Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

субота, 21 квітня 2012 р.

Контрольні роботи з географії. 6 клас

Контрольні роботи наприкінці тем, самостійні роботи, раніше - тематичні роботи, різнорівневі завдання тощо. Можна називати по різному, деінде у мене це не відредаговано. Але по суті це роботи в кінці тем, що вивчаються. Спробую завантажити їх по порядку, але доведеться вибирати їх з різних папок Тема 1. Різнорівневі завдання по темам « Вступ. Географічне пізнання Землі » учня ( учениці ) 6 - __ класу ____________________ _______________________________ І варіант. І рівень ( 1б.х3=3бали ) 1. Хто створив першу географічну карту з градусною сіткою? а) Ератосфен б) Магеллан в) Птолемей 2. Який арабський мандрівник подорожував країнами Сходу? а)Марко Поло б)Ібн Баттута в)Васко да Гама 3. Який рік вважають офіційною датою відкриття Америки? а)1519 б) 1820 в) 1492 2 рівень ( 3 бали ) 4. Найбільш сучасним джерелом різних знань, в тому числі географічних, є: а) книги б) довідники в) Інтернет 5. Українські вчені в Антарктиді проводять географічні дослідження на станції: а) Амундсен-Скотт б) Академік Вернадський в) Восток 6. Фернан Магеллан загинув в сутичці з місцевими жителями на ___________________ островах, після цього експедицію очолив ______________________ . 3 рівень ( 1,5х2=3 бали ). 7. На якій підставі Х.Колумб допускав, що можна знайти західний морський шлях до Індії? 8. Яке практичне значення має вивчення нашої планети з космосу? ____________________________________________________________________________________ 4 рівень ( 3 бали ). 9. Доведіть, що дослідження морів і океанів мають велике значення ____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Різнорівневі завдання по темам « Вступ. Географічне пізнання Землі » учня ( учениці ) 6- __ класу ____________________ _______________________________ І І варіант. І рівень ( 1б.х3=3бали ) 1. Як через помилку Колумба й донині називають корінних жителів Америки? а) американці б) індійці в) індіанці 2. Хто очолював першу навколосвітню подорож? а)Х. Колумб б)Д. Кук в)Ф. Магеллан г) Марко Поло 3.Хто з мореплавців здійснив три навколосвітні подорожі? а)Ф.Магеллан б) Д.Кук в) Отто Шмідт 2 рівень ( 3 бали ) 4. Антарктиду відкрили росіяни: а) землепрохідці б) Крузенштерн і Лисянський в)Беллінсгаузен і Лазарев 5. Першою досягла Північного полюсу експедиція: а) Амундсена б) Роберта Пірі в) Жака-Ів Кусто 6. Найширшу в світі протоку між материками відкрив пірат _______________ _________________ . 3 рівень ( 1,5х2=3 бали ). 7. Як змінювалася думка щодо форми нашої планети у стародавньому світі? 8. Назви імена полярників і дати досягнення ними Північного та Південного полюсів? ________________________________________________________________________________________ 4 рівень ( 3 бали ). 9. Доведіть, що віддаляючись від Землі у космос, можна багато чого побачити на її поверхні______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ Тема2. Тема " Земля на плані та карті " (Контрольна робота за 1 семестр) учня (учениці) 6- класу 1 варіант І і II рівень ( по 1 балу) 1. Географічну широту можна виміряти до ... а)90° 6)180° в)360° 2. На географічних картах низовини позначають ... кольором а)жовтим б)зеленим в)коричневим г)блакитним 3. Географічну широту обчислюють від лінії... а)тропіків б)екватора №пит. Географічні координати Столиця Держава 4. 36° пн.ш., 3° сх.д. 5. 19° пн.ш., 99° зх.д. 6. 2 пд.ш., 78 зх.д. III рівень (по 1.5 бали) 7. Чим різняться між собою план місцевості та аерофотознімок? 8. Що таке абсолютна висота місцевості? ІУ рівень ( 3 бали) 9. Для чого потрібні географічні карти? Розкрий їх практичне значення. ТО по темі " Земля на плані та карті " (Контрольна робота за 1 семестр) учня (учениці) 6- класу 11 варіант І і II рівень (по 1 балу) 1 Географічну довготу можна виміряти до ... а)90° 6)180° в)360° 2. Географічну довготу обчислюють від лінії... а)початкового меридіана 6)180-го меридіана 3. Столиця якої держави розташована поблизу Гринвіцького меридіана? а)Франції б)Великої Британії в)Іспаніі №пит. Географічні координати Столиця Держава 4. 15° пд.ш., 48° зх.д. 5. 9° пн.ш., 39° сх.д. 6. 46° пн.ш., 75° зх.д. III рівень (по 1.5 бали) 7. Якими способами зображують рельєф на плані і карті? 8. Що таке градусна сітка Землі? Якими лініями вона утворена? ІУ рівень ( 3. бали) 9. Представники яких професій повсякчас користуються планами місцевості й картами? Тема3. ТО по темі “ Літосфера ” учня ( учениці ) 6- ____ класу _________________________ ( 1 – 6 пит. – 0,5 б., 7,8,9 – 1б., 10,11 – 1,5 б.,12 – 3 б. ) І ВАРІАНТ І РІВЕНЬ 1.Накреслити поруч умовні знаки: а)газ б)нафта в)кам’яне вугілля г)золото 2.Найтвердіший на земній кулі мінерал: а)корунд б)кальцій в)алмаз 3.Глибина шельфу Світового океану: а)від 0 до 200м б)від 200 до 2000м в) > 2000м. 4.Висота Евересту: а)9012м б)8850м в)8858м г)8820м 5.Найдавніша ера: а)протерозойська б)архейська в)мезозойська г)кайнозойська 6.Найдавніший материк Землі: а)Гондвана б)Лавразія в)Пангея г)Євразія І І РІВЕНЬ 7.Користуючись фізичною картою України, виписати назви 4-х низовин в межах території України 1)________________________ 2)_________________________ 3)___________________________ 4)_____________________________________________ 8.Найглибша западина в Тихому океані називається_______________________________ 9.Вулкан Кракатау розташований на півдні острова _______________________________ І І І РІВЕНЬ 10.Назвати основні два види руху земної кори _______________________ 11.Назвати основні ери в історії розвитку Землі ___________________________________ ____________________________________________________________________________ І У РІВЕНЬ 12.Пояснити гіпотезу походження материків і океанів ___________________ ____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ТО по темі “ Літосфера ” учня ( учениці ) 6- ____ класу _________________________ ( 1 – 6 пит. – 0,5 б., 7,8,9 – 1б., 10,11 – 1,5 б.,12 – 3 б. ) І І ВАРІАНТ І РІВЕНЬ 1.Найпоширеніший метал у земній корі: а)залізо б)алюміній в)мідь г)ртуть 2.Найважливіша рідина Землі: а)вода б)нафта в)ртуть 3.Абсолютна висота височин: а)від 0 до 200м б)від 0 до 300м в)від 200м до 500м г) > 500м 4.Найбільша глибина Світового океану: а)10022м б)11022м в)12022м 5.Наймолодша епоха горотворення: а)альпійська б)герценська в)мезозойська г)байкальська 6. Найбільша за площею низовина: а)Західносибірська б)Східноєвропейська в)Амазонська І І РІВЕНЬ 7.Користуючись фізичною картою України, виписати назви 4-х височин в межах території України 1)_________________________ 2)__________________________ 3)____________________________ 4)_____________________________________________ 8.Підводний гірський хребет Ломоносова знаходиться в ____________ __________океані 9.Вулкан Фудзіяма розташований на (в) __________________________________________ І І І РІВЕНЬ 10.Назвати три основні групи гірських порід за походженням: а)____________________ б)______________________ в)_________________________ 11.Назвати три основні частини у рельєфі дна Світового океану а)____________________ б)______________________ в)_________________________ І У РІВЕНЬ 12.Як сучасна наука уявляє внутрішню будову Землі?____________________ _____________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ТО по темі “ Літосфера ” учня ( учениці ) 6- ____ класу _________________________ ( 1 – 6 пит. – 0,5 б., 7,8,9 – 1б., 10,11 – 1,5 б.,12 – 3 б. ) І ВАРІАНТ І РІВЕНЬ 1.Накреслити поруч умовні знаки: а)газ б)нафта в)кам’яне вугілля г)золото 2.Найтвердіший на земній кулі мінерал: а)корунд б)кальцій в)алмаз 3.Глибина шельфу Світового океану: а)від 0 до 200м б)від 200 до 2000м в) > 2000м. 4.Висота Евересту: а)9012м б)8850м в)8858м г)8820м 5.Найдавніша ера: а)протерозойська б)архейська в)мезозойська г)кайнозойська 6.Найдавніший материк Землі: а)Гондвана б)Лавразія в)Пангея г)Євразія І І РІВЕНЬ 7.Користуючись фізичною картою України, виписати назви 4-х низовин в межах території України 1)________________________ 2)_________________________ 3)___________________________ 4)_____________________________________________ 8.Найглибша западина в Тихому океані називається_______________________________ 9.Вулкан Кракатау розташований на півдні острова _______________________________ І І І РІВЕНЬ 10.Назвати основні два види руху земної кори _______________________ 11.Назвати основні ери в історії розвитку Землі ___________________________________ ____________________________________________________________________________ І У РІВЕНЬ 12.Пояснити гіпотезу походження материків і океанів ___________________ ____________________________________________________________________________ _________________________________________ Тема 4. ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПО ТЕМІ “ АТМОСФЕРА “ учня (учениці) 6-____ класу ____________________________________________ 1 варіант І РІВЕНЬ (по 1 балу) 1. На рівні моря тиск становить 760 мм рт.ст., на висоті 3000м… а)560 мм рт.ст. б)460 мм рт.ст. в)360 мм рт.ст 2.Основні чинники, що визначають напрямок і силу вітру: а)розміщення областей високого й низького тиску б) величина різниці тиску між областями високого й низького тиску в)різниця температур 3.Ізотерми січня на картах позначають… кольором а)чорним б)червоним в)синім І І РІВЕНЬ (по 1 балу) На яку висоту піднявся літак ,якщо температура повітря за бортом і біля поверхні Землі відповідно становила: 4. -300С і +240С _______________________ 5. -200С і +160С ___________________________ 6. -330С і 00С ______________________________________ І І І РІВЕНЬ (по 1,5 бали) 7. Від чого залежить температура повітря?_______________________________________ 8. Перелічити основні показники стану погоди__________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ІV РІВЕНЬ (3 бали) 9. Поясніть, як змінюється тиск з висотою_________________________________ ____________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПО ТЕМІ “ АТМОСФЕРА “ учня (учениці) 6-____ класу ____________________________________________ І І варіант І РІВЕНЬ (по 1 балу) 1.На рівні моря температура повітря становить +240С, на висоті 3000 м… а)+120С б)+180С в)+60С 2.Які з перелічених кліматичних поясів є основними: а)субтропічний б)тропічний в)субекваторіальний г)екваторіальний 3.Ізотерми липня на картах позначають… кольором а)чорним б)червоним в)синім І І РІВЕНЬ (по 1 балу) На яку висоту піднявся літак ,якщо температура повітря за бортом і біля поверхні Землі відповідно становила: 4. -280С і +200С 5. -400С і +200С 6. -210С і 00С І І І РІВЕНЬ (по 1,5 бали) 7.Які бувають види опадів? а)_________ б)_________ в)_________ г)_________ д)_________ е)_________ 8.Як у тропосфері з висотою змінюється тиск (повна відповідь)?______________________ ІV РІВЕНЬ (3 бали) 9. Поясніть, як змінюється температура з висотою________________________ __________________________________________________________________ ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПО ТЕМІ “ АТМОСФЕРА “ учня (учениці) 6-____ класу ____________________________________________ ІІІ варіант І РІВЕНЬ (по 1 балу) 1. На рівні моря тиск становить 760 мм рт.ст., на висоті 4000м… а)460 мм рт.ст. б)360 мм рт.ст. в)260 мм рт.ст 2. У 30-х широтах обох півкуль розташовані пояси: а) високого тиску б) низького тиску в) середнього тиску 3. Якщо хмарність доби 8 годин була 0 балів, 8 годин 10 балів, 8 годин 5 балів, то середня хмарність доби ________ балів І І РІВЕНЬ (по 1 балу) На яку висоту піднявся літак ,якщо температура повітря за бортом і біля поверхні Землі відповідно становила: 4. -120С і +120С 5. -160С і +200С 6. -150С і 00С І І І РІВЕНЬ (по 1,5 бали) 7. Чому пасати дмуть не чітко у меридіальному напрямку з пояса високого тиску до поясу низького тиску?_________________________________________________ 8. Яка причина утворення вітру?___________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ІV РІВЕНЬ (3 бали) 9. Поясніть, чому клімат високогірних районів відрізняється від клімату рівнин ____________________________________________________________________________ ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПО ТЕМІ “ АТМОСФЕРА “ учня (учениці) 6-____ класу ____________________________________________ ІV варіант І і ІІ РІВНІ (по 1 балу) 1.На рівні моря температура повітря становить +100С, на висоті 2000 м… а)+220С б)+16 0С в)+40С г) – 2 оС 2. На північному і південному полюсах Землі розташовані пояси: а)високого тиску б)низького тиску в)середнього тиску 3.Якщо протягом доби 8 годин трималася температура +40С, 8 годин +30С і 8 годин -40С, то середньодобова температура _______ На яку висоту піднявся літак ,якщо температура повітря за бортом і біля поверхні Землі відповідно становила: 4. -6 0С і +6 0С 5. -200С і +4 0С 6. -27 0С і 0 0С ІІІ РІВЕНЬ (по 1,5 бали) 7.Якщо влітку максимальна температура +27 0С, а мінімальна температура морозу -4 0С, то амплітуда коливання температури протягом року ___________? 8. Туман – це а) наслідок дощу б) водяна пара у повітрі в) дрібні крапельки води у повітрі г) випаровування води із поверхні води і землі ІV РІВЕНЬ (3 бали) 9. Розкажіть про можливі шляхи охорони повітря ________________________________ __________________________________________________________________________ ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПО ТЕМІ “ АТМОСФЕРА “ учня (учениці) 6-____ класу ____________________________________________ 5 варіант І РІВЕНЬ (по 1 балу) 1. На рівні моря тиск становить 760 мм рт.ст., на висоті 5000м… а)560 мм рт.ст. б)460 мм рт.ст. в)360 мм рт.ст г) 260 мм 2. Якщо хмарність доби 8 годин була 0 балів, 8 годин 9 балів, 8 годин 3 бали, то середня хмарність доби ________ бали 3.Вітер (користуватися таблицею в підручнику) зі швидкістю понад 29 м/с називається а)жорстокий шторм б) штиль в) ураган г) сильний шторм д) дуже міцний І І РІВЕНЬ (по 1 балу) На яку висоту піднявся літак ,якщо температура повітря за бортом і біля поверхні Землі відповідно становила: 4. -200С і +220С _______________________ 5. -100С і +260С ___________________________ 6. -270С і 00С ______________________________________ І І І РІВЕНЬ (по 1,5 бали) 7. Кліматичні умови України (підкреслити) для проживання людей і виробництва: а) суворі б) досить комфортні в) ідеально комфортні г) схожі на умови Антарктиди д) схожі на умови Сахари 8. Як рухається повітря в центрі антициклону? _______________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________ ІV РІВЕНЬ (3 бали) 9. Написати, на скільки знижується: а) тиск з підняттям вгору на 1 км: на ___________ б) температура з підняттям вгору на 1000 м: на _____________ ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПО ТЕМІ “ АТМОСФЕРА “ учня (учениці) 6-____ класу ____________________________________________ 5 варіант І РІВЕНЬ (по 1 балу) 1. На рівні моря тиск становить 760 мм рт.ст., на висоті 5000м… а)560 мм рт.ст. б)460 мм рт.ст. в)360 мм рт.ст г) 260 мм 2. Якщо хмарність доби 8 годин була 0 балів, 8 годин 9 балів, 8 годин 3 бали, то середня хмарність доби ________ бали 3.Вітер (користуватися таблицею в підручнику) зі швидкістю понад 29 м/с називається а)жорстокий шторм б) штиль в) ураган г) сильний шторм д) дуже міцний І І РІВЕНЬ (по 1 балу) На яку висоту піднявся літак ,якщо температура повітря за бортом і біля поверхні Землі відповідно становила: 4. -200С і +220С _______________________ 5. -100С і +260С ___________________________ 6. -270С і 00С ______________________________________ І І І РІВЕНЬ (по 1,5 бали) 7. Кліматичні умови України (підкреслити) для проживання людей і виробництва: а) суворі б) досить комфортні в) ідеально комфортні г) схожі на умови Антарктиди д) схожі на умови Сахари 8. Як рухається повітря в центрі антициклону? _______________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________ ІV РІВЕНЬ (3 бали) 9. Написати, на скільки знижується: а) тиск з підняттям вгору на 1 км: на ___________ б) температура з підняттям вгору на 1000 м: на _____________ Тема 5. Тематичне оцінювання по темі ” Гідросфера” уч______6- класу _____________ _____________ І ВАРІАНТ І рівень (0,5х6=3б.) 1.Два океани сполучає канал: а ) Панамський б ) Суецький 2.Два моря двох океанів сполучає канал : а ) Панамський б) Суецький 3.У Світовому океані зосереджено … відсотків усієї гідросфери Землі : а )65 б )71 в )96,5 г) 80 4.Найглибша западина ( жолоб ) Світового океану - а) Маріанська б) Курильська в) Філіппінська 5.Найдовша річка світу – а) Ніл б) Конго в) Амазонка 6.Найповноводніша річка світу - а) Міссісіпі б) Дніпро в) Амазонка ІІ рівень ( 3 бали ) 7.Скласти порівняльну характеристику двох річок за таким планом (таблицею) : Назва річок Дніпро Амазонка Де протікають (материк) Місце витоку (країна або об’єкт рельєфу) Басейн якого океану Найбільші притоки -1-2 Назва частини океану, куди впадають (якщо є, якщо ні - океан) ІІІ рівень (1,5 х 2=3бали) 8.Що називають гідросферою ?___________________________________________________________ 9.Чим повінь не схожа на паводок ?_____________________________________________________ ІУ рівень – 3 бали 10.Що таке підземні води та їх роль у діяльності людини. ________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темі ” Гідросфера” уч______6- класу _____________ _____________ ІІ ВАРІАНТ І рівень (0,5х6=3б.) 1.Одиниця вимірювання солоності води- а)проміле б) відсоток 2.Гольфстрім- течія Атлантичного океану : а) холодна б) тепла 3.Територію України омивають моря : а) Біле б) Чорне в) Червоне г) Азовське 4.Відокремлює Євразію від Північної Америки й сполучає Тихий океан з Північним Льодовитим а) Протока Дрейка б) Берингова протока в) Босфор 5.Найбільша річка України - а) Південний Буг б) Сіверський Донець в) Дніпро 6.Найбільше озеро у світі – а) Аральське море б) Каспійське море в) Верхнє г) Вікторія ІІ рівень ( 3 бали ) 7.Скласти порівняльну характеристику двох річок за таким планом (таблицею) : Назва річок Міссісіпі Об Де протікають (материк) Місце витоку (країна або об’єкт рельєфу) Басейн якого океану Найбільші притоки-1-2 Назва частини океану, куди впадають ІІІ рівень (1,5 х 2=3бали) 8. Чим повінь схожа на паводок?_____________________________________________________________ 9.З яких частин по напряму течії складається річка ? ________________________________________________________________________________________ ІУ рівень – 3 бали 10.Чим льодовики відрізняються від багаторічної мерзлоти? ______________________________________________________________________ Тема 6. Тематичне оцінювання по темам “Біосфера” і “Географічна оболонка” уч_______6-__класу___________ І ВАРІАНТ І Рівень ( пит. 2,3,4-ст. 185, 1,3,5-ст. 205 ) – 0.5х6=3 бали 2. Заселена організмами від верхньої до нижньої межі: а) атмосфера б) гідросфера в) літосфера г) мантія 3. Нижня межа біосфери в гідросфері досягає глибин: а) 11022 м б) 8850 м в) ~ 15 км г) ~ 3000 км 4. Найбільша кількість організмів на Землі міститься …а) на великих глибинах океану б) у верхніх шарах атмосфери в) у місцях, де суміщаються всі зовнішні оболонки Землі г) у горах 1. Найбільший природний комплекс Землі – це…а) материк б) географічна оболонка в) природна зона 3. У зоні арктичних пустель водяться… а) жирафи б) білі ведмеді в)верблюди г) тюлені 5. У тайзі ростуть…а) ялини б) пальми в)модрини г) карликові берези д) ліани ІІ Рівень ( сторінка 186 ) Перелічи й запиши в таблицю представників живої природи Миколаївської області Царства Рослини Тварини Гриби Мікроорганізми 4 царства – Рослини, Тварини, Мікроорганізми, Гриби Інфузорії, амеби, евглена зелена, хламідомонада, хлорела ІІІ Рівень ( пит. 3 – ст.186, пит.2 – ст.206 - по 1,5 бали, всього 3 бали ) 3. Яку роль відіграють бактерії у біосфері?_____________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 2. Що таке природний комплекс?_____________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ІУ Рівень ( пит. 2 на ст. 186 – 3 бали ) Який вплив людини на біосферу?___________________________ ________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам “Біосфера” і “Географічна оболонка” уч_______6-__класу___________ ІІ ВАРІАНТ І Рівень ( пит. 5,6,7-ст. 186, 2,4,7-ст. 205 ) – 0.5х6=3 бали 5. Нерівномірність розподілу організмів на земній поверхні пояснюється…а) різними кліматичними умовами б) нерівномірністю розподілу опадів в) різним складом гірських порід земної кори 6. Унаслідок взаємодії біосфери, літосфери та інших зовнішніх оболонок Землі утворилось особливе природне тіло, а саме…а) гірська порода б) вода в) грунт 7. Особливістю ґрунтів, що відрізняє їх від гірських порід, є…а) колір б) родючість в) вологість 2. Зміна одного з компонентів природного комплексу призведе до…а) збереження без змін інших компонентів б) зміни всього природного комплексу 4. На літо в тундру прилітають…а) полярна сова б) тундрова куріпка в) качки г)чайки д) гуси 7. У вологих екваторіальних лісах ростуть…а) високі трави б) карликові дерева в)кілька десятків метрів г) баобаби д) зонтичні акації ІІ Рівень ( сторінка 186 ) Перелічи й запиши в таблицю представників живої природи Миколаївської області Царства Рослини Тварини Гриби Мікроорганізми 4 царства – Рослини, Тварини, Мікроорганізми, Гриби Інфузорії, амеби, евглена зелена, хламідомонада, хлорела ІІІ Рівень ( пит. 8 – ст.186, пит.9 – ст.206 - по 1,5 бали, всього 3 бали ) 8. З яких частин складається грунт?___________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 9. Що вивчає наука екологія?________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ІУ Рівень ( пит. 4 на ст. 206 – 3 бали ) Який вплив діяльності людини на природу Миколаївської області?_______________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам “Біосфера” і “Географічна оболонка” уч_______6-__класу___________ ІІІ ВАРІАНТ І Рівень – 0,5х6=3 бали 1. Біосфера виникла: а)приблизно 4,5 млрд. років тому б) приблизно 3,5 млрд. років тому в) приблизно 2,5 млрд. років тому 2. На Землі існує приблизно стільки видів організмів: а)1,5 млн. б) 0,5 млн. в) 2,1 млн. 3. Для дихання організмів необхідний такий газ: а)азот б)пара в)кисень 4. Нижня межа географічної оболонки: а)на висоті 20-30 км б)на глибині 5 км в літосфері в) на глибині 11022 м в гідросфері 5. Термін для позначення складових природного комплексу: а)частини б)компоненти в)зональні відмінності 6. Пустелі бувають: а)тільки холодні б)тільки жаркі в)холодні і жаркі ІІ Рівень - 1х3=3 бали 7. Підкреслити назви прісноводних видів риб: карась, камбала, сом, кілька, мойва, короп 8. До дрібних природних комплексів можна віднести: а)озеро б) материк в) болото г) океан д) балка 9. Підкреслити назви прісноводних видів ракоподібних: краби, креветки, лангусти, раки, омари ІІІ Рівень - по 1,5 бали, всього 3 бали 10. Атмосфера була непридатною до життя, коли в ній були тільки ____________________ і _________, але не було __________________ 11. Крейда та вапняк утворилися зі _______________________________________________________ ІУ Рівень – 3 бали. Чому практично не змінюється солоність морської води протягом мільйонів років? _______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам “Біосфера” і “Географічна оболонка” уч_______6-__класу___________ ІУ ВАРІАНТ І Рівень – 0,5х6=3 бали 1. При фотосинтезі виділяється (підкреслити) більше: а)вуглекислий газ б)кисень, а використовується більше: а)вуглекислий газ б)кисень 2. Космічний простір, де літають космонавти на кораблях, можна віднести до: а)біосфери б)атмосфери в)техносфери 3. Земля як планета виникла: а)приблизно 4,5 млрд. років тому б) приблизно 3,5 млрд. років тому в) приблизно 2,5 млрд. років тому 4. Кількість агрегатних станів речовин в географічній оболонці: а)3 б)4 в)2 5. Найбільші азональні природні комплекси в географічній оболонці: а)природні зони б)материки в)океани 6. В степах України найродючіші ґрунти: а)червоноземи б)буроземи в)чорноземи г)жовтоземи ІІ Рівень - 1х3=3 бали 7. Підкреслити назви морських видів риб: карась, камбала, сом, кілька, мойва, короп 8. До найбільших природних комплексів в географічній оболонці можна віднести: а)озеро б) материк в) болото г) океан д) балка 9. Підкреслити назви морських видів ракоподібних: краби, креветки, лангусти, раки, омари ІІІ Рівень - по 1,5 бали, всього 3 бали 10. Які ти знаєш природоохоронні території? 1)___________________ 2)____________________ 11. Предком сучасного свійського коня був вже знищений__________, а свійських корів____________________________________ ІУ Рівень – 3 бали. З чого утворилися відклади вапняків, крейди, вугілля? ____________________ _________________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам “Біосфера” і “Географічна оболонка” уч_______6-__ класу________ У ВАРІАНТ І Рівень – 0.5х6=3 бали 1. Першоджерелом для життя організмів є : а) атмосфера б) гідросфера в) літосфера г) мантія д) сонячна енергія 2. Межі географічної оболонки приблизно : а) межі гідросфери б) межі біосфери в) межі літосфери г) межі техносфери. 3. В процесах утворення родючого ґрунту необхідна участь …а) океанів б) організмів в) річок г) боліт 4. Найбільші азональні природні комплекси Землі – це ( 2 відповіді )…а) материки б) географічні оболонки в) природні зони г) океани 5. У зоні жарких пустель водяться… а) жирафи б) білі ведмеді в) північні олені г) тюлені д) плазуни 6. У саванах ростуть…а) ялини б) пальми в) баобаби г) карликові берези д) ліани ІІ Рівень ( 1б.х3=3 бали ) 7. Учений, який створив учення про біосферу – українець ___________ ___________________ 8. Дикий предок свійського коня на території України _______________ 9. Воли – це а) дикі бики б) свійські робочі бики, нездатні до розмноження в) тури ІІІ Рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Мій особистий вклад у збереження природи виявився у тому, що я ___________________ _______________________________________________________________________________ 11. Якщо в населеному пункті переважають східні вітри, то завод зі шкідливими газами треба споруджувати на _____________ стороні від населеного пункту, щоб менше труїти людей . ІУ Рівень ( 3 бали ) Я щодня різним чином впливаю на біосферу ( привести різні приклади ): ________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам “Біосфера” і “Географічна оболонка” уч_______6-__ класу________ УІ ВАРІАНТ І Рівень – 0.5х6=3 бали 1. При фотосинтезі виділяється (підкреслити) більше: а)вуглекислий газ б)кисень, а використовується більше: а)вуглекислий газ б)кисень 2. Космічний простір, де літають космонавти на кораблях, можна віднести до: а)біосфери б)атмосфери в)техносфери 3. Земля як планета виникла: а)приблизно 4,5 млрд. років тому б) приблизно 3,5 млрд. років тому в) приблизно 2,5 млрд. років тому 4. Кількість агрегатних станів речовин в географічній оболонці: а)3 б)4 в)2 5. Найбільші азональні природні комплекси в географічній оболонці: а)природні зони б)материки в)океани 6. В степах України найродючіші ґрунти: а)червоноземи б)буроземи в)чорноземи г)жовтоземи ІІ Рівень - 1х3=3 бали 7. Підкреслити назви морських видів риб: карась, камбала, сом, кілька, мойва, короп 8. До найбільших природних комплексів в географічній оболонці можна віднести: а)озеро б) материк в) болото г) океан д) балка 9. Підкреслити назви морських видів ракоподібних: краби, креветки, лангусти, раки, омари ІІІ Рівень - по 1,5 бали, всього 3 бали 10. Які ти знаєш природоохоронні території? 1)___________________ 2)____________________ 11. Предком сучасного свійського коня був вже знищений__________, а свійських корів____________________________________ ІУ Рівень – 3 бали. З чого утворилися відклади вапняків, крейди, вугілля? ____________________ _________________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам “Біосфера” і “Географічна оболонка” уч_______6-__класу___________ ІІІ ВАРІАНТ І Рівень – 0,5х6=3 бали 1. Біосфера виникла: а)приблизно 4,5 млрд. років тому б) приблизно 3,5 млрд. років тому в) приблизно 2,5 млрд. років тому 2. На Землі існує приблизно стільки видів організмів: а)1,5 млн. б) 0,5 млн. в) 2,1 млн. 3. Для дихання організмів необхідний такий газ: а)азот б)пара в)кисень 4. Нижня межа географічної оболонки: а)на висоті 20-30 км б)на глибині 5 км в літосфері в) на глибині 11022 м в гідросфері 5. Термін для позначення складових природного комплексу: а)частини б)компоненти в)зональні відмінності 6. Пустелі бувають: а)тільки холодні б)тільки жаркі в)холодні і жаркі ІІ Рівень - 1х3=3 бали 7. Підкреслити назви прісноводних видів риб: карась, камбала, сом, кілька, мойва, короп 8. До дрібних природних комплексів можна віднести: а)озеро б) материк в) болото г) океан д) балка 9. Підкреслити назви прісноводних видів ракоподібних: краби, креветки, лангусти, раки, омари ІІІ Рівень - по 1,5 бали, всього 3 бали 10. Атмосфера була непридатною до життя, коли в ній були тільки ____________________ і _________, але не було __________________ 11. Крейда та вапняк утворилися зі _______________________________________________________ ІУ Рівень – 3 бали. Чому практично не змінюється солоність морської води протягом мільйонів років? _______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ Тема 7. ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ по темі “Земля – планета людей. Людина і географічна оболонка” уч______6 - __класу__________________ _________________________ ІІ ВАРІАНТ І Рівень ( 1,3,5,7 – ст. 219, 1,7 – ст. 230 ) -0,5х6=3 бали 1. На Землі проживають представники таких основних рас: а)__________________б) ________________ в) ______________________ г) ______________________ 3. Рівність рас довів видатний український учений…а) В.І.Вернадський б) М. М. Миклухо-Маклай 5. Населення нашої планети нині становить понад…осіб а) 6,5 млн. б) 6,0 млрд. в) 6,5 млрд. 7. В Африці є така держава…а) Бразилія б) Єгипет в) Індія г) США д) Словаччина 1. Людина як частина природи завжди взаємодіяла з такими компонентами природи: а) літосферою б) атмосферою в) гідросферою г) усіма компонентами природи 7. До вичерпних невідновлюваних ресурсів належать а) ресурси текучих вод б) нафта в) природний горючий газ г) енергія припливів д) енергія Сонця ІІ Рівень 1. Визначити столиці таких держав: а) Індія____________б) Австралія___________ в) Перу______ 2. З якими державами по суходолу межують Сполучені Штати Америки (США)?___________ _____ 3. Які області України межують з Польщею (назви)?___________ ____________ _______________ ІІІ Рівень ( 5 – ст.220, 2 – ст. 231 ) -1,5х2=3 бали 5. Як зображують держави на політичній карті світу?_________________________________________ _______________________________________________________________________________________ 2. Як ти розумієш поняття “навколишнє середовище” ?_______________________________________ ______________________________________________________________________________________ ІУ Рівень ( 1 – ст. 231) Позитивний вплив людини на природу в Миколаївській області ( кілька речень ) ______________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ по темі “Земля – планета людей. Людина і географічна оболонка” уч______6 - __класу__________________ _________________________ І ВАРІАНТ І Рівень ( 2,4,6,8,10 – ст. 219, 8 – ст. 230 ) - 0,5х6=3 бали 2. Зовнішні ознаки раси – це…а) ______________б) ______________в)____________ г)__________ 4. У світі налічується …незалежних держав а) 550 б) понад 200 в) 330 г) 110 6. У Північній Америці є такі держави…а) Білорусь б) Бразилія в) Велика Британія г) Єгипет д) Індія е) Молдова є) Канада ж) Росія з) США 8. В Європі - частині Євразії розташовані такі держави: а) Білорусь б) Бразилія в) Угорщина г) Єгипет д) Індія е) Молдова є) вся Росія ж) Румунія з) США 10. Україна межує з державами: а) Росія б) Бразилія в) Єгипет г) Польща д) США е) Білорусь є) Румунія ж) Індія з) Словаччина і) Франція ї) Молдова к) Угорщина 8. До вичерпних відновлюваних ресурсів належать: а) енергія припливів б) енергія вітру в) вугілля г) природний газ ІІ Рівень 1. Визначити столиці таких держав: а) Іран____________б)Болівія___________ в) Казахстан______ 2. З якими державами по суходолу межує Монголія?_____________________________________ 3. Які області України межують з Румунією (назви)?___________ _________ _________ _________ ІІІ Рівень ( 2 – ст.220, 3 – ст. 231 ) -1,5х2=3 бали 2. Яка основна причина зменшення населення в багатих європейських країнах?________________ _______________________________________________________________________________________ 3. Розкажи, як людство впливає на природу?_______________________________________ ______________________________________________________________________________________ ІУ Рівень ( 2 – ст. 231) Негативний вплив людини на природу в Миколаївській області ( кілька речень ) ______________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники