Австралія (10 годин)
|
||
22. Географічне
положення. Дослідження та освоєння материка. Практична робота № 2 «Позначення
на контурній карті назв географічних об’єктів материка» (протягом теми)
|
§ 19, ст.
115-116
|
|
23. Тектонічні
структури, рельєф, корисні копалини
|
§ 20
|
|
24. Клімат
Південної Америки. Практична робота № 6 «Визначення типів клімату Південної
Америки за кліматичними діаграмами»
|
§ 21,
ст.116-118
|
|
25. Води
суходолу Південної Америки
|
§ 22
|
|
26. Природні
зони. Вертикальна поясність Анд.
|
§ 23
|
|
27. Сучасні
екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти Південної Америки. Дослідження №2
«Природні унікуми Південної Америки»
|
§ 24
|
|
28. Населення.
Держави. Зв’язки України з державами Південної Америки
|
§ 24, ст. 119-120
|
|
29. Географічне
положення. Дослідження та освоєння Австралії. Тектонічна будова, рельєф,
корисні копалини. Практична робота № 7 «Позначення на контурній карті назв
географічних об’єктів материка» (протягом теми)
|
§ 25, 26,
ст..141-142
|
|
30. Клімат.
Практична робота № 8 «Визначення типів клімату Австралії за кліматичними картами».
Природні зони. Найвідоміші об’єкти Австралії
|
§ 27, 28
|
|
31. Населення,
його склад та розміщення. Австралія- країна-материк. Україна і Австралія.
Підсумковий урок по темі
|
§ 29
|
|
Антарктида (2 години) – додається в об’єднані теми в залежності від
кількості уроків в семестрі
|
||
32. Загальні
відомості про Антарктиду
|
§ 30
|
|
33. Природа
материка
|
§ 31
|
|
Північна Америка (9 годин)
|
||
34. Географічне
положення. Історія відкриття та освоєння
|
§ 32
|
|
35. Тектонічні
структури, рельєф, корисні копалини. Практична робота № 9 «Позначення на
контурній карті назв географічних об’єктів Північної Америки» (протягом теми)
|
§ 33, ст.
188-189
|
|
36. Клімат
Північної Америки
|
§ 34
|
|
37. Води
Північної Америки
|
§ 35
|
|
38. Природні
зони. Арктичні пустелі. Тундра. Ліси помірного поясу
|
§ 36
|
|
39.
Перемінно-вологі ліси. Лісостепи і й степи. Пустелі та напівпустелі. Висотна
поясність. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти
|
§ 37
|
|
40. Населення.
Держави. Україна і держави Північної Америки
|
§ 38
|
|
41. Дослідження
№3 «Розробка та обґрунтування маршруту, що проходить через об’єкти Північної
Америки, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО»
|
Ст.162
|
|
42. Підсумковий
урок
|
Ст.190-191
|
|
Євразія (12 годин)
|
||
43. Географічне
положення. Поділ Євразії на дві частини світу. Практична робота № 10
«Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії» (протягом
теми)
|
§ 39, ст.
229-231
|
|
44. Дослідження
та освоєння материка
|
§ 40
|
|
45. Тектонічна
будова. Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні
копалини.
|
§ 41
|
|
46. Загальні
риси клімату
|
§ 42
|
|
47. Кліматичні
пояси і типи клімату. Практична робота № 11 «Визначення типів клімату в межах
помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм»
|
§ 43,
ст.231-233
|
|
48. Води
суходолу
|
§ 44,45
|
|
49. Природні
зони Євразії: Арктичні пустелі. Тундра. Ліси помірного поясу
|
§ 46
|
|
50. Лісостепи
та степи. Пустелі й напівпустелі. Субтропічні ліси та чагарники. Савани.
Вологі екваторіальні ліси
|
§ 47
|
|
51. Вертикальна
поясність. Зміни природи людиною. Найвідоміші об’єкти
|
§ 48
|
|
52. Населення.
Найбільші держави Європи та Азії. Зв’язки України з країнами Європи та Азії
|
§ 49
|
|
53. Дослідження
№4 «Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту
з позначеннями країн, природних об’єктів та природних комплексів»
|
||
54. Підсумковий
урок
|
Ст. 234-235
|
|
Океани. Вплив людини на
природу материків та океанів (10 годин)
|
||
55. Тихий
океан: географічне положення. Острови. Рельєф дна
|
§ 50
|
|
56. Клімат і
води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану
|
§ 51
|
|
57. Практична
робота №12 «Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній
карті (виконується поетапно під час вивчення кожного океану»
|
Ст..245-246
|
|
58. Атлантичний
океан
|
§ 52
|
|
59. Індійський
океан
|
§ 53
|
|
60. Північний
Льодовитий океан
|
§ 54
|
|
61.
Використання природних багатств материків та океанів
|
§ 55
|
|
62. Екологічні
проблеми материків та океанів
|
§ 56
|
|
63. Дослідження
№5 «Шляхи розв’язування екологічних проблем»
|
||
64. Підсумковий
урок
|
Ст. 269-270
|
|
65-70. Резерв (6 годин)
|
Немає коментарів:
Дописати коментар