Запитання: 1(г) – природоохоронна територія державного
значення – 3 слова, 1(в) – середовище життя (слова через тире), 2 –
мікроскопічні гриби, пліснява, 3 – тіло живої природи, яке здатне до
розмноження, 4 – рослини з лікувальними властивостями, 5 – велике царство
організмів, 6 – структурно-функціональна мікроскопічна частина організмів, 7 –
чорний птах з родини воронових зі дзьобом бежевого кольору, 8 – оброблена
територія для вирощування сільськогосподарських рослин, 9 – умови життя
організмів, 10 – якісні зміни у будові організму та його частин, 11 –
одноклітинні гриби, які використовуються в кулінарії, 12 – багаторічна рослина
з пагонами у вигляді дерев’янистої лози і ягодами у гронах, 13 – гризун ,
більший за мишу родини хом’якових , 14 – черевоногі молюски із зовнішніми черепашками, 15 – рід рослин,
півники, 16 – яйцекладна неотруйна змія, 17 – родина двокрилих комах, які часто
входять до шкідливого гнусу, 18 – природна водойма з потоком прісної води
довжиною понад 10 км, 19 – фактор впливу середовища на організм, 20 –
червонокнижний метелик з назвою «мертва голова», 21 – одне із середовищ життя
організмів, 22 – невеликий рукокрилий ссавець, 23 – організми, тіла яких
складається з багатьох клітин, 24 – організми, які містять в собі небезпечні
для інших організмів речовини, 25 – однорічна рослина родини айстрових із
жовтими кошиками –суцвіттями та білими крайовими квітками, 26 – діра або тунель
під землею , створена твариною для помешкання або притулку, 27 – певні їстівні
частини рослин, городина, які нечітко відокремлені від поняття «фрукти», 28 –
термін-синонім слову «адаптація», може бути частиною , властивістю, функцією
організму, 29 – одне із середовищ життя організмів, 30 – рослини, які
розмножуються спорами, у минулому серед них були гіганти і утворювали великі
ліси, 31 – організми, тіла яких складаються лише із однієї клітини, 32 – хвороба,
яка виникає через нестачу вітаміну С через відсутність в їжі рослин, 33 (г)–
хижий черевоногий молюск, який поселився в Чорному морі та знищує місцеві види
двостулкових молюсків, 33 (в)– збільшення з часом організму в розмірі, 34 –
велике царство організмів, 35 – рід багаторічних трав’янистих спорових рослин,
36 – прісноводна хижа риба з торпедо видним тілом, 37 – рід великих отруйних
грибів, поширених в Україні, 38 – наука про взаємозв’язки організмів між собою
і навколишнім середовищем, 39 – риба з плоским тілом і бикоподібним хвостом, є
види, які виробляють електричний струм, 40 – водна рослина зі стріловидним
листям, 41(г) – процес зміни складу, властивостей, засмічення Землі внаслідок
діяльності людини, 41 (в) – природоохоронна територія або акваторія, де
заборонено господарську діяльність і охороняється весь природний комплекс, 42 – прямокрила стрибаюча комаха, 43 – водна
членистонога тварина з передніми клешнями, 44 –
рогата тварина, яка не відноситься до великої рогатої худоби, кіз та овець,
45 – хижий великий птах, є на гербі Польщі та на великій печатці уряду США, 46
– дикорослий рід рослин родини Розових, 47 – членистонога ракоподібна тварина,
черевце якої повністю під головогрудьми, 48 – плазун з довгим хвостом та 4-ма
кінцівками, 49 – частина тіла організму з однакових груп клітин, яка виконує
пвні функції, 50(г) – членистонога хижа тварина з 4-ма парами ніг, яка плете
шовкову павутину, 50 (в) – надземний вегетативний орган рослини, 51 – дерев’яниста рослина з кисло-солодкими
смачними плодами-кістянками розміром до 1 см в діаметрі , 52 – поширена
прісноводна промислова риба, яка досягає великих розмірів і приживається в
різних прісноводних водоймах, 53 – мікроскопічні одноклітинні організми без
ядер в клітинах, 54 – розміщення різних видів рослин на зручній для них різній
висоті, 55 – заповідник в Карпатах з ведмедями і котами, 56 – біологічний
процес утворення нових особин організмів
Географія.Природознавство.Школа(різне)
Загальна кількість переглядів сторінки
Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Вітаю відвідувачів блогу
Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.
Немає коментарів:
Дописати коментар