Географія.Природознавство.Школа(різне)
Загальна кількість переглядів сторінки
Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя
Архів блогу
-
▼
2012
(65)
-
▼
квітня
(24)
- Конверт експедиції антарктичної станції
- Відповіді на частину питань ДПА, 9 клас
- Контрольні роботи з природознавства. 6 клас
- Контрольні роботи з природознавства. 5клас
- Контрольні роботи з географії. 7 клас
- Контрольні роботи з географії. 6 клас
- Вітаю майбутнього 30-тисячного відвідувача блогу!
- 12 КВІТНЯ – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ АВІАЦІЇ І КОСМОНАВТИКИ
- Формування загальнолюдських цінностей на уроках ге...
- Памятка учням
- Кросворд «Євро-2012. Міста проведення матчів»
- Кросворд «Євро-2012. Країни команд-учасників»
- Створення скриншоту
- Різні матеріали для уроків географії
- Лишайники - біоіндикатори довкілля
- Екологія. Різні матеріали
- Екологія.Нередаговані конспекти.Частина 1
- Формування компетентностей майбутнього випускника ...
- Виховна робота (різні матеріали). Папка №2
- Календар погоди - шкільний зразок
- Виховна робота (різні матеріали). Папка №1
- Блог в каталозі українських блогів
- Рекордна карта України
- Євро-2012. Жива таблиця матчів
-
▼
квітня
(24)
субота, 21 квітня 2012 р.
Контрольні роботи з географії. 7 клас
Контрольні роботи наприкінці тем, самостійні роботи, раніше - тематичні роботи, різнорівневі завдання тощо. Можна називати по різному...
Тема 1.
Самостійна робота по темам « Вступ. Розділ І « Океани » уч _________ 7___ класу ______________ ___________
І варіант І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Найбільшим за площею материком є а) Північна Америка б) Євразія в) Африка
2. Найдавніша ера в історії Землі а) палеозойська б) протерозойська в) архейська
3. Літосферні плити рухаються зі швидкістю а) 1-6 см на рік б) 1-6 м на рік в) 1-6 км на рік
4. Температура води на дні Тихого океану в місцях зіткнення літосферних плит може досягати …
5. Течія Західних Вітрів знаходиться а) у Тихому океані б) в Атлантичному океані в) в Індійському океані г) в усіх трьох зазначених океанах
6. Найбільші глибини ( жолоби ) в океані а) Атлантичному б) Тихому в) Індійському
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Яке походження мають острови Океанії? _________________________________________________________________
8. Запишіть визначення поняття « тепла течія » _______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
9. Котра година в Лондоні, якщо в Миколаєві 12оо ?_____________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Який океан найтепліший? Чому?__________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Пояснити відмінність понять « материк » і «частина світу » ____________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV рівень ( 3 бали ) – Назвати 6 водних об’єктів, через які треба пройти судну самим коротким шляхом від Канарських островів в Аравійське море ( повні назви ) ________________________
_______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________
Самостійна робота по темам « Вступ. Розділ І « Океани » уч _________ 7___ класу ______________ ___________
І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Два материка об’єднує частина світу а) Азія б) Америка в) Африка
2. Ширина кожного часового пояса Землі в градусах: а) 10 б) 15 в) 20
3. Найсолоніше і найтепліше море світу а) Азовське б) Середземне в) Червоне
4. Сучасні материки утворилися з прадавнього материка а) Гондвана б) Лавразія в) Пангея
5. Води чотирьох океанів омивають материк а) Північна Америка б) Євразія в) Антарктида
6. Островів в Океанії приблизно а) 1000 б) 5000 в) 10000 г) 20000
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. За картами атласу визначити найбільшу глибину в Тихому океані_________________________________
8. Запишіть визначення поняття « холодна течія »_______________________________
_________________________________________________________________________________________
9. Котра година у Херсоні, якщо у Пекіні ( Китай ) 7оо ?_____________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Напишіть про значення карт в житті людини_______________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Як впливає особливість розташування Північного Льодовитого океану на його природу?_____________________
________________________________________________________________________________________
ІV рівень ( 3 бали ) – Назвати водні об’єкти:
1) штучний об’єкт, що з’єднує Тихий і Атлантичний океани
2) штучний об’єкт, що з’єднує Середземне море і море Індійського океану
3) природний об’єкт, що з’єднує відкритий Атлантичний океан і Середземне море
4) природний об’єкт, що з’єднує Тихий океан і Північний Льодовитий океан
5) два природних об’єкти, що є частинами Атлантичного океану і омивають береги України
6) океани, які омивають береги США
Самостійна робота по темам « Вступ. Розділ І « Океани » уч _________ 7___ класу ______________ ___________
ІІІ варіант І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Найбільшим за площею океаном є а) Атлантичний б) Індійський в) Тихий
2. Сучасна ера в історії Землі а) палеозойська б) кайнозойська в) архейська
3. Літосферні плити рухаються зі швидкістю а) 1-6 км на рік б) 1-6 м на рік в) незначною
4. Температура води в затоках Індійського океану може досягати …
5. Течія Гольфстрім не тече а) у Тихому океані б) в Атлантичному океані в) в Індійському океані г) в усіх трьох зазначених океанах
6. Немає жолобів в океані а)Північному Льодовитому б) Тихому в) в жодному
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Моря, які омивають Україну, відносяться до__________________ океану, а називаються вони так:
_____________________ _______________________ і ____________________ _______________
8. Баластні морські води з інших океанів, які судна скидають в чужих портах а) безпечні для місцевої природи, бо вони солоні теж б) небезпечні , бо в них можуть бути шкідливі організми для місцевої природи в) ці води не солоні
9. Котра година в Лондоні, якщо в українському Херсоні 12оо ?______________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Який океан найхолодніший? Чому?_______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Материк ____________________ складається з таких частин світу:
_________________________________________________________________________________________
ІV рівень ( 3 бали ) – назвати, які океани ( чи моря яких океанів) омивають береги США:
________________________________________________________________ і Російської Федерації:
Дивись на політичну карту світу уважно вздовж всіх морських кордонів цих країн
Тематичне оцінювання по темам “ Вступ. Розділ І « Океани» ” уч______7__ класу____________ ________________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Найбільшим за площею материком є а) Північна Америка б) Євразія в) Африка
2. Найдавніша ера в історії Землі а) палеозойська б) протерозойська в) архейська
3. Літосферні плити рухаються зі швидкістю а) 1-6 см на рік б) 1-6 м на рік в) 1-6 км на рік
4. Середня солоність вод Світового океану в проміле становить а) 45 б) 35 в) 30
5. Течія Західних Вітрів знаходиться а) у Тихому океані б) в Атлантичному океані в) в Індійському океані г) в усіх трьох зазначених океанах
6. Найбільші глибини ( жолоби ) в океані а) Атлантичному б) Тихому в) Індійському
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Яке походження мають острови Океанії? _________________________________________________________________
8. Запишіть визначення поняття « тепла течія » _______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
9. Котра година в Лондоні, якщо в Києві 12оо ?_____________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Який океан найтепліший? Чому?__________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Пояснити відмінність понять « материк » і «частина світу » ____________________
______________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали ) Поясніть, чим викликана неоднакова солоність вод Північного Льодовитого океану ( ваша версія )__________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
Тематичне оцінювання по темам « Вступ. Розділ І « Океани » уч _________ 7___ класу ______________ ___________
І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Два материка об’єднує частина світу а) Азія б) Америка в) Африка
2. Ширина кожного часового пояса Землі в градусах: а) 10 б) 15 в) 20
3. Найсолоніше і найтепліше море світу а) Азовське б) Середземне в) Червоне
4. Сучасні материки утворилися з прадавнього материка а) Гондвана б) Лавразія в) Пангея
5. Води чотирьох океанів омивають материк а) Північна Америка б) Євразія в) Антарктида
6. Островів в Океанії приблизно а) 1000 б) 5000 в) 10000 г) 20000
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. За картами атласу визначити найбільшу глибину в Тихому океані_________________________________
8. Запишіть визначення поняття « холодна течія »_______________________________
_________________________________________________________________________________________
9. Котра година у Донецьку, якщо у Пекіні ( Китай ) 7оо ?_____________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Напишіть про значення карт в житті людини_______________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Як впливає особливість розташування Північного Льодовитого океану на його природу?_____________________
________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали ) Охарактеризуйте значення різних джерел географічних знань для господарської діяльності людини_____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
Тема 2.
Тематичне оцінювання по темі “ АФРИКА ” уч______7__ класу____________ _____________________________________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Гвінейська затока омиває Африку з: а)півночі; б)півдня; в)заходу; г)сходу
2. Півострів Сомалі розташований в Африці на: а)півночі; б)півдні; в)заході; г)сході
3. Річка Конго (Заїр) впадає в: а)Атлантичний океан; б)Індійський океан.
4. Найглибше озеро Африки: а)Танганьїка; б)Вікторія; в)Чад.
5. У більшості країн Африки основою господарства є:
а)промисловість; б)сільське господарство; в)транспорт г)сфера освіти.
6. Високорозвинутою країною є: а)Південна Африка б)Єгипет; в)Нігерія; г)Ефіопія
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Назвіть 5 найбільших річок Африки___________________________________________________
8. Назвіть природні зони Африки, що послідовно змінюються від екватора до північних околиць материка ________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
9. До яких основних рас належить населення Африки ?__________________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Чому на сході Африки бувають землетруси і виверження вулканів?____________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Чому в саванах не ростуть вічнозелені дерева? ______________________________________________
_________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12.Поясніть, чому поряд з океаном виникла пустеля Наміб._______________________________________
_________________________________________________________________________________________
Тематичне оцінювання по темі “ АФРИКА ” уч______7__ класу____________ _____________________________________
І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Які океани омивають Африку?____________________________________________________________
2.Яка річка найповноводніша в Африці? а)Конго б)Ніл в)Замбезі г)Нігер д)Оранжева
3.Першим відкрив морський шлях до Індії вздовж берега Африки
а)Колумб б)Васко да Гама в)Магеллан г)Лівінгстон
4.Яке місце за площею займає Африка серед інших материків?____________________________________
5.Яке найглибше озеро в Африці? а)Ньяса б)Вікторія в)Чад г)Танганьїка
6.Найвищ0а вершина в Африці: а)Камерун б)Кіліманджаро в)Кракатау г)Котопахі
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Назвати крайню східну точку Африки ________________________________________
8. Які водойми з’єднує Гібралтарська протока?__________________________________________
9. В якій частині Африки знаходяться Капські гори? а)північній; б)південній; в)західній; г)східній
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Чому в саванах не ростуть вічнозелені дерева? ___________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Дайте коротку характеристику населення Африки__________________________________________
________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Пояснити, чому береги озера Чад показані на карті переривчастою лінією________________
_________________________________________________________________________________________________________
Тематичне оцінювання по темі “ АФРИКА ” уч______7__ класу____________ _____________________________________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Гвінейська затока омиває Африку з: а)півночі; б)півдня; в)заходу; г)сходу
2. Півострів Сомалі розташований в Африці на: а)півночі; б)півдні; в)заході; г)сході
3. Річка Конго (Заїр) впадає в: а)Атлантичний океан; б)Індійський океан.
4. Найглибше озеро Африки: а)Танганьїка; б)Вікторія; в)Чад.
5. У більшості країн Африки основою господарства є:
а)промисловість; б)сільське господарство; в)транспорт г)сфера освіти.
6. Високорозвинутою країною є: а)Південна Африка б)Єгипет; в)Нігерія; г)Ефіопія
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Назвіть 5 найбільших річок Африки___________________________________________________
8. Назвіть природні зони Африки, що послідовно змінюються від екватора до північних околиць материка ________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
9. До яких основних рас належить населення Африки ?__________________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Чому на сході Африки бувають землетруси і виверження вулканів?____________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Чому в саванах не ростуть вічнозелені дерева? ______________________________________________
_________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12.Поясніть, чому поряд з океаном виникла пустеля Наміб._______________________________________
_________________________________________________________________________________________
Тема 3.
Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________ _________________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Австралія розташована в півкулях: а) Північній б) Південній; в) Західній; г) Східній
2. Великий Бар’єрний риф тягнеться уздовж узбережжя Австралії: а) західного; б)східного в) південного
3. На південь від Австралії лежить острів: а) Нова Гвінея; б) Тасманія
4. Південна Америка наближена до материків: а)Африка; б)Євразія; в)Північна Америка г) Австралія
5. Південна Америка повністю розташована в півкулі: а)Східній; б)Західній; в)Південній
6. Найбільш повноводна річка світу: а)Оріноко б)Парана; в)Амазонка; г)Маракайбо
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Як називаються безводні річки або тимчасові водотоки в Австралії та Африці?___________________
8. Назвіть найбільше озеро Австралії______________________________________
9. Які тварини мешкають у саванах Південної Америки ?_____________________________________ ______________________________________________________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Чим зумовлена заборона ввозити нові види рослин і тварин в Австралію?_____________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Які наслідки має для природних комплексів і корінного населення інтенсивне вирубування лісів Амазонії? ____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Доведіть, що Австралія – найспокійніший у геологічному відношенні материк________________
_________________________________________________________________________________________
Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________ _______________ І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Великий Вододільний хребет здіймається на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 2. Найбільша за площею в Австралії природна зона: а)вічнозелених перемінно-вологих лісів б)саван і рідколісся в)пустель і напівпустель г)мішаних лісів
3.Більшість населення Австралії становлять: а) австралійці-аборигени б) англо-австралійці в) переселенці з Африки та Азії
4. Найвища вершина Анд: а)Котопахі б)Аконкагуа в)Тітікака г)Чімборасо
5. Вологі екваторіальні ліси – це: а)сельва б) пампа в) гаучо г) пончо
6.Найхолодніші райони Південної Америки розташовані на: а) півдні б ) півночі
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Назвіть тварин, які є ендеміками Австралії_______________________________________________
8. Якому закону підпорядковується зміна природних компонентів ( грунтів, рослинності, тваринного світу ) в Андах?______________________________________________________________________
9. Які групи населення з’явилися в Південній Америці в результаті змішаних шлюбів ? ___________
________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. До чого призводить поширення пустель в Австралії?_______________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Наведіть докази того, що Анди – молоді гори, які ще не завершили свого формування
________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Поясніть, чому Амазонка є повноводною впродовж року________________
Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________
ІІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Крайня північна точка Австралії мис: а)Байрон б)Йорк; в)Південно-Східний; г) Стіп-Пойнт
2. На материку Австралії виверження вулканів: а)відбуваються; б)не відбуваються в) відбуваються дуже рідко
3. З примітивних ссавців на території Австралії водиться: а)єхидна; б)собака динго
4. Південна Америка відокремлена від Антарктиди протокою__________________
5. У Південній Америці рельєф на заході переважно_____________________, на сході переважно ________________________
6. Напрям течії Амазонки_____________________
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Чому багато річок Австралії позначено на карті пунктирними лініями?___________________
_____________________________________________________________________________________
8. Береги Австралії порізані: а) мало б) сильно порізані і мають а) мало б) багато зручних гаваней і заток
9. Офіційною мовою Бразилії є ________________ мова, решти країн Південної Америки - ___________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Дайте коротку характеристику Австралійського Союзу ( населення, столиця, господарство )
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Яка причина утворення пустелі Атакама в Південній Америці ? ____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Пояснити причини своєрідності органічного світу Австралії__________________________________
_________________________________________________________________________________________
Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________ ІV Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Велика Австралійська затока на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 2. Найвища точка Австралії – це гора_________________, її висота___________метрів
3. Кількість держав на території материка Австралія___________________
4. Крайня північна точка Південної Америки мис: а)Фроуерд б)Паріньяс в)Гальїнас г) Кабу-Бранку
5. Низовини в Південній Америці: а)Міссісіпська б) Орінокська в) Амазонська г) Ла-Платська д) Причорноморська
6. Південну Америку омиває на заході _____________________ океан, на сході___________ океан
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Назвіть крайню західну точку материка Австралія__________________________________
8. Мулати в Південній Америці – це нащадки представників ____________ і ____________ раси
9. Чи є в Південній Америці ( див. політичну карту ) території – колоніальні володіння європейських держав?______________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. До басейнів яких океанів належать річки Австралії?_______________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Чому в Південній Америці клімат не такий жаркий, як у Африці?
________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Назвати та оформити у вигляді маленької таблички назви будь-яких чотирьох країн та столиць Південної Америки ( політична карта ). Оцінюється вміння знаходити на карті і оформляти результати
Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________ _______________ V варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Великий Вододільний хребет здіймається на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 2. Найбільша за площею в Австралії природна зона: а)вічнозелених перемінно-вологих лісів б)саван і рідколісся в)пустель і напівпустель г)мішаних лісів
3.Більшість населення Австралії становлять: а) австралійці-аборигени б) англо-австралійці в) переселенці з Африки та Азії
4. Найвища вершина Анд: а)Котопахі б)Аконкагуа в)Тітікака г)Чімборасо
5. Вологі екваторіальні ліси – це: а)сельва б) пампа в) гаучо г) пончо
6.Найхолодніші райони Південної Америки розташовані на: а) півдні б ) півночі
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Панівна рослина Австралії з багатьма видами______________________________
8. Чим пояснюється зміна природних компонентів ( грунтів, рослинності, тваринного світу ) в Андах?______________________________________________________
9. Які групи населення з’явилися в Південній Америці в результаті змішаних шлюбів ? ___________
________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Чому в Австралії багато грунтів мають червоний колір?
_________________________________________________________________________________________
11. Наведіть докази того, що Анди – молоді гори, які ще не завершили свого формування
________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Поясніть, чому Амазонка є повноводною впродовж року_________________________________
Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________ _______________ V варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Великий Вододільний хребет здіймається на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 2. Найбільша за площею в Австралії природна зона: а)вічнозелених перемінно-вологих лісів б)саван і рідколісся в)пустель і напівпустель г)мішаних лісів
3.Більшість населення Австралії становлять: а) австралійці-аборигени б) англо-австралійці в) переселенці з Африки та Азії
4. Найвища вершина Анд: а)Котопахі б)Аконкагуа в)Тітікака г)Чімборасо
5. Вологі екваторіальні ліси – це: а)сельва б) пампа в) гаучо г) пончо
6.Найхолодніші райони Південної Америки розташовані на: а) півдні б ) півночі
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Панівна рослина Австралії з багатьма видами______________________________
8. Чим пояснюється зміна природних компонентів ( грунтів, рослинності, тваринного світу ) в Андах?______________________________________________________
9. Які групи населення з’явилися в Південній Америці в результаті змішаних шлюбів ? ___________
________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Чому в Австралії багато грунтів мають червоний колір?
_________________________________________________________________________________________
11. Наведіть докази того, що Анди – молоді гори, які ще не завершили свого формування
________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Поясніть, чому Амазонка є повноводною впродовж року_________________________________
Тематичне оцінювання по темі “ Південна Америка ” уч______ 7__ класу____________ _____________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Крайня північна точка Пд. Америки мис: а)Фроуерд б)Гальїнас; в)Паріньяс; г) Кабу-Бранку
2. На материку Пд.А. виверження вулканів: а)відбуваються; б)не відбуваються в) відбуваються дуже рідко
3. З тварин- ссавців на території Австралії водяться: а)нутрія; б)собака динго в)колібрі
4. Південна Америка відокремлена від Антарктиди протокою__________________
5. У Південній Америці рельєф на заході переважно_____________________, на сході переважно ________________________
6. Напрям течії Амазонки_____________________
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Чому багато річок Австралії позначено на карті пунктирними лініями?___________________
_____________________________________________________________________________________
8. Береги Пд.А. на більшій частині своєї довжини порізані: а) мало б) сильно порізані і мають: а) мало гаваней; б) багато зручних гаваней і заток
9. Офіційною мовою Бразилії є ________________ мова, решти країн Південної Америки - ___________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Дайте коротку характеристику Бразилії ( населення, столиця, господарство )
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Яка причина утворення пустелі Атакама в Південній Америці ? ____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Чому більша частина населення Пд.А . спілкується європейськими мовами?___________________
_________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________
Тематичне оцінювання по темам “ Австралія” уч______ 7_ класу ____________ ______________ ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Затока Ла-Плата на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Пд.А.
2. Найвища точка Пд.А. – це гора_________________, її висота___________метрів
3. Кількість держав на території материка Пд.А.___________________
4. Крайня східна точка Південної Америки мис: а)Фроуерд б)Паріньяс в)Гальїнас г) Кабу-Бранку
5. Низовини в Південній Америці: а)Міссісіпська б) Орінокська в) Амазонська г) Ла-Платська д) Причорноморська
6. Південну Америку омиває на заході _____________________ океан, на сході___________ океан
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Із свердловин на берегах озера Маракайбо і з свердловин в його дні видобувають ( див. атлас):__________________________________
8. Мулати в Південній Америці – це нащадки представників ____________ і ____________ раси
9. Чи є в Південній Америці ( див. політичну карту ) території – колоніальні володіння європейських держав? Якщо є – написати назви їх, якщо ні- написати «ні»______________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. До басейнів яких океанів належать річки Пд.А.?_______________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Чому в Південній Америці клімат не такий жаркий, як у Африці?
________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Назвати та оформити у вигляді маленької таблички назви будь-яких чотирьох країн та столиць Південної Америки ( політична карта ). Оцінюється вміння знаходити на карті і оформляти результати
Тематичне оцінювання по темам “ Австралія ” уч______7__ класу____________ _________________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Австралія розташована в півкулях: а) Північній б) Південній; в) Західній; г) Східній
2. Великий Бар’єрний риф тягнеться уздовж узбережжя Австралії: а) західного; б)східного в) південного
3. На південь від Австралії лежить острів: а) Нова Гвінея; б) Тасманія
4. Великий Вододільний хребет здіймається на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 5. Найбільша за площею в Австралії природна зона: а)вічнозелених перемінно-вологих лісів б)саван і рідколісся в)пустель і напівпустель г)мішаних лісів
6.Більшість населення Австралії становлять: а) австралійці-аборигени б) англо-австралійці в) переселенці з Африки та Азії
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Як називаються безводні річки або тимчасові водотоки в Австралії ?___________________
8. Назвіть найбільше озеро Австралії______________________________________
9. Назвіть примітивних ссавців Австралії, які схожі в своєму розвитку на птахів_____________________________________________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Чим зумовлена заборона ввозити нові види рослин і тварин в Австралію?_____________________
10. Навіщо в Австралії створюють заповідні території?_______________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІУ рівень (0,5х6=3 бали )
12. 1) Австралійці розмовляють переважно_______________________ мовою
2) Панівна рослина в Австралії ________________, її аж ______________видів
3) В Австралії живуть__________________ тварини, їх аж _____________видів
4) Австралія була раніше колонією_____________________________
5)Чисельність громадян Австралії ___________ млн., проте корінних аборигенів лише ________ тисяч
6) Англомовна країна на південний схід від Австралії на двох великих островах__________________________
Тематичне оцінювання по темам “ Австралія ” уч______7__ класу____________ _________________
ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. З якою твариною фермери ведуть постійну війну?: а) сірим вовком б) крокодилом; в) велетенським кенгуру; г) кролем
2. В Австралії найбільше з корисних копалин: а) паливних; б) рудних в) бурого вугілля
3. Найбільший острів поблизу Австралії: а) Нова Гвінея; б) Тасманія; в) Південний острів Нової Зеландії
4. Затока на півночі Австралії________________________
5. Протока між Австралією і о. Тасманія_________________
6. В Австралії живуть ___________________________________ етнічних українців
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Назва кліматичного поясу по центру Австралії із заходу на схід?___________________
8. Живлення всіх річок материка -______________________________________
9. Головний недолік комфортності життя в Австралії: а) нерозвинута економіка; б) нестача прісної води ; в) розвинута економіка г) акули в океані
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Австралійці вирощують на м'ясо таких тварин:
11. Австралійці вирощують на цукор і спирт ___________________________, на хліб ________________
ІУ рівень (0,5х6=3 бали )
12. 1) Більшість жителів Австралії належить переважно до _______________________ раси
2) Великою притокою Муррею є річка_______________________
3) Найвища гора в Австралії _________________
4) Поза містами проживає в Австралії тільки приблизно _________ % населення
5) Тварина, яка схожа на борсука, називається_______________________________
6) Елементами культури Австралія найбільш пов’язана з такою державою: _____________________________
Тематичне оцінювання по темі “ Південна Америка ” уч______ 7__ класу____________ _____________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Крайня північна точка Пд. Америки мис: а)Фроуерд б)Гальїнас; в)Паріньяс; г) Кабу-Бранку
2. На материку Пд.А. виверження вулканів: а)відбуваються; б)не відбуваються в) відбуваються дуже рідко
3. З тварин- ссавців на території Австралії водяться: а)нутрія; б)собака динго в)колібрі
4. Південна Америка відокремлена від Антарктиди протокою__________________
5. У Південній Америці рельєф на заході переважно_____________________, на сході переважно ________________________
6. Напрям течії Амазонки_____________________
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Чому багато річок Австралії позначено на карті пунктирними лініями?___________________
_____________________________________________________________________________________
8. Береги Пд.А. на більшій частині своєї довжини порізані: а) мало б) сильно порізані і мають: а) мало гаваней; б) багато зручних гаваней і заток
9. Офіційною мовою Бразилії є ________________ мова, решти країн Південної Америки - ___________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Дайте коротку характеристику Бразилії ( населення, столиця, господарство )
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Яка причина утворення пустелі Атакама в Південній Америці ? ____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Чому більша частина населення Пд.А . спілкується європейськими мовами?___________________
_________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________
Тематичне оцінювання по темам “ Австралія” уч______ 7_ класу ____________ ______________ ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Затока Ла-Плата на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Пд.А.
2. Найвища точка Пд.А. – це гора_________________, її висота___________метрів
3. Кількість держав на території материка Пд.А.___________________
4. Крайня східна точка Південної Америки мис: а)Фроуерд б)Паріньяс в)Гальїнас г) Кабу-Бранку
5. Низовини в Південній Америці: а)Міссісіпська б) Орінокська в) Амазонська г) Ла-Платська д) Причорноморська
6. Південну Америку омиває на заході _____________________ океан, на сході___________ океан
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Із свердловин на берегах озера Маракайбо і з свердловин в його дні видобувають ( див. атлас):__________________________________
8. Мулати в Південній Америці – це нащадки представників ____________ і ____________ раси
9. Чи є в Південній Америці ( див. політичну карту ) території – колоніальні володіння європейських держав? Якщо є – написати назви їх, якщо ні- написати «ні»______________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. До басейнів яких океанів належать річки Пд.А.?_______________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Чому в Південній Америці клімат не такий жаркий, як у Африці?
________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Назвати та оформити у вигляді маленької таблички назви будь-яких чотирьох країн та столиць Південної Америки ( політична карта ). Оцінюється вміння знаходити на карті і оформляти результати
Тема 4.
Тематичне оцінювання по темам «Антарктида. Північна Америка» уч______7__ класу____________ _______________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Антарктида була відкрита у: а) 1640 р. б) 1492 р. в) 1820 р.
2. Найнижча температура повітря, зареєстрована в Антарктиді, становить: а) -64 оС б) -84,5 оС в) -89,2 оС
3. Сучасні російські полярні станції в Антарктиді: а) заснували під час подорожі росіяни Белінсгаузен і Лазарєв б) були власністю Радянського Союзу і створені радянськими полярниками за рахунок СРСР в) новостворені сучасною Росією після 1991 року
4. Яке місце серед материків за площею посідає Північна Америка: а) перше б) друге в) третє г) четверте
5. Берегова лінія Північної Америки: а) дуже порізана б) мало порізана в) не порізана г) не знаю яка
6. Великий Каньйон утворює річка: а) Міссісіпі б) Святого Лаврентія в) Колорадо г) Інгул
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Мулати (678) - це: а) нащадки від шлюбів негрів та європейців б) корінні жителі Америки в) нащадки європейців і індіанців
8. Антарктика – це ______________________________________
9. Яка найбільша за площею держава у Північній Америці ?______________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали, питання 11 – кожна відповідь по 0,5 бали )
10. В чому особливості географічного положення Антарктиди?________________________________
_________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
11. а) переважаючий напрям течії річки Міссісіпі ______________________________
б) крайня південна точка Північної Америки _____________________________________
б) крайня західна точка Північної Америки _____________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Поміркуйте і поясніть, що може бути на місці Антарктиди, якщо її крига розтане?(749)__________
________________________________________________________________________________________
Тематичне оцінювання по темам “ Антарктида. Північна Америка ” уч______7__ класу____________ _______________ І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Відкрили Антарктиду моряки експедиції під керівництвом: а) Джеймса Кука б) Роберта Скотта в) Фадея Белінсгаузена та Михайла Лазарєва
2. Першою досягла Південного полюса експедиція: а) Руаля Амундсена б) Роберта Скотта в) Джеймса Кука
3. Українська полярна станція, подарована Україні урядом Великої Британії, зараз називається: а) Тарас Шевченко б) Восток в) Академік Вернадський
4. Північну Америку відокремлює від Євразії: а) Суецький канал б) Панамський канал в) Берингова протока г) Керченська протока
5. Зона вулканізму та землетрусів у Північній Америці знаходиться на: а) заході материка б) сході материка в) півдні материка г) півночі материка
6.Найбільшу кількість рідкої прісної води у світі концентрує система: а) річки Міссісіпі б ) Великих Північноамериканських озер в) льодовиків Гренландії
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Метиси - це а) нащадки від шлюбів негрів та європейців б) корінні жителі Америки в) нащадки європейців і індіанців
8. Який найбільший у світі острів поруч з Північною Америкою?_______________________
9. Яка держава Північної Америки найбільш економічно розвинута? ____________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали, питання 11 – кожна відповідь по 0,5 бали )
10. Які причини утворення покривного зледеніння Антарктиди?______________________________
11. а) переважаючий напрям течії річки Колумбії в нижній течії_________________________________
б) крайня північна точка Північної Америки _____________________________________
в) крайня східна точка Північної Америки _____________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Доведіть, що Антарктида – материк міжнародного співробітництва (745) ________________
Тематичне оцінювання по темам «Антарктида. Північна Америка» уч______7__ класу____________ _______________
ІІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Антарктида не була відкрита у: а) 1640 р. б) 1492 р. в) 1820 р.
2. Середньодобова температура повітря влітку в Антарктиді становить: а) -64 оС б) -84,5 оС в) -89,2 оС г) - 30 оС
3. Сучасну українську полярну станцію в Антарктиді: а) заснували під час подорожі росіяни Белінсгаузен і Лазарєв б) була власністю Радянського Союзу і створена радянськими полярниками за рахунок СРСР в) новостворена сучасною Україною після 1991 року г) подарована Україні урядом Великобританії
4. Які океани омивають Північну Америку?: а) Тихий б) Індійський в) Атлантичний г) Північний Льодовитий
5. Північна Америка відокремлена від Південної Америки… _____________ _______________
6. На північному сході Північної Америки знаходиться півострів … _____________________
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Самбо - це: а) нащадки від шлюбів негрів та європейців б) корінні жителі Америки в) нащадки європейців і індіанців г) нащадки індіанців і негрів
8. Шельфові льодовики – це ______________________________________
9. Яка іспаномовна держава у Північній Америці найбільша серед іспаномовних? ___________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали, питання 11 – кожна відповідь по 0,5 бали )
10. В чому особливості географічного положення Антарктиди?________________________________
_________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
11. а) переважаючий напрям течії річки Колумбія______________________________
б) крайня північна точка Північної Америки _____________________________________
б) крайня східна точка Північної Америки _____________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Поміркуйте і поясніть, як впливає на клімат узбережжя Каліфорнійська течія__________
_________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
ІУ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Антарктида була відкрита у: а) 1640 р. б) 1492 р. в) 1820 р.
2. Середньодобова температура повітря влітку в Антарктиді становить: а) -64 оС б) -84,5 оС в) -89,2 оС г) - 30 оС
3. Сучасну українську полярну станцію в Антарктиді: а) заснували під час подорожі росіяни Белінсгаузен і Лазарєв б) була власністю Радянського Союзу і створена радянськими полярниками за рахунок СРСР в) новостворена сучасною Україною після 1991 року г) подарована Україні урядом Великобританії
4. Які океани омивають Північну Америку?: а) Тихий б) Індійський в) Атлантичний г) Північний Льодовитий
5. Північна Америка відокремлена від Південної Америки… _____________ _______________
6. На північному сході Північної Америки знаходиться півострів … _____________________
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Самбо - це: а) нащадки від шлюбів негрів та європейців б) корінні жителі Америки в) нащадки європейців і індіанців г) нащадки індіанців і негрів
8. Шельфові льодовики – це ______________________________________
9. Яка іспаномовна держава у Північній Америці найбільша серед іспаномовних? ___________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали, питання 11 – кожна відповідь по 0,5 бали )
10. В чому особливості географічного положення Антарктиди?________________________________
_________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
11. а) переважаючий напрям течії річки Колумбія______________________________
б) крайня північна точка Північної Америки _____________________________________
б) крайня східна точка Північної Америки _____________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Поміркуйте і поясніть, як впливає на клімат узбережжя Каліфорнійська течія__________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Тема 5.
Робота по темі « Євразія » уч______7__ класу____________ _______________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Найбільший півострів Євразії: а) Індостан б) Скандинавський в) Аравійський
2. Найвища точка Євразії - гора: а) Ельбрус б) Монблан в) Джомолунгма
3. Полюс холоду Північної півкулі знаходиться: а) на Скандинавському півострові між Скандинавськими горами б) на сході Сибіру у міжгірних улоговинах в) у горах Гімалаях
4. Найглибше озеро Євразії і світу: а) Каспійське море б) Байкал в) Ладозьке
5. Найбільшу кількість населення з-поміж країн Євразії і світу має: а) Росія б) Китай в) Індія г) США
6. Яка релігія є пануючою в країнах Європи? : а) мусульманство б) християнство в) буддизм г) іудаїзм
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Протока між Євразією і Північною Америкою ___________________________________
8. Туркменістан по суходолу межує з такими країнами: ______________________________________________________________
9. На півострові Індостан проживає велика одомашнена тварина ___________________________
ІІІ рівень ( 0,5х 6=3 бали )
10. Переважаючий напрям течії річки Дніпро ______________________________
11. Переважаючий напрям течії річки Лена ______________________________
12. Переважаючий напрям течії річки Дунай ______________________________
13. Крайня північна точка Євразії____________________________________________
14. Крайня західна точка Євразії____________________________________________
15. Крайня південна точка Євразії____________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
16. Охарактеризуйте чинники, що впливають на кількість населення Європи
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Робота по темі « Євразія » уч______7__ класу____________ _______________
ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Частиною межі між Європою та Азією є: а) західні схили Уральських гір б) Кумо-Маницька западина в) Кавказькі гори г) гори Альпи
2. Найбільшою рівниною Євразії є: а) Західносибірська б) Східноєвропейська в) плоскогір’я Декан
3. Найдовша річка Євразії: а) Лена б) Янцзи в) Волга г) Єнісей
4. Найбільше озеро Євразії і світу: а) Каспійське море б) Байкал в) Ладозьке
5. Найбільшу площу з-поміж країн Євразії і світу має: а) Росія б) Китай в) Індія г) США
6. Які з названих країн розташовані в Європі?: а) Франція б) Італія в) Україна г) Естонія е) Білорусь є) Алжир ж) Ізраїль з) Австрія
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Протока між Євразією і Африкою ___________________________________
8. Чехія межує з такими країнами: ______________________________________________________
9. На півострові Аравійський проживає велика одомашнена тварина ___________________________
ІІІ рівень ( 0,5х 6=3 бали )
10. Переважаючий напрям течії річки Об ______________________________
11. Переважаючий напрям течії річки Волга ______________________________
12. Переважаючий напрям течії річки Ангара ______________________________
13. Крайня східна точка Євразії____________________________________________
14. Крайня північна точка Євразії____________________________________________
15. Крайня західна точка Євразії____________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
16. Поясніть, чому в Азії в багатьох місцях виникають проблеми з водними ресурсами
Робота по темі « Євразія » уч______7__ класу____________ _______________
ІІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Найзахідніший півострів Євразії: а) Індостан б) Піренейський в) Скандинавський г) Аравійський д) Мала Азія
2. Назва рівнини в долинах річок Інд і Ганг___________________________________________________
3. Столицями Німеччини, Казахстану та Іраку відповідно є: а)_____________ б) ________________
в) ________________
4. На березі Каспійського моря-озера розташовані такі країни: _____________________________
________________________________________________________________________________
5. Найменша кількість населення з-поміж вказаних країн Євразії і світу має: а) Росія б) Китай в) Індія г) США
6. Суецький канал відокремлює такі материки: ______________________________________________
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Півострів Камчатка омивається такими морями: __________________________________. Вони є частинами_______________________ океану
8. На території України є такі гори: ________________ і ________________________
9. Білий ведмідь живе в(на)______________________, бурий ведмідь живе в(на)____________________,
гімалайський ведмідь в(на) ____________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х 2=3 бали )
10. Порівняйте озера Балхаш і Байкал, їхні відмінності ___________________________________
___________________________________________________________________________________
11. Найбільшою річкою України є_______________, на якій споруджено ________ водосховищ, вода з яких використовується для __________________________________________________.В спорудах дамб водосховищ вмонтовані турбіни, які виробляють_____________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Наведіть приклади співробітництва України з країнами Євразії
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Робота по темі « Євразія » уч______7__ класу____________ _______________
ІV Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Частиною межі між Європою та Азією є: а) протока Босфор б) гори Карпати в) Кавказькі гори г) гори Альпи
2. Низовини і височини на території України є частинами великої _________________________ рівнини
3. Столицями Японії, Туреччини, Таїланду відповідно є : а) _____________ б) _________ в) __________
4. Каспійське море(підкреслити) – (солоне, прісне), Байкал (солоне, прісне)
5. Найменшу площу з-поміж вказаних країн Євразії має: а) Росія б) Китай в) Індія г) Німеччина
6. Берингова протока відокремлює такі материки: _________________________________________
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Півострів Індостан омивається ____________ морем і ____________________ затокою. Вони є частинами_______________________ океану
8. Територію України омивають ______________ море і _______________ море
9. Тигри живуть(підкреслити) в (Європі, Азії), змії в (тундрі, жарких пустелях)
ІІІ рівень ( 1,5х 2=3 бали )
10. Порівняйте озера Каспійське і Аральське, їхні відмінності________________________________
_______________________________________________________________________________________
11. З найбільшої річки України ________________ вода подається каналами на території України, які відчувають нестачу прісної води на а) північ б) схід і південь в) захід г) крайній захід д) центр
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Наведіть приклади співробітництва України з країнами Євразії
Тематичне оцінювання № 6 по темі « Земля – наш спільний дім » уч______7__ класу____________ _______________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. До найбільших екологічних проблем людства належить: а) забруднення Дніпра б) забруднення вод Світового океану в) забруднення Чорного моря
2. Площа під лісами на Землі становить: а) 50% б) 40% в) 30%
3. Основне завдання Червоної книги : а) досліджувати вплив людської діяльності на природу б) відтворювати зникаючі види рослин і тварин в) реєструвати рідкісні і зникаючі види рослин і тварин
4. Площа суходолу під природоохоронними територіями на Землі становить: а) 3% б) 5% в) 7%
5. Найбільшу шкоду природі завдає забруднення: а) механічне б) хімічне в) фізичне
6. З рішучими протестами проти забруднення довкілля виступає міжнародна громадська екологічна організація: а) ООН б) СНД в) Гринпіс г) НАТО
ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) Дайте чітке визначення понять:
7. Природний заповідник – науково-дослідна установа, ________________________________________
__________________________________________________
8. Біосферний заповідник - ______________________________________________________________
9. Природний національний парк - _____________________________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Міжнародне співробітництво необхідне для розв’язання проблеми збереження навколишнього середовища, тому що…________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
11. До міжнародних організацій з охорони природи належать_____________________________
_____________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали ) Які зміни у складі повітря призводять до глобального потепління? Внаслідок чого змінюється співвідношення основних газів, що складають повітря?
_____________________________________________________________________________________
Тематичне оцінювання № 6 по темі « Земля – наш спільний дім » уч______7__ класу____________ _______________
ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Найбільше забруднення Атлантичного океану протягом останнього часу пов’язане з: а) забрудненням Азовського моря внаслідок аварій морських суден б) пиловими бурями в) пожежами г) аварії на нафтовій платформі з витоком нафти
2. Забруднення околиць Миколаєва на Миколаївському глиноземному заводі складанням відходів від переробки бокситів на глинозем ( приблизно 500 тисяч тонн щорічно) це переважно: а) хімічне забруднення б) механічне забруднення в) фізичне забруднення
3. Основне завдання Червоної книги : а) досліджувати вплив людської діяльності на природу б) відтворювати зникаючі види рослин і тварин в) реєструвати рідкісні і зникаючі види рослин і тварин
4. Скільки національних парків створено на Землі? а) 200 б) 2000 в) 17
5. Створення широких мереж мобільного телефонного зв’язку з випромінюючими антенами і мобільними телефонами, які є мініатюрними раціями, призводить в основному до забруднення: а) механічного б) хімічного в) фізичного
6. З рішучими протестами проти забруднення довкілля виступає міжнародна громадська екологічна організація: а) ООН б) СНД в) Гринпіс г) НАТО
ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) Дайте чітке визначення понять:
7. Радіаційне забруднення – забруднення, ________________________________________
__________________________________________________
8. Мінеральні ресурси - ______________________________________________________________
9. Вичерпні природні ресурси - _____________________________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. За типом походження забруднення поділяють на________________________________
___________________________________________________________________________________
11. Консервацію різноманітного насіння у 2008 році Норвегія зробила: а) для експерименту на його витривалість б) на випадок глобальної техногенної катастрофи на Землі або катастрофи космічного характеру в) створення харчових запасів
ІУ рівень ( 3 бали ) Поміркуйте, як буде впливати вичерпання енергетичних корисних копалин у світі ( нафти, газу, вугілля ) на рослинництво як галузь землеробства?
Тема 6.
Тематичне оцінювання № 6 по темі « Земля – наш спільний дім » уч______7__ класу____________ _______________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. До найбільших екологічних проблем людства належить: а) забруднення Дніпра б) забруднення вод Світового океану в) забруднення Чорного моря
2. Площа під лісами на Землі становить: а) 50% б) 40% в) 30%
3. Основне завдання Червоної книги : а) досліджувати вплив людської діяльності на природу б) відтворювати зникаючі види рослин і тварин в) реєструвати рідкісні і зникаючі види рослин і тварин
4. Площа суходолу під природоохоронними територіями на Землі становить: а) 3% б) 5% в) 7%
5. Найбільшу шкоду природі завдає забруднення: а) механічне б) хімічне в) фізичне
6. З рішучими протестами проти забруднення довкілля виступає міжнародна громадська екологічна організація: а) ООН б) СНД в) Гринпіс г) НАТО
ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) Дайте чітке визначення понять:
7. Природний заповідник – науково-дослідна установа, ________________________________________
__________________________________________________
8. Біосферний заповідник - ______________________________________________________________
9. Природний національний парк - _____________________________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Міжнародне співробітництво необхідне для розв’язання проблеми збереження навколишнього середовища, тому що…________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
11. До міжнародних організацій з охорони природи належать_____________________________
_____________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали ) Які зміни у складі повітря призводять до глобального потепління? Внаслідок чого змінюється співвідношення основних газів, що складають повітря?
_____________________________________________________________________________________
Тематичне оцінювання № 6 по темі « Земля – наш спільний дім » уч______7__ класу____________ _______________
ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Найбільше забруднення Атлантичного океану протягом останнього часу пов’язане з: а) забрудненням Азовського моря внаслідок аварій морських суден б) пиловими бурями в) пожежами г) аварії на нафтовій платформі з витоком нафти
2. Забруднення околиць Миколаєва на Миколаївському глиноземному заводі складанням відходів від переробки бокситів на глинозем ( приблизно 500 тисяч тонн щорічно) це переважно: а) хімічне забруднення б) механічне забруднення в) фізичне забруднення
3. Основне завдання Червоної книги : а) досліджувати вплив людської діяльності на природу б) відтворювати зникаючі види рослин і тварин в) реєструвати рідкісні і зникаючі види рослин і тварин
4. Скільки національних парків створено на Землі? а) 200 б) 2000 в) 17
5. Створення широких мереж мобільного телефонного зв’язку з випромінюючими антенами і мобільними телефонами, які є мініатюрними раціями, призводить в основному до забруднення: а) механічного б) хімічного в) фізичного
6. З рішучими протестами проти забруднення довкілля виступає міжнародна громадська екологічна організація: а) ООН б) СНД в) Гринпіс г) НАТО
ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) Дайте чітке визначення понять:
7. Радіаційне забруднення – забруднення, ________________________________________
__________________________________________________
8. Мінеральні ресурси - ______________________________________________________________
9. Вичерпні природні ресурси - _____________________________________________________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. За типом походження забруднення поділяють на________________________________
___________________________________________________________________________________
11. Консервацію різноманітного насіння у 2008 році Норвегія зробила: а) для експерименту на його витривалість б) на випадок глобальної техногенної катастрофи на Землі або катастрофи космічного характеру в) створення харчових запасів
ІУ рівень ( 3 бали ) Поміркуйте, як буде впливати вичерпання енергетичних корисних копалин у світі ( нафти, газу, вугілля ) на рослинництво як галузь землеробства?
Тема "Австралія"
Самостійна робота по темі “ Австралія. ” уч______7__ класу____________ _________________
І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Австралія розташована в півкулях: а) Північній б) Південній; в) Західній; г) Східній
2. Великий Бар’єрний риф тягнеться уздовж узбережжя Австралії: а) західного; б)східного в) південного
3. На південь від Австралії лежить острів: а) Нова Гвінея; б) Тасманія
4. Крайня північна точка Австралії мис: а)Байрон б)Йорк; в)Південно-Східний; г) Стіп-Пойнт
5. На материку Австралії виверження вулканів: а)відбуваються; б)не відбуваються в) відбуваються дуже рідко
6. З примітивних місцевих ссавців на території Австралії водиться: а)єхидна; б)собака динго
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Як називаються безводні річки або тимчасові водотоки в Австралії ?___________________
8. Назвіть найбільше озеро Австралії______________________________________
9. Береги Австралії порізані: а) мало б) сильно порізані і мають багато зручних гаваней і заток
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. Чим зумовлена заборона ввозити нові види рослин і тварин в Австралію?_____________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. До басейнів яких океанів належать річки Австралії?_______________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Корінне населення Австралії належить до ____________________ раси, а основна частина переселенців до Австралії та їхні нащадки належать до (підкреслити) до: а) екваторіальної раси б) монголоїдної раси в) європеоїдної раси. Офіційною державною мовою в Австралії є _____________ мова, бо аборигенів(підкреслити): а)дуже багато б) занадто мало
Самостійна робота по темі “ Австралія ” уч______7__ класу____________ _______________ І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали )
1. Великий Вододільний хребет здіймається на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 2. Найбільша за площею в Австралії природна зона: а)вічнозелених перемінно-вологих лісів б)саван і рідколісся в)пустель і напівпустель г)мішаних лісів
3.Більшість населення Австралії становлять: а) австралійці-аборигени б) англо-австралійці в) переселенці з Африки та Азії
4. Велика Австралійська затока на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 5. Найвища точка Австралії – це гора_________________, її висота___________метрів
6. Кількість держав на території материка Австралія___________________
ІІ рівень ( 1х3=3 бали )
7. Назвіть тварин, які є ендеміками Австралії_______________________________________________
8. Назвіть крайню західну точку материка Австралія__________________________________
9. На південь від Південно-Східного мису Австралії в океані є великий острів ___________
ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали )
10. До чого призводить поширення пустель в Австралії?_______________________________________
_________________________________________________________________________________________
11. Дайте коротку характеристику Австралійського Союзу ( населення, столиця, господарство )
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
ІУ рівень ( 3 бали )
12. Пояснити причини своєрідності органічного світу Австралії__________________________________
_________________________________________________________________________________________
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Вітаю відвідувачів блогу
Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.
Немає коментарів:
Дописати коментар