Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

четвер, 12 березня 2020 р.

Дистанційне навчання з географії у 6-х класах

Дистанційне навчання з географії у 6-х класах

Текст відкориговано  01 квітня. Увага: у віртуальному класі на додатку Гугла розміщено вже 1 обов'язковий до виконання тест учнями школи з остаточною датою здачі 1о квітня. До цієї ж дати закінчити присилання картинок виконаних контурних карт на ст. 8-9. Учні, які нічого не здають, поки що будуть вважатися не атестованими по другій темі ІІ семестру Для реєстрації в класах та передачі завдань Ви можете використати будь-яку поштову скриньку @gmail.com родичів, сусідів чи знайомих, яка не використовується іншим учнем. Після використання чужих компа, телефона не забувайте виходити з акаунта пошти. Друге: знайдіть відповідні телеканали на своїх телевізорах чи у Інтернеті сайти, де будуть з понеділка транслюватися уроки учням 6 класу. Зверніть увагу на те, що Миколаївське кабельне телебачення сильно змінило сітку телеканалів і треба переналаштувати у автоматичному меню налаштування домашніх телевізорів

Класи 6Б, 6В
Дата уроків 13.03.2020
Теми за параграфами §47-48
 Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 49-50
Домашнє завдання: вивчити §47-48, на ст. 8-9 контурних карт відмітити олівцем річки орієнтовно за відміченими об'єктами на ст. 8-9 в блозі. Використати атлас , ст. 18-19. Відмічати також інші водні об'єкти з метою закінчення роботи через тиждень фарбуванням 4-х басейнів річок, які впадають в океани
Примітки:  1. Конспект вчителя розмішений на цьому блозі: https://oleksportugalski.blogspot.com/
 Географія. Природознавство. Школа (різне)  
Матеріали обєктів для виконання контурних карт тут: https://oleksportugalski.blogspot.com/2019/09/6.html
3. Протягом вивчення великої теми  розв'язувати відповідні параграфам тестові завдання , половина питань з яких буде включені в тестову  роботу.
Учням треба створити скриньку на  платформі gmail.com, при цьому ідентифікація учня як учня школи буде відбуватися  за зразком: 
6Б-Прізвище учня-Ім'я   

Вчитель створив також віртуальний клас в додатку Google Classroom (Клас) платформи Google,  який на даний час поширений класними керівниками в закритих групах Вайбера по класам. При створенні скриньки на Гуглі треба мати на увазі, що деякі платформи, в тому числі Гугл, мають вікові обмеження для користувачів, а тому, при необхідності, можна скористатися скринькою батьків. На  додатку Google Classroom вже завдання публікуються і приймаються до призначеного часу, після цього прийом припиняється автоматично. Пояснюю мовою "чайників", як знайти цей додаток в додатку Гугла. На його браузері в правому верхньому кутку є 9 великих жирних крапок, які утворюють квадратик. Тиснемо на нього, тягнемо за полосу праворуч мимо картинок додатків до низу - до слів"Більше від Google" (варіант - Інші додатки і продукти від Google). Google Classroom має зелену картинку в формі прямокутника в жовтій рамці з білим силуетом чоловічка всередині. Потім тиснемо на цей прямокутник та входимо через свою пошту @gmail.com і пароль в клас. Код класу отримати у класного керівника через закриті мережі.  Паралельно для дистанційного навчання працює ця сторінка блогу

Учні, які будуть працювати активно в Інтернеті, отримають додаткові бали за опанування інформаційно-цифровою  компетентністю, що передбачено також програмою курсу географії.

Дата уроків 20.03.2020
Теми за параграфами §49-51
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 51-52
Домашнє завдання: вивчити §49-51, на ст. 8-9 контурних карт відмітити олівцем озера орієнтовно за відміченими об'єктами на ст. 8-9 в блозі. Використати атлас, ст. 18-19. Відмітити також інші водні об'єкти та закінчити роботу  фарбуванням кольоровими олівцями 4-х басейнів річок, які впадають в океани
Дата уроків 27.03.2020
Теми за параграфами §52-53 
Блочні модулі в конспекті вчителя БМ 53-56, здати у віртуальному класі контурні карти до 10.04 (сфотографувати або відсканувати виконані роботи на ст. 8-9 і прислати у віртуальний клас)
Домашнє завдання: вивчити §52-53, виконати тестову роботу  до 10.04 по темі "Гідросфера"  за питаннями у віртуальному класі Classroom
30.03-03.04 - канікули
Дата уроків: 10.04 - буде додано

 Доброго здоров'я ! Карантин - не канікули. Дотримуємося правил запобігання респіраторним інфекційним захворюванням, займаємося самоосвітою, не витрачаємо даремно час, ніхто за нас не буде вчитися. Сподіваємося на поліпшення епідеміологічної ситуації в світі...
Тут далі буде  розміщення уроків на квітень, на початку тижнів

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники