Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

суботу, 7 липня 2012 р.

Грунтовий покрив України

ГРУНТОВИЙ ПОКРИВ УКРАЇНИ 1. Грунт - це природне тіло, яке виникло в результаті складних процесів перетворення поверхневих шарів літосфери та за умови спільної дії води, повітря, живих організмів. 2. Родючість – головна властивість грунту. 3. Гумус – акумулятивне накопичення перегною (органічних речовин). 4. Процес грунтоутворення триває мільйони років. 5. Докучаєв Василь Васильович (1846 – 1903) – фундатор вчення про грунти. 6. Грунтознавство – наука про грунти. 7. Сучасне визначення грунту – це природний комплекс зі своїм органічним світом, водним, температурним та газовим режимом, який взаємодіє з рельєфом, водами, кліматом, рослинним і тваринним світом. 8. Генетичні типи грунтів залежать від усіх типів грунтоутворення, найвпливовішим серед яких є клімат. 9. Основні генетичні типи грунтів в Україні: дерново – підзолисті, сірі лісові, чорноземи, каштанові, бурі лісові (буроземи), лучні, болотні, коричневі. 10. Типи грунтів поширені на території України за певними закономірностями: 1)широтна зональність на рівнинній частині та висотна поясність у гірських районах 2)довготна змінюваність грунтово – рослинного покриву у зв’язку з посиленням континентальністю клімату із заходу на схід. 11. Різні типи грунтів розрізняються за вмістом гумусу – від 0,7% у дерново – підзолистих до 6% у чорноземах. 12. Органічна складова грунту – гумус, неорганічна – механічні частки. 13. За механічним складом грунти поділяються на валунні, галечникові, щебенисті. 14. Гумус за допомогою кальцію склеює частки грунту в дрібні грудочки, за їхньою формою виділяють структуру грунту: зернисту (чорнозем з діаметром грудок 1 – 10 мм), грудкувату, горіховату та брилисту. 15. Безструктурні грунти – пісок, пилуватий грунт. 16. Фізичні властивості грунтів: структура, забарвлення, вологоємкість (здатність утримувати вологу) 17. Хімічні якості грунтів характеризуються кислотно – лужною реакцією (рівнем рН), розрізняють кислі, слабокислі, нейтральні, слаболужні. Кислі грунти вапнують. 18. Меліорація – система заходів, спрямованих на підвищення родючості грунту та боротьбу з несприятливими режимами. 19. Земельні ресурси України – землі, які використовуються або можуть бути використані в народному господарстві. Сільськогосподарські угіддя – 70% від усієї площі держави. З цього числа 55% орні землі, 60% орних земель – чорноземи. Земельні ресурси України – одне з найголовніших багатств України, яке, на відміну від корисних копалин, при правильному використанні, невичерпне. Родючі грунти – основа розвитку тваринництва і рослинництва України, валютного експорту продуктів сільського господарства. Родючі грунти – основа біоенергетичної сировини (спирт із цукрового буряка як джерело енергії, біопаливо із ріпака замість бензину і солярки, пресовані сухі брикети із соломи та інших рослинних рештків). За підрахунками вчених, вже зараз при збільшенні посівів ріпаку можна забезпечити біодизельним пальним всі трактори, комбайни і автомобілі у сільському господарстві замість дорогого дизельного палива із нафти.

1 коментар:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники