Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

четвер, 12 березня 2020 р.

Дистанційне навчання з природознавства у 5-х класах

Дистанційне навчання з природознавства у 5-х класах.

Текст відкориговано  01 квітня. Увага: у віртуальному класі на додатку Гугла розміщено вже 2 обов'язкових до виконання тестів  учнями школи з остаточними датами здачі 11 та 15 квітня.Сьогодні перегляну відповіді та надішлю класним керівникам ще одне повідомлення про те, які учні ще не підключилися до роботи в класі та до виконання завдань. Кінцеві дати їх прийому позначені також у завданнях. Учні, які нічого не здають, поки що будуть вважатися не атестованими по другій і одночасно останній темі ІІ семестру Для реєстрації в класах та передачі завдань Ви можете використати будь-яку поштову скриньку @gmail.com родичів, сусідів чи знайомих, яка не використовується іншим учнем. Після використання чужих компа, телефона не забувайте виходити з акаунта пошти. Друге: знайдіть відповідні телеканали на своїх телевізорах чи у Інтернеті сайти, де будуть з понеділка транслюватися уроки учням 5 класу. Зверніть увагу на те, що Миколаївське кабельне телебачення сильно змінило сітку телеканалів і треба переналаштувати у автоматичному меню налаштування домашніх телевізорів

Коригується план уроків з метою вирівнювання ущільнених завдань по тижням:
Класи-Дата-Блочний модуль-Домашні завдання
5А,Б-12.03-БМ43-46-§33-36
5Г-16.03-БМ43-46-§33-36
5В-17.03-БМ47-50-§37-40
5А,Б-19.03-БМ47-50-§37-40
5Г-23.03-БМ47-50-§37-40
5В-24.03-БМ51-52-§41-42
5А,Б-26.03-БМ47-50-§37-40
Канікули 30.03-03.04
5А,Б,В-9.04-БМ51-54-§41-44, виконати 2 тести у віртуальному класі відповідно до 11 і  до  15 квітня 
5В-9.04-БМ53-54-§43-44, виконати 2 тести у віртуальному класі відповідно до 11 і  до  15 квітня 
Увага: після вказаних дат прийом тестів автоматично припиняється, бо треба переходити до наступних тем
Домашні завдання: вивчати відповідні параграфи,читати конспект вчителя по відповідним темам,  розв'язувати тематичний кросворд, розв'язати тест  у віртуальному класі на додатку Google Classroom 
Учні, які будуть працювати активно в Інтернеті, отримають додаткові бали за опанування інформаційно-цифровою  компетентністю, що передбачено також програмою курсу природознавства.
Примітки: 1. Теми ущільнені у зв'язку з попереднім двотижневим карантином
 2. Конспект вчителя розмішений на цьому блозі https://oleksportugalski.blogspot.com/ Географія. Природознавство. Школа (різне). Див. публікацію https://oleksportugalski.blogspot.com/2018/09/5-2018_12.html
3. Протягом вивчення великої теми  розв'язувати відповідні параграфам тестові завдання на ст. 194-195, половина питань з яких буде включені в семестрову контрольну роботу.
4. Розв'язувати тематичний кросворд з понять і термінів тем 2 і 3 підручника, розміщений тут: https://oleksportugalski.blogspot.com/2020/02/5.html Для теста з автоматичною перевіркою у віртуальному класі питання набрані звідси.
5. Блочні модулі БМ, які є в  моїх конспектах, мають назви двох тем з їхніми номерами (при плануванні на 2 звичайних 45-хвилинних урока) та включають три 30-хвилинних міні-модулі при проведенні модульних 90-хвилинних уроків).
Свої електронні скриньки створюйте  на платформі  gmail.com, при цьому ідентифікація учня як учня школи буде відбувається за зразком: 5А-Прізвище учня-Ім'я
Вчитель створив також клас в додатку Google Classroom(Клас) платформи Google, в який можна записатися через свою електронну скриньку @gmail.com. При створенні скриньки треба мати на увазі, що деякі платформи, в тому числі Гугл, мають вікові обмеження для користувачів, а тому, при необхідності, можна скористатися скринькою батьків.
Пояснюю мовою "чайників", як знайти цей додаток в додатку Гугла. На його браузері в правому верхньому кутку є 9 великих жирних крапок, які утворюють квадратик. Тиснемо на нього, тягнемо за полосу праворуч мимо картинок додатків до низу - до слів"Більше від Google" (варіант - Інші додатки і продукти від Google).Google Classroom має зелену картинку в формі прямокутника в жовтій рамці з білим силуетом чоловічка всередині. Потім тиснемо на цей прямокутник та входимо через свою пошту @gmail.com і пароль в клас. Код класу спитати у свого класного керівника, я всім класним керівникам надав код. Паралельно для дистанційного навчання працює ця сторінка блогу.

Увага, до платформи Google Classroom вже приєдналися половина учнів з усіх чотирьох класів на запрошення вчителя та через код . Класним керівникам на електронну пошту направлено цей код  для його поширення  через закриті класні мережі Вайберу, і учні тепер самостійно підключаються. У віртуальному класі викладений для виконання два тести, спроба для виконання кожного тільки одна.  Половина підключених до віртуального класу вже його виконали і бачать свої оцінки.

Учні, які будуть працювати активно в Інтернеті, отримають додаткові бали за опанування інформаційно-цифровою  компетентністю, що передбачено також програмою курсу.

 Доброго здоров'я ! Карантин - не канікули. Дотримуємося правил запобігання респіраторним інфекційним захворюванням, займаємося самоосвітою, не витрачаємо даремно час, ніхто за нас не буде вчитися. Сподіваємося на поліпшення епідеміологічної ситуації в світі...

Далі, після формальних канікул, буде викладено план уроків на квітень

2 коментарі:

  1. добрый день,как узнать код курса и присоединится к курсу

    ВідповістиВидалити
  2. Код курсу передано вчителем класним керівникам і поширюється ними через закриті мережі. Приєднання сторонніх та анонімних осіб буде ігноровано

    ВідповістиВидалити

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники