Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

суботу, 7 липня 2012 р.

До теми "Інноваційні технології"

Інноваційні технології Інновація – оновлення, зміни, впровадження нового, новизни. Нові інноваційні технології проникають в систему освіти поступово. У кожної технології є певний набір інструментарію. Однією із інноваційних технологій є інноваційна технологія із використанням проблемно-символічних сигналів, винахідником якої з патентним захистом є доцент Мелітопольського державного педагогічного університету Павло Барабоха. Роботи П. Барабохи знайшли визнання на всеукраїнському рівні. У 2009 році університет отримав почесні дипломи МОН України за впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій і перемогу в конкурсі «Інновації в навчальному процесі». Інноваційна технологія із використанням ПСС використовується вже також в роботі педагогічного колективу Терсанської ЗОШ Запорізької області. Протягом кількох років я розробив приклади, що перекрили сім природничих курсів шкільної програми ( природознавство – 5 і 6 клас, географія – 6,7,8,9 класи, рідний край (географічне краєзнавство).Також я удосконалив символіку ПСС під комп’ютерні можливості. Ця технологія є також перспективною і для використання в комп’ютеризованих школах та класах. Детально про використання цієї технології можна дізнатися з таких робіт: 1. Португальський О. Застосування проблемно-символічних сигналів у географії 6 класу // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2003. - № 46 ( 339). 2. Португальський О. Застосування проблемно-символічних сигналів у викладанні курсу « Рідний край» // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2004. - № 9 ( 350 ). 3. Португальський О. Проблемно-символічні сигнали в курсі « Географія материків і океанів » // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2004. - № 33 (374). 4. Португальський О. Проблемно-символічні сигнали в курсі природознавства. 5 клас // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2009. - № 1 (582 ). 5. Португальський О. Проблемно-символічні сигнали. Природознавство. 6 клас // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2009. - № 37 ( 618 ). 6. Португальський О. Фізична географія України. Проблемно-символічні сигнали. 8 клас // Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2010 . - № 3 ( 632 ). 7. Португальський О.В. Перший модульний урок із теми «Південна Америка» // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – Видавництво «Плеяди» – 2010. - № 2. 8. Сайт Географія. Природознавство. Школа (різне) Крім цих робіт, вже опубліковані також і інші

1 коментар:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене хороша довірена кредитна компанія. Мене звуть Микита Таня, з російської мови, і я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила кошти на спробу отримати кредит, мені було так важко і мені, і моїм дітям, я пішла в Інтернеті, щоб шукати кредитної допомоги, вся надія була втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього мого друга, який нещодавно забезпечив позику від дуже чесної людини містера, Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним службовцем позики містером Бенджаміном, який допоміг мені отримати кредит протягом 5 робочих днів, я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за те, що він мені знову допомог стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: lfdsloans@outlook.com вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують кредитної допомоги. до цієї чесної людини, і ви можете також врятувати. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники