Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

четвер, 12 березня 2020 р.

Дистанційне навчання з природознавства у 5-х класах

Дистанційне навчання з природознавства у 5-х класах.

Текст відредаговано 25 квітня з врахуванням проведеної попередньої роботи під час дистанційного навчання. Увага: на додатку Google Classroom створено віртуальний клас, який працює паралельно з цим блогом.

      Класним керівникам на електронну пошту вчителем був  направлений код  для його поширення  через закриті класні мережі Вайберу і, абсолютна кількість учнів самостійно підключилися до віртуального класу, де приймаються і оцінюються роботи і надаються відповіді на поточні питання. Для роботи по розміщеному нижче плану віртуальних уроків на  платформі Google Classroom  абсолютна кількість учнів з усіх чотирьох класів  приєдналися до віртуального класу через код .                                                       Пояснюю мовою "чайників", як знайти  додаток Classroom серед додатків Гугла. На  браузері Google в правому верхньому кутку є 9 великих жирних крапок, які утворюють квадратик. Тиснемо на нього, тягнемо за полосу праворуч мимо картинок додатків до низу - до слів"Більше від Google" (варіант - Інші додатки і продукти від Google). Google Classroom має зелену картинку в формі прямокутника в жовтій рамці з білим силуетом чоловічка всередині. Потім тиснемо на цей прямокутник та входимо через свою пошту @gmail.com і пароль в клас. Здається, щоб увійти в Клас, треба знайти знак+, натиснути його та ввести код. В усякому разі там досить простий вибір, щоб не заблудитися. Або поставте запитання у вікні Гугла, як це зробити.

Орієнтовний план уроків з  вирівнюванням та ущільненням  завдань по тижням:

Класи-Дата-Блочний модуль-Домашні завдання
5А,Б-12.03-БМ43-46-§33-36
5Г-16.03-БМ43-46-§33-36
5В-17.03-БМ47-50-§37-40
5А,Б-19.03-БМ47-50-§37-40
5Г-23.03-БМ47-50-§37-40
5В-24.03-БМ51-52-§41-42
5А,Б-26.03-БМ47-50-§37-40
Канікули 30.03-03.04
5А,Б,В-9.04-БМ51-54-§41-44, виконати по §33-44 тест у віртуальному класі 
5В-9.04-БМ53-54-§43-44виконати по §33-44 тест у віртуальному класі 
Всі 5-ті класи-16.04-БМ55-56, виконати навчальний проект про найвище бобове дерево у віртуальному класі у формі тесту на додатку Клас
Всі 5-ті класи-23.04-БМ57-58,  §45-46, виконати навчальний проект №4 "Смітити не можна, переробляти" у формі тесту
Всі 5-ті класи-30.04-БМ59-60, §47,   виконати кросворд по питанням до §33-44 у формі тесту
Всі 5-ті класи-07.05-БМ61-62, §48, семестрова контрольна робота у формі тесту
Всі 5-ті класи-14.05-БМ63-64, підсумковий урок, виставлення семестрових оцінок з двох тематичних ( І тематична є в журналі) та на третій день річних. Інформація конфіденційна та передається класному керівнику
Всі 5-ті класи-21.05- Повторення матеріалу І семестру, попередні організаційні питання щодо вивчення у 6-му класі природничих предметів ( географії та біології)
Увага: після вказаних в додатку Клас дат прийому тестів прийом   автоматично припиняється
Домашні завдання: вивчати відповідні параграфи,читати конспект вчителя по відповідним темам,особливо в частині вивчення нового матеріалу,  розв'язувати  тести і виконувати завдання  у віртуальному класі на додатку Google Classroom 
Учням, які  працювали активно в Інтернеті під час дистанційного навчання, під час підрахунку середнього балу з двох  тематичних оцінок в ІІ семестрі та підрахунку річної оцінки з двох семестрових оцінок буде здійснюватися округлення середнього балу на їх користь  за опанування інформаційно-цифрової  компетентності, що передбачено також програмою курсу природознавства.
Примітки: 1. Теми ущільнені у зв'язку з попереднім двотижневим карантином та для переходу на роботу в один умовний день для всієї паралелі 5-х класів
 2. Конспект вчителя розмішений на цьому з блочними уроками БМ  на 90 хвилин, які відповідають двом звичайним урокам на 45 хвилин, розміщений на блозі вчителя.  Блочні модулі БМ, які є в  моїх конспектах, мають назви двох тем з їхніми номерами (при плануванні на 2 звичайних 45-хвилинних урока) та включають три 30-хвилинних міні-модулі при проведенні модульних 90-хвилинних уроків). Посилання на блог такі:
 https://oleksportugalski.blogspot.com/ 
Географія. Природознавство. Школа (різне). 
Див. публікацію конспектів https://oleksportugalski.blogspot.com/2018/09/5-2018_12.html
3. Для роботи через  Classroom свої електронні скриньки створюйте  на платформі  gmail.com, при цьому ідентифікація учня як учня школи буде відбувається за зразком: 5А(Б,В,Г)-Прізвище учня-Ім'я При створенні поштових скриньок користуйтеся для транслітерації  прізвищ з української на латинську мову офіційним державним сервісом https://pasport.org.ua/vazhlivo/transliteratsiya Також, при спілкуванні під час дистанційного навчання, наприклад, в режимі відеоконференції Zoom чи в додатку Classroom, відразу реєструйтеся своїм справжнім прізвищем на українській або англійській мові, щоб викладач сприймав Вас як учня, а не якусь дивну істоту з надуманим ніком, на яку не варто витрачати час  і можна навіть заблокувати , бо час безкоштовної відеконференції обмежений 40-ма хвилинами, а аудиторія класу може бути до 120 і більше учнів. Безглузді ніки психологічно заважають швидкій роботі всім, а не тільки вчителю.




Немає коментарів:

Опублікувати коментар

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники