Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

суботу, 21 квітня 2012 р.

Контрольні роботи з географії. 7 клас

Контрольні роботи наприкінці тем, самостійні роботи, раніше - тематичні роботи, різнорівневі завдання тощо. Можна називати по різному... Тема 1. Самостійна робота по темам « Вступ. Розділ І « Океани » уч _________ 7___ класу ______________ ___________ І варіант І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Найбільшим за площею материком є а) Північна Америка б) Євразія в) Африка 2. Найдавніша ера в історії Землі а) палеозойська б) протерозойська в) архейська 3. Літосферні плити рухаються зі швидкістю а) 1-6 см на рік б) 1-6 м на рік в) 1-6 км на рік 4. Температура води на дні Тихого океану в місцях зіткнення літосферних плит може досягати … 5. Течія Західних Вітрів знаходиться а) у Тихому океані б) в Атлантичному океані в) в Індійському океані г) в усіх трьох зазначених океанах 6. Найбільші глибини ( жолоби ) в океані а) Атлантичному б) Тихому в) Індійському ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Яке походження мають острови Океанії? _________________________________________________________________ 8. Запишіть визначення поняття « тепла течія » _______________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 9. Котра година в Лондоні, якщо в Миколаєві 12оо ?_____________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Який океан найтепліший? Чому?__________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Пояснити відмінність понять « материк » і «частина світу » ____________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ІV рівень ( 3 бали ) – Назвати 6 водних об’єктів, через які треба пройти судну самим коротким шляхом від Канарських островів в Аравійське море ( повні назви ) ________________________ _______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ Самостійна робота по темам « Вступ. Розділ І « Океани » уч _________ 7___ класу ______________ ___________ І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Два материка об’єднує частина світу а) Азія б) Америка в) Африка 2. Ширина кожного часового пояса Землі в градусах: а) 10 б) 15 в) 20 3. Найсолоніше і найтепліше море світу а) Азовське б) Середземне в) Червоне 4. Сучасні материки утворилися з прадавнього материка а) Гондвана б) Лавразія в) Пангея 5. Води чотирьох океанів омивають материк а) Північна Америка б) Євразія в) Антарктида 6. Островів в Океанії приблизно а) 1000 б) 5000 в) 10000 г) 20000 ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. За картами атласу визначити найбільшу глибину в Тихому океані_________________________________ 8. Запишіть визначення поняття « холодна течія »_______________________________ _________________________________________________________________________________________ 9. Котра година у Херсоні, якщо у Пекіні ( Китай ) 7оо ?_____________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Напишіть про значення карт в житті людини_______________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Як впливає особливість розташування Північного Льодовитого океану на його природу?_____________________ ________________________________________________________________________________________ ІV рівень ( 3 бали ) – Назвати водні об’єкти: 1) штучний об’єкт, що з’єднує Тихий і Атлантичний океани 2) штучний об’єкт, що з’єднує Середземне море і море Індійського океану 3) природний об’єкт, що з’єднує відкритий Атлантичний океан і Середземне море 4) природний об’єкт, що з’єднує Тихий океан і Північний Льодовитий океан 5) два природних об’єкти, що є частинами Атлантичного океану і омивають береги України 6) океани, які омивають береги США Самостійна робота по темам « Вступ. Розділ І « Океани » уч _________ 7___ класу ______________ ___________ ІІІ варіант І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Найбільшим за площею океаном є а) Атлантичний б) Індійський в) Тихий 2. Сучасна ера в історії Землі а) палеозойська б) кайнозойська в) архейська 3. Літосферні плити рухаються зі швидкістю а) 1-6 км на рік б) 1-6 м на рік в) незначною 4. Температура води в затоках Індійського океану може досягати … 5. Течія Гольфстрім не тече а) у Тихому океані б) в Атлантичному океані в) в Індійському океані г) в усіх трьох зазначених океанах 6. Немає жолобів в океані а)Північному Льодовитому б) Тихому в) в жодному ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Моря, які омивають Україну, відносяться до__________________ океану, а називаються вони так: _____________________ _______________________ і ____________________ _______________ 8. Баластні морські води з інших океанів, які судна скидають в чужих портах а) безпечні для місцевої природи, бо вони солоні теж б) небезпечні , бо в них можуть бути шкідливі організми для місцевої природи в) ці води не солоні 9. Котра година в Лондоні, якщо в українському Херсоні 12оо ?______________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Який океан найхолодніший? Чому?_______________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Материк ____________________ складається з таких частин світу: _________________________________________________________________________________________ ІV рівень ( 3 бали ) – назвати, які океани ( чи моря яких океанів) омивають береги США: ________________________________________________________________ і Російської Федерації: Дивись на політичну карту світу уважно вздовж всіх морських кордонів цих країн Тематичне оцінювання по темам “ Вступ. Розділ І « Океани» ” уч______7__ класу____________ ________________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Найбільшим за площею материком є а) Північна Америка б) Євразія в) Африка 2. Найдавніша ера в історії Землі а) палеозойська б) протерозойська в) архейська 3. Літосферні плити рухаються зі швидкістю а) 1-6 см на рік б) 1-6 м на рік в) 1-6 км на рік 4. Середня солоність вод Світового океану в проміле становить а) 45 б) 35 в) 30 5. Течія Західних Вітрів знаходиться а) у Тихому океані б) в Атлантичному океані в) в Індійському океані г) в усіх трьох зазначених океанах 6. Найбільші глибини ( жолоби ) в океані а) Атлантичному б) Тихому в) Індійському ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Яке походження мають острови Океанії? _________________________________________________________________ 8. Запишіть визначення поняття « тепла течія » _______________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 9. Котра година в Лондоні, якщо в Києві 12оо ?_____________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Який океан найтепліший? Чому?__________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Пояснити відмінність понять « материк » і «частина світу » ____________________ ______________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) Поясніть, чим викликана неоднакова солоність вод Північного Льодовитого океану ( ваша версія )__________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам « Вступ. Розділ І « Океани » уч _________ 7___ класу ______________ ___________ І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Два материка об’єднує частина світу а) Азія б) Америка в) Африка 2. Ширина кожного часового пояса Землі в градусах: а) 10 б) 15 в) 20 3. Найсолоніше і найтепліше море світу а) Азовське б) Середземне в) Червоне 4. Сучасні материки утворилися з прадавнього материка а) Гондвана б) Лавразія в) Пангея 5. Води чотирьох океанів омивають материк а) Північна Америка б) Євразія в) Антарктида 6. Островів в Океанії приблизно а) 1000 б) 5000 в) 10000 г) 20000 ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. За картами атласу визначити найбільшу глибину в Тихому океані_________________________________ 8. Запишіть визначення поняття « холодна течія »_______________________________ _________________________________________________________________________________________ 9. Котра година у Донецьку, якщо у Пекіні ( Китай ) 7оо ?_____________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Напишіть про значення карт в житті людини_______________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Як впливає особливість розташування Північного Льодовитого океану на його природу?_____________________ ________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) Охарактеризуйте значення різних джерел географічних знань для господарської діяльності людини_____________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________ Тема 2. Тематичне оцінювання по темі “ АФРИКА ” уч______7__ класу____________ _____________________________________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Гвінейська затока омиває Африку з: а)півночі; б)півдня; в)заходу; г)сходу 2. Півострів Сомалі розташований в Африці на: а)півночі; б)півдні; в)заході; г)сході 3. Річка Конго (Заїр) впадає в: а)Атлантичний океан; б)Індійський океан. 4. Найглибше озеро Африки: а)Танганьїка; б)Вікторія; в)Чад. 5. У більшості країн Африки основою господарства є: а)промисловість; б)сільське господарство; в)транспорт г)сфера освіти. 6. Високорозвинутою країною є: а)Південна Африка б)Єгипет; в)Нігерія; г)Ефіопія ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Назвіть 5 найбільших річок Африки___________________________________________________ 8. Назвіть природні зони Африки, що послідовно змінюються від екватора до північних околиць материка ________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 9. До яких основних рас належить населення Африки ?__________________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Чому на сході Африки бувають землетруси і виверження вулканів?____________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Чому в саванах не ростуть вічнозелені дерева? ______________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12.Поясніть, чому поряд з океаном виникла пустеля Наміб._______________________________________ _________________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темі “ АФРИКА ” уч______7__ класу____________ _____________________________________ І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Які океани омивають Африку?____________________________________________________________ 2.Яка річка найповноводніша в Африці? а)Конго б)Ніл в)Замбезі г)Нігер д)Оранжева 3.Першим відкрив морський шлях до Індії вздовж берега Африки а)Колумб б)Васко да Гама в)Магеллан г)Лівінгстон 4.Яке місце за площею займає Африка серед інших материків?____________________________________ 5.Яке найглибше озеро в Африці? а)Ньяса б)Вікторія в)Чад г)Танганьїка 6.Найвищ0а вершина в Африці: а)Камерун б)Кіліманджаро в)Кракатау г)Котопахі ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Назвати крайню східну точку Африки ________________________________________ 8. Які водойми з’єднує Гібралтарська протока?__________________________________________ 9. В якій частині Африки знаходяться Капські гори? а)північній; б)південній; в)західній; г)східній ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Чому в саванах не ростуть вічнозелені дерева? ___________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Дайте коротку характеристику населення Африки__________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Пояснити, чому береги озера Чад показані на карті переривчастою лінією________________ _________________________________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темі “ АФРИКА ” уч______7__ класу____________ _____________________________________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Гвінейська затока омиває Африку з: а)півночі; б)півдня; в)заходу; г)сходу 2. Півострів Сомалі розташований в Африці на: а)півночі; б)півдні; в)заході; г)сході 3. Річка Конго (Заїр) впадає в: а)Атлантичний океан; б)Індійський океан. 4. Найглибше озеро Африки: а)Танганьїка; б)Вікторія; в)Чад. 5. У більшості країн Африки основою господарства є: а)промисловість; б)сільське господарство; в)транспорт г)сфера освіти. 6. Високорозвинутою країною є: а)Південна Африка б)Єгипет; в)Нігерія; г)Ефіопія ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Назвіть 5 найбільших річок Африки___________________________________________________ 8. Назвіть природні зони Африки, що послідовно змінюються від екватора до північних околиць материка ________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 9. До яких основних рас належить населення Африки ?__________________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Чому на сході Африки бувають землетруси і виверження вулканів?____________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Чому в саванах не ростуть вічнозелені дерева? ______________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12.Поясніть, чому поряд з океаном виникла пустеля Наміб._______________________________________ _________________________________________________________________________________________ Тема 3. Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________ _________________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Австралія розташована в півкулях: а) Північній б) Південній; в) Західній; г) Східній 2. Великий Бар’єрний риф тягнеться уздовж узбережжя Австралії: а) західного; б)східного в) південного 3. На південь від Австралії лежить острів: а) Нова Гвінея; б) Тасманія 4. Південна Америка наближена до материків: а)Африка; б)Євразія; в)Північна Америка г) Австралія 5. Південна Америка повністю розташована в півкулі: а)Східній; б)Західній; в)Південній 6. Найбільш повноводна річка світу: а)Оріноко б)Парана; в)Амазонка; г)Маракайбо ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Як називаються безводні річки або тимчасові водотоки в Австралії та Африці?___________________ 8. Назвіть найбільше озеро Австралії______________________________________ 9. Які тварини мешкають у саванах Південної Америки ?_____________________________________ ______________________________________________________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Чим зумовлена заборона ввозити нові види рослин і тварин в Австралію?_____________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Які наслідки має для природних комплексів і корінного населення інтенсивне вирубування лісів Амазонії? ____________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Доведіть, що Австралія – найспокійніший у геологічному відношенні материк________________ _________________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________ _______________ І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Великий Вододільний хребет здіймається на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 2. Найбільша за площею в Австралії природна зона: а)вічнозелених перемінно-вологих лісів б)саван і рідколісся в)пустель і напівпустель г)мішаних лісів 3.Більшість населення Австралії становлять: а) австралійці-аборигени б) англо-австралійці в) переселенці з Африки та Азії 4. Найвища вершина Анд: а)Котопахі б)Аконкагуа в)Тітікака г)Чімборасо 5. Вологі екваторіальні ліси – це: а)сельва б) пампа в) гаучо г) пончо 6.Найхолодніші райони Південної Америки розташовані на: а) півдні б ) півночі ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Назвіть тварин, які є ендеміками Австралії_______________________________________________ 8. Якому закону підпорядковується зміна природних компонентів ( грунтів, рослинності, тваринного світу ) в Андах?______________________________________________________________________ 9. Які групи населення з’явилися в Південній Америці в результаті змішаних шлюбів ? ___________ ________________________________________________________________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. До чого призводить поширення пустель в Австралії?_______________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Наведіть докази того, що Анди – молоді гори, які ще не завершили свого формування ________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Поясніть, чому Амазонка є повноводною впродовж року________________ Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________ ІІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Крайня північна точка Австралії мис: а)Байрон б)Йорк; в)Південно-Східний; г) Стіп-Пойнт 2. На материку Австралії виверження вулканів: а)відбуваються; б)не відбуваються в) відбуваються дуже рідко 3. З примітивних ссавців на території Австралії водиться: а)єхидна; б)собака динго 4. Південна Америка відокремлена від Антарктиди протокою__________________ 5. У Південній Америці рельєф на заході переважно_____________________, на сході переважно ________________________ 6. Напрям течії Амазонки_____________________ ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Чому багато річок Австралії позначено на карті пунктирними лініями?___________________ _____________________________________________________________________________________ 8. Береги Австралії порізані: а) мало б) сильно порізані і мають а) мало б) багато зручних гаваней і заток 9. Офіційною мовою Бразилії є ________________ мова, решти країн Південної Америки - ___________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Дайте коротку характеристику Австралійського Союзу ( населення, столиця, господарство ) _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Яка причина утворення пустелі Атакама в Південній Америці ? ____________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Пояснити причини своєрідності органічного світу Австралії__________________________________ _________________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________ ІV Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Велика Австралійська затока на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 2. Найвища точка Австралії – це гора_________________, її висота___________метрів 3. Кількість держав на території материка Австралія___________________ 4. Крайня північна точка Південної Америки мис: а)Фроуерд б)Паріньяс в)Гальїнас г) Кабу-Бранку 5. Низовини в Південній Америці: а)Міссісіпська б) Орінокська в) Амазонська г) Ла-Платська д) Причорноморська 6. Південну Америку омиває на заході _____________________ океан, на сході___________ океан ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Назвіть крайню західну точку материка Австралія__________________________________ 8. Мулати в Південній Америці – це нащадки представників ____________ і ____________ раси 9. Чи є в Південній Америці ( див. політичну карту ) території – колоніальні володіння європейських держав?______________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. До басейнів яких океанів належать річки Австралії?_______________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Чому в Південній Америці клімат не такий жаркий, як у Африці? ________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Назвати та оформити у вигляді маленької таблички назви будь-яких чотирьох країн та столиць Південної Америки ( політична карта ). Оцінюється вміння знаходити на карті і оформляти результати Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________ _______________ V варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Великий Вододільний хребет здіймається на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 2. Найбільша за площею в Австралії природна зона: а)вічнозелених перемінно-вологих лісів б)саван і рідколісся в)пустель і напівпустель г)мішаних лісів 3.Більшість населення Австралії становлять: а) австралійці-аборигени б) англо-австралійці в) переселенці з Африки та Азії 4. Найвища вершина Анд: а)Котопахі б)Аконкагуа в)Тітікака г)Чімборасо 5. Вологі екваторіальні ліси – це: а)сельва б) пампа в) гаучо г) пончо 6.Найхолодніші райони Південної Америки розташовані на: а) півдні б ) півночі ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Панівна рослина Австралії з багатьма видами______________________________ 8. Чим пояснюється зміна природних компонентів ( грунтів, рослинності, тваринного світу ) в Андах?______________________________________________________ 9. Які групи населення з’явилися в Південній Америці в результаті змішаних шлюбів ? ___________ ________________________________________________________________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Чому в Австралії багато грунтів мають червоний колір? _________________________________________________________________________________________ 11. Наведіть докази того, що Анди – молоді гори, які ще не завершили свого формування ________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Поясніть, чому Амазонка є повноводною впродовж року_________________________________ Тематичне оцінювання по темам “ Австралія. Південна Америка ” уч______7__ класу____________ _______________ V варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Великий Вододільний хребет здіймається на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 2. Найбільша за площею в Австралії природна зона: а)вічнозелених перемінно-вологих лісів б)саван і рідколісся в)пустель і напівпустель г)мішаних лісів 3.Більшість населення Австралії становлять: а) австралійці-аборигени б) англо-австралійці в) переселенці з Африки та Азії 4. Найвища вершина Анд: а)Котопахі б)Аконкагуа в)Тітікака г)Чімборасо 5. Вологі екваторіальні ліси – це: а)сельва б) пампа в) гаучо г) пончо 6.Найхолодніші райони Південної Америки розташовані на: а) півдні б ) півночі ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Панівна рослина Австралії з багатьма видами______________________________ 8. Чим пояснюється зміна природних компонентів ( грунтів, рослинності, тваринного світу ) в Андах?______________________________________________________ 9. Які групи населення з’явилися в Південній Америці в результаті змішаних шлюбів ? ___________ ________________________________________________________________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Чому в Австралії багато грунтів мають червоний колір? _________________________________________________________________________________________ 11. Наведіть докази того, що Анди – молоді гори, які ще не завершили свого формування ________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Поясніть, чому Амазонка є повноводною впродовж року_________________________________ Тематичне оцінювання по темі “ Південна Америка ” уч______ 7__ класу____________ _____________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Крайня північна точка Пд. Америки мис: а)Фроуерд б)Гальїнас; в)Паріньяс; г) Кабу-Бранку 2. На материку Пд.А. виверження вулканів: а)відбуваються; б)не відбуваються в) відбуваються дуже рідко 3. З тварин- ссавців на території Австралії водяться: а)нутрія; б)собака динго в)колібрі 4. Південна Америка відокремлена від Антарктиди протокою__________________ 5. У Південній Америці рельєф на заході переважно_____________________, на сході переважно ________________________ 6. Напрям течії Амазонки_____________________ ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Чому багато річок Австралії позначено на карті пунктирними лініями?___________________ _____________________________________________________________________________________ 8. Береги Пд.А. на більшій частині своєї довжини порізані: а) мало б) сильно порізані і мають: а) мало гаваней; б) багато зручних гаваней і заток 9. Офіційною мовою Бразилії є ________________ мова, решти країн Південної Америки - ___________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Дайте коротку характеристику Бразилії ( населення, столиця, господарство ) _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Яка причина утворення пустелі Атакама в Південній Америці ? ____________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Чому більша частина населення Пд.А . спілкується європейськими мовами?___________________ _________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам “ Австралія” уч______ 7_ класу ____________ ______________ ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Затока Ла-Плата на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Пд.А. 2. Найвища точка Пд.А. – це гора_________________, її висота___________метрів 3. Кількість держав на території материка Пд.А.___________________ 4. Крайня східна точка Південної Америки мис: а)Фроуерд б)Паріньяс в)Гальїнас г) Кабу-Бранку 5. Низовини в Південній Америці: а)Міссісіпська б) Орінокська в) Амазонська г) Ла-Платська д) Причорноморська 6. Південну Америку омиває на заході _____________________ океан, на сході___________ океан ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Із свердловин на берегах озера Маракайбо і з свердловин в його дні видобувають ( див. атлас):__________________________________ 8. Мулати в Південній Америці – це нащадки представників ____________ і ____________ раси 9. Чи є в Південній Америці ( див. політичну карту ) території – колоніальні володіння європейських держав? Якщо є – написати назви їх, якщо ні- написати «ні»______________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. До басейнів яких океанів належать річки Пд.А.?_______________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Чому в Південній Америці клімат не такий жаркий, як у Африці? ________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Назвати та оформити у вигляді маленької таблички назви будь-яких чотирьох країн та столиць Південної Америки ( політична карта ). Оцінюється вміння знаходити на карті і оформляти результати Тематичне оцінювання по темам “ Австралія ” уч______7__ класу____________ _________________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Австралія розташована в півкулях: а) Північній б) Південній; в) Західній; г) Східній 2. Великий Бар’єрний риф тягнеться уздовж узбережжя Австралії: а) західного; б)східного в) південного 3. На південь від Австралії лежить острів: а) Нова Гвінея; б) Тасманія 4. Великий Вододільний хребет здіймається на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 5. Найбільша за площею в Австралії природна зона: а)вічнозелених перемінно-вологих лісів б)саван і рідколісся в)пустель і напівпустель г)мішаних лісів 6.Більшість населення Австралії становлять: а) австралійці-аборигени б) англо-австралійці в) переселенці з Африки та Азії ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Як називаються безводні річки або тимчасові водотоки в Австралії ?___________________ 8. Назвіть найбільше озеро Австралії______________________________________ 9. Назвіть примітивних ссавців Австралії, які схожі в своєму розвитку на птахів_____________________________________________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Чим зумовлена заборона ввозити нові види рослин і тварин в Австралію?_____________________ 10. Навіщо в Австралії створюють заповідні території?_______________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ІУ рівень (0,5х6=3 бали ) 12. 1) Австралійці розмовляють переважно_______________________ мовою 2) Панівна рослина в Австралії ________________, її аж ______________видів 3) В Австралії живуть__________________ тварини, їх аж _____________видів 4) Австралія була раніше колонією_____________________________ 5)Чисельність громадян Австралії ___________ млн., проте корінних аборигенів лише ________ тисяч 6) Англомовна країна на південний схід від Австралії на двох великих островах__________________________ Тематичне оцінювання по темам “ Австралія ” уч______7__ класу____________ _________________ ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. З якою твариною фермери ведуть постійну війну?: а) сірим вовком б) крокодилом; в) велетенським кенгуру; г) кролем 2. В Австралії найбільше з корисних копалин: а) паливних; б) рудних в) бурого вугілля 3. Найбільший острів поблизу Австралії: а) Нова Гвінея; б) Тасманія; в) Південний острів Нової Зеландії 4. Затока на півночі Австралії________________________ 5. Протока між Австралією і о. Тасманія_________________ 6. В Австралії живуть ___________________________________ етнічних українців ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Назва кліматичного поясу по центру Австралії із заходу на схід?___________________ 8. Живлення всіх річок материка -______________________________________ 9. Головний недолік комфортності життя в Австралії: а) нерозвинута економіка; б) нестача прісної води ; в) розвинута економіка г) акули в океані ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Австралійці вирощують на м'ясо таких тварин: 11. Австралійці вирощують на цукор і спирт ___________________________, на хліб ________________ ІУ рівень (0,5х6=3 бали ) 12. 1) Більшість жителів Австралії належить переважно до _______________________ раси 2) Великою притокою Муррею є річка_______________________ 3) Найвища гора в Австралії _________________ 4) Поза містами проживає в Австралії тільки приблизно _________ % населення 5) Тварина, яка схожа на борсука, називається_______________________________ 6) Елементами культури Австралія найбільш пов’язана з такою державою: _____________________________ Тематичне оцінювання по темі “ Південна Америка ” уч______ 7__ класу____________ _____________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Крайня північна точка Пд. Америки мис: а)Фроуерд б)Гальїнас; в)Паріньяс; г) Кабу-Бранку 2. На материку Пд.А. виверження вулканів: а)відбуваються; б)не відбуваються в) відбуваються дуже рідко 3. З тварин- ссавців на території Австралії водяться: а)нутрія; б)собака динго в)колібрі 4. Південна Америка відокремлена від Антарктиди протокою__________________ 5. У Південній Америці рельєф на заході переважно_____________________, на сході переважно ________________________ 6. Напрям течії Амазонки_____________________ ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Чому багато річок Австралії позначено на карті пунктирними лініями?___________________ _____________________________________________________________________________________ 8. Береги Пд.А. на більшій частині своєї довжини порізані: а) мало б) сильно порізані і мають: а) мало гаваней; б) багато зручних гаваней і заток 9. Офіційною мовою Бразилії є ________________ мова, решти країн Південної Америки - ___________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Дайте коротку характеристику Бразилії ( населення, столиця, господарство ) _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Яка причина утворення пустелі Атакама в Південній Америці ? ____________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Чому більша частина населення Пд.А . спілкується європейськими мовами?___________________ _________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам “ Австралія” уч______ 7_ класу ____________ ______________ ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Затока Ла-Плата на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Пд.А. 2. Найвища точка Пд.А. – це гора_________________, її висота___________метрів 3. Кількість держав на території материка Пд.А.___________________ 4. Крайня східна точка Південної Америки мис: а)Фроуерд б)Паріньяс в)Гальїнас г) Кабу-Бранку 5. Низовини в Південній Америці: а)Міссісіпська б) Орінокська в) Амазонська г) Ла-Платська д) Причорноморська 6. Південну Америку омиває на заході _____________________ океан, на сході___________ океан ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Із свердловин на берегах озера Маракайбо і з свердловин в його дні видобувають ( див. атлас):__________________________________ 8. Мулати в Південній Америці – це нащадки представників ____________ і ____________ раси 9. Чи є в Південній Америці ( див. політичну карту ) території – колоніальні володіння європейських держав? Якщо є – написати назви їх, якщо ні- написати «ні»______________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. До басейнів яких океанів належать річки Пд.А.?_______________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Чому в Південній Америці клімат не такий жаркий, як у Африці? ________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Назвати та оформити у вигляді маленької таблички назви будь-яких чотирьох країн та столиць Південної Америки ( політична карта ). Оцінюється вміння знаходити на карті і оформляти результати Тема 4. Тематичне оцінювання по темам «Антарктида. Північна Америка» уч______7__ класу____________ _______________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Антарктида була відкрита у: а) 1640 р. б) 1492 р. в) 1820 р. 2. Найнижча температура повітря, зареєстрована в Антарктиді, становить: а) -64 оС б) -84,5 оС в) -89,2 оС 3. Сучасні російські полярні станції в Антарктиді: а) заснували під час подорожі росіяни Белінсгаузен і Лазарєв б) були власністю Радянського Союзу і створені радянськими полярниками за рахунок СРСР в) новостворені сучасною Росією після 1991 року 4. Яке місце серед материків за площею посідає Північна Америка: а) перше б) друге в) третє г) четверте 5. Берегова лінія Північної Америки: а) дуже порізана б) мало порізана в) не порізана г) не знаю яка 6. Великий Каньйон утворює річка: а) Міссісіпі б) Святого Лаврентія в) Колорадо г) Інгул ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Мулати (678) - це: а) нащадки від шлюбів негрів та європейців б) корінні жителі Америки в) нащадки європейців і індіанців 8. Антарктика – це ______________________________________ 9. Яка найбільша за площею держава у Північній Америці ?______________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали, питання 11 – кожна відповідь по 0,5 бали ) 10. В чому особливості географічного положення Антарктиди?________________________________ _________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ 11. а) переважаючий напрям течії річки Міссісіпі ______________________________ б) крайня південна точка Північної Америки _____________________________________ б) крайня західна точка Північної Америки _____________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Поміркуйте і поясніть, що може бути на місці Антарктиди, якщо її крига розтане?(749)__________ ________________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання по темам “ Антарктида. Північна Америка ” уч______7__ класу____________ _______________ І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Відкрили Антарктиду моряки експедиції під керівництвом: а) Джеймса Кука б) Роберта Скотта в) Фадея Белінсгаузена та Михайла Лазарєва 2. Першою досягла Південного полюса експедиція: а) Руаля Амундсена б) Роберта Скотта в) Джеймса Кука 3. Українська полярна станція, подарована Україні урядом Великої Британії, зараз називається: а) Тарас Шевченко б) Восток в) Академік Вернадський 4. Північну Америку відокремлює від Євразії: а) Суецький канал б) Панамський канал в) Берингова протока г) Керченська протока 5. Зона вулканізму та землетрусів у Північній Америці знаходиться на: а) заході материка б) сході материка в) півдні материка г) півночі материка 6.Найбільшу кількість рідкої прісної води у світі концентрує система: а) річки Міссісіпі б ) Великих Північноамериканських озер в) льодовиків Гренландії ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Метиси - це а) нащадки від шлюбів негрів та європейців б) корінні жителі Америки в) нащадки європейців і індіанців 8. Який найбільший у світі острів поруч з Північною Америкою?_______________________ 9. Яка держава Північної Америки найбільш економічно розвинута? ____________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали, питання 11 – кожна відповідь по 0,5 бали ) 10. Які причини утворення покривного зледеніння Антарктиди?______________________________ 11. а) переважаючий напрям течії річки Колумбії в нижній течії_________________________________ б) крайня північна точка Північної Америки _____________________________________ в) крайня східна точка Північної Америки _____________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Доведіть, що Антарктида – материк міжнародного співробітництва (745) ________________ Тематичне оцінювання по темам «Антарктида. Північна Америка» уч______7__ класу____________ _______________ ІІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Антарктида не була відкрита у: а) 1640 р. б) 1492 р. в) 1820 р. 2. Середньодобова температура повітря влітку в Антарктиді становить: а) -64 оС б) -84,5 оС в) -89,2 оС г) - 30 оС 3. Сучасну українську полярну станцію в Антарктиді: а) заснували під час подорожі росіяни Белінсгаузен і Лазарєв б) була власністю Радянського Союзу і створена радянськими полярниками за рахунок СРСР в) новостворена сучасною Україною після 1991 року г) подарована Україні урядом Великобританії 4. Які океани омивають Північну Америку?: а) Тихий б) Індійський в) Атлантичний г) Північний Льодовитий 5. Північна Америка відокремлена від Південної Америки… _____________ _______________ 6. На північному сході Північної Америки знаходиться півострів … _____________________ ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Самбо - це: а) нащадки від шлюбів негрів та європейців б) корінні жителі Америки в) нащадки європейців і індіанців г) нащадки індіанців і негрів 8. Шельфові льодовики – це ______________________________________ 9. Яка іспаномовна держава у Північній Америці найбільша серед іспаномовних? ___________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали, питання 11 – кожна відповідь по 0,5 бали ) 10. В чому особливості географічного положення Антарктиди?________________________________ _________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ 11. а) переважаючий напрям течії річки Колумбія______________________________ б) крайня північна точка Північної Америки _____________________________________ б) крайня східна точка Північної Америки _____________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Поміркуйте і поясніть, як впливає на клімат узбережжя Каліфорнійська течія__________ _________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ІУ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Антарктида була відкрита у: а) 1640 р. б) 1492 р. в) 1820 р. 2. Середньодобова температура повітря влітку в Антарктиді становить: а) -64 оС б) -84,5 оС в) -89,2 оС г) - 30 оС 3. Сучасну українську полярну станцію в Антарктиді: а) заснували під час подорожі росіяни Белінсгаузен і Лазарєв б) була власністю Радянського Союзу і створена радянськими полярниками за рахунок СРСР в) новостворена сучасною Україною після 1991 року г) подарована Україні урядом Великобританії 4. Які океани омивають Північну Америку?: а) Тихий б) Індійський в) Атлантичний г) Північний Льодовитий 5. Північна Америка відокремлена від Південної Америки… _____________ _______________ 6. На північному сході Північної Америки знаходиться півострів … _____________________ ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Самбо - це: а) нащадки від шлюбів негрів та європейців б) корінні жителі Америки в) нащадки європейців і індіанців г) нащадки індіанців і негрів 8. Шельфові льодовики – це ______________________________________ 9. Яка іспаномовна держава у Північній Америці найбільша серед іспаномовних? ___________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали, питання 11 – кожна відповідь по 0,5 бали ) 10. В чому особливості географічного положення Антарктиди?________________________________ _________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ 11. а) переважаючий напрям течії річки Колумбія______________________________ б) крайня північна точка Північної Америки _____________________________________ б) крайня східна точка Північної Америки _____________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Поміркуйте і поясніть, як впливає на клімат узбережжя Каліфорнійська течія__________ _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ Тема 5. Робота по темі « Євразія » уч______7__ класу____________ _______________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Найбільший півострів Євразії: а) Індостан б) Скандинавський в) Аравійський 2. Найвища точка Євразії - гора: а) Ельбрус б) Монблан в) Джомолунгма 3. Полюс холоду Північної півкулі знаходиться: а) на Скандинавському півострові між Скандинавськими горами б) на сході Сибіру у міжгірних улоговинах в) у горах Гімалаях 4. Найглибше озеро Євразії і світу: а) Каспійське море б) Байкал в) Ладозьке 5. Найбільшу кількість населення з-поміж країн Євразії і світу має: а) Росія б) Китай в) Індія г) США 6. Яка релігія є пануючою в країнах Європи? : а) мусульманство б) християнство в) буддизм г) іудаїзм ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Протока між Євразією і Північною Америкою ___________________________________ 8. Туркменістан по суходолу межує з такими країнами: ______________________________________________________________ 9. На півострові Індостан проживає велика одомашнена тварина ___________________________ ІІІ рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 10. Переважаючий напрям течії річки Дніпро ______________________________ 11. Переважаючий напрям течії річки Лена ______________________________ 12. Переважаючий напрям течії річки Дунай ______________________________ 13. Крайня північна точка Євразії____________________________________________ 14. Крайня західна точка Євразії____________________________________________ 15. Крайня південна точка Євразії____________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 16. Охарактеризуйте чинники, що впливають на кількість населення Європи ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Робота по темі « Євразія » уч______7__ класу____________ _______________ ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Частиною межі між Європою та Азією є: а) західні схили Уральських гір б) Кумо-Маницька западина в) Кавказькі гори г) гори Альпи 2. Найбільшою рівниною Євразії є: а) Західносибірська б) Східноєвропейська в) плоскогір’я Декан 3. Найдовша річка Євразії: а) Лена б) Янцзи в) Волга г) Єнісей 4. Найбільше озеро Євразії і світу: а) Каспійське море б) Байкал в) Ладозьке 5. Найбільшу площу з-поміж країн Євразії і світу має: а) Росія б) Китай в) Індія г) США 6. Які з названих країн розташовані в Європі?: а) Франція б) Італія в) Україна г) Естонія е) Білорусь є) Алжир ж) Ізраїль з) Австрія ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Протока між Євразією і Африкою ___________________________________ 8. Чехія межує з такими країнами: ______________________________________________________ 9. На півострові Аравійський проживає велика одомашнена тварина ___________________________ ІІІ рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 10. Переважаючий напрям течії річки Об ______________________________ 11. Переважаючий напрям течії річки Волга ______________________________ 12. Переважаючий напрям течії річки Ангара ______________________________ 13. Крайня східна точка Євразії____________________________________________ 14. Крайня північна точка Євразії____________________________________________ 15. Крайня західна точка Євразії____________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 16. Поясніть, чому в Азії в багатьох місцях виникають проблеми з водними ресурсами Робота по темі « Євразія » уч______7__ класу____________ _______________ ІІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Найзахідніший півострів Євразії: а) Індостан б) Піренейський в) Скандинавський г) Аравійський д) Мала Азія 2. Назва рівнини в долинах річок Інд і Ганг___________________________________________________ 3. Столицями Німеччини, Казахстану та Іраку відповідно є: а)_____________ б) ________________ в) ________________ 4. На березі Каспійського моря-озера розташовані такі країни: _____________________________ ________________________________________________________________________________ 5. Найменша кількість населення з-поміж вказаних країн Євразії і світу має: а) Росія б) Китай в) Індія г) США 6. Суецький канал відокремлює такі материки: ______________________________________________ ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Півострів Камчатка омивається такими морями: __________________________________. Вони є частинами_______________________ океану 8. На території України є такі гори: ________________ і ________________________ 9. Білий ведмідь живе в(на)______________________, бурий ведмідь живе в(на)____________________, гімалайський ведмідь в(на) ____________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х 2=3 бали ) 10. Порівняйте озера Балхаш і Байкал, їхні відмінності ___________________________________ ___________________________________________________________________________________ 11. Найбільшою річкою України є_______________, на якій споруджено ________ водосховищ, вода з яких використовується для __________________________________________________.В спорудах дамб водосховищ вмонтовані турбіни, які виробляють_____________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Наведіть приклади співробітництва України з країнами Євразії ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Робота по темі « Євразія » уч______7__ класу____________ _______________ ІV Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Частиною межі між Європою та Азією є: а) протока Босфор б) гори Карпати в) Кавказькі гори г) гори Альпи 2. Низовини і височини на території України є частинами великої _________________________ рівнини 3. Столицями Японії, Туреччини, Таїланду відповідно є : а) _____________ б) _________ в) __________ 4. Каспійське море(підкреслити) – (солоне, прісне), Байкал (солоне, прісне) 5. Найменшу площу з-поміж вказаних країн Євразії має: а) Росія б) Китай в) Індія г) Німеччина 6. Берингова протока відокремлює такі материки: _________________________________________ ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Півострів Індостан омивається ____________ морем і ____________________ затокою. Вони є частинами_______________________ океану 8. Територію України омивають ______________ море і _______________ море 9. Тигри живуть(підкреслити) в (Європі, Азії), змії в (тундрі, жарких пустелях) ІІІ рівень ( 1,5х 2=3 бали ) 10. Порівняйте озера Каспійське і Аральське, їхні відмінності________________________________ _______________________________________________________________________________________ 11. З найбільшої річки України ________________ вода подається каналами на території України, які відчувають нестачу прісної води на а) північ б) схід і південь в) захід г) крайній захід д) центр ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Наведіть приклади співробітництва України з країнами Євразії Тематичне оцінювання № 6 по темі « Земля – наш спільний дім » уч______7__ класу____________ _______________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. До найбільших екологічних проблем людства належить: а) забруднення Дніпра б) забруднення вод Світового океану в) забруднення Чорного моря 2. Площа під лісами на Землі становить: а) 50% б) 40% в) 30% 3. Основне завдання Червоної книги : а) досліджувати вплив людської діяльності на природу б) відтворювати зникаючі види рослин і тварин в) реєструвати рідкісні і зникаючі види рослин і тварин 4. Площа суходолу під природоохоронними територіями на Землі становить: а) 3% б) 5% в) 7% 5. Найбільшу шкоду природі завдає забруднення: а) механічне б) хімічне в) фізичне 6. З рішучими протестами проти забруднення довкілля виступає міжнародна громадська екологічна організація: а) ООН б) СНД в) Гринпіс г) НАТО ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) Дайте чітке визначення понять: 7. Природний заповідник – науково-дослідна установа, ________________________________________ __________________________________________________ 8. Біосферний заповідник - ______________________________________________________________ 9. Природний національний парк - _____________________________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Міжнародне співробітництво необхідне для розв’язання проблеми збереження навколишнього середовища, тому що…________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ 11. До міжнародних організацій з охорони природи належать_____________________________ _____________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) Які зміни у складі повітря призводять до глобального потепління? Внаслідок чого змінюється співвідношення основних газів, що складають повітря? _____________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання № 6 по темі « Земля – наш спільний дім » уч______7__ класу____________ _______________ ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Найбільше забруднення Атлантичного океану протягом останнього часу пов’язане з: а) забрудненням Азовського моря внаслідок аварій морських суден б) пиловими бурями в) пожежами г) аварії на нафтовій платформі з витоком нафти 2. Забруднення околиць Миколаєва на Миколаївському глиноземному заводі складанням відходів від переробки бокситів на глинозем ( приблизно 500 тисяч тонн щорічно) це переважно: а) хімічне забруднення б) механічне забруднення в) фізичне забруднення 3. Основне завдання Червоної книги : а) досліджувати вплив людської діяльності на природу б) відтворювати зникаючі види рослин і тварин в) реєструвати рідкісні і зникаючі види рослин і тварин 4. Скільки національних парків створено на Землі? а) 200 б) 2000 в) 17 5. Створення широких мереж мобільного телефонного зв’язку з випромінюючими антенами і мобільними телефонами, які є мініатюрними раціями, призводить в основному до забруднення: а) механічного б) хімічного в) фізичного 6. З рішучими протестами проти забруднення довкілля виступає міжнародна громадська екологічна організація: а) ООН б) СНД в) Гринпіс г) НАТО ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) Дайте чітке визначення понять: 7. Радіаційне забруднення – забруднення, ________________________________________ __________________________________________________ 8. Мінеральні ресурси - ______________________________________________________________ 9. Вичерпні природні ресурси - _____________________________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. За типом походження забруднення поділяють на________________________________ ___________________________________________________________________________________ 11. Консервацію різноманітного насіння у 2008 році Норвегія зробила: а) для експерименту на його витривалість б) на випадок глобальної техногенної катастрофи на Землі або катастрофи космічного характеру в) створення харчових запасів ІУ рівень ( 3 бали ) Поміркуйте, як буде впливати вичерпання енергетичних корисних копалин у світі ( нафти, газу, вугілля ) на рослинництво як галузь землеробства? Тема 6. Тематичне оцінювання № 6 по темі « Земля – наш спільний дім » уч______7__ класу____________ _______________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. До найбільших екологічних проблем людства належить: а) забруднення Дніпра б) забруднення вод Світового океану в) забруднення Чорного моря 2. Площа під лісами на Землі становить: а) 50% б) 40% в) 30% 3. Основне завдання Червоної книги : а) досліджувати вплив людської діяльності на природу б) відтворювати зникаючі види рослин і тварин в) реєструвати рідкісні і зникаючі види рослин і тварин 4. Площа суходолу під природоохоронними територіями на Землі становить: а) 3% б) 5% в) 7% 5. Найбільшу шкоду природі завдає забруднення: а) механічне б) хімічне в) фізичне 6. З рішучими протестами проти забруднення довкілля виступає міжнародна громадська екологічна організація: а) ООН б) СНД в) Гринпіс г) НАТО ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) Дайте чітке визначення понять: 7. Природний заповідник – науково-дослідна установа, ________________________________________ __________________________________________________ 8. Біосферний заповідник - ______________________________________________________________ 9. Природний національний парк - _____________________________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Міжнародне співробітництво необхідне для розв’язання проблеми збереження навколишнього середовища, тому що…________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ 11. До міжнародних організацій з охорони природи належать_____________________________ _____________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) Які зміни у складі повітря призводять до глобального потепління? Внаслідок чого змінюється співвідношення основних газів, що складають повітря? _____________________________________________________________________________________ Тематичне оцінювання № 6 по темі « Земля – наш спільний дім » уч______7__ класу____________ _______________ ІІ Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Найбільше забруднення Атлантичного океану протягом останнього часу пов’язане з: а) забрудненням Азовського моря внаслідок аварій морських суден б) пиловими бурями в) пожежами г) аварії на нафтовій платформі з витоком нафти 2. Забруднення околиць Миколаєва на Миколаївському глиноземному заводі складанням відходів від переробки бокситів на глинозем ( приблизно 500 тисяч тонн щорічно) це переважно: а) хімічне забруднення б) механічне забруднення в) фізичне забруднення 3. Основне завдання Червоної книги : а) досліджувати вплив людської діяльності на природу б) відтворювати зникаючі види рослин і тварин в) реєструвати рідкісні і зникаючі види рослин і тварин 4. Скільки національних парків створено на Землі? а) 200 б) 2000 в) 17 5. Створення широких мереж мобільного телефонного зв’язку з випромінюючими антенами і мобільними телефонами, які є мініатюрними раціями, призводить в основному до забруднення: а) механічного б) хімічного в) фізичного 6. З рішучими протестами проти забруднення довкілля виступає міжнародна громадська екологічна організація: а) ООН б) СНД в) Гринпіс г) НАТО ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) Дайте чітке визначення понять: 7. Радіаційне забруднення – забруднення, ________________________________________ __________________________________________________ 8. Мінеральні ресурси - ______________________________________________________________ 9. Вичерпні природні ресурси - _____________________________________________________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. За типом походження забруднення поділяють на________________________________ ___________________________________________________________________________________ 11. Консервацію різноманітного насіння у 2008 році Норвегія зробила: а) для експерименту на його витривалість б) на випадок глобальної техногенної катастрофи на Землі або катастрофи космічного характеру в) створення харчових запасів ІУ рівень ( 3 бали ) Поміркуйте, як буде впливати вичерпання енергетичних корисних копалин у світі ( нафти, газу, вугілля ) на рослинництво як галузь землеробства? Тема "Австралія" Самостійна робота по темі “ Австралія. ” уч______7__ класу____________ _________________ І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Австралія розташована в півкулях: а) Північній б) Південній; в) Західній; г) Східній 2. Великий Бар’єрний риф тягнеться уздовж узбережжя Австралії: а) західного; б)східного в) південного 3. На південь від Австралії лежить острів: а) Нова Гвінея; б) Тасманія 4. Крайня північна точка Австралії мис: а)Байрон б)Йорк; в)Південно-Східний; г) Стіп-Пойнт 5. На материку Австралії виверження вулканів: а)відбуваються; б)не відбуваються в) відбуваються дуже рідко 6. З примітивних місцевих ссавців на території Австралії водиться: а)єхидна; б)собака динго ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Як називаються безводні річки або тимчасові водотоки в Австралії ?___________________ 8. Назвіть найбільше озеро Австралії______________________________________ 9. Береги Австралії порізані: а) мало б) сильно порізані і мають багато зручних гаваней і заток ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. Чим зумовлена заборона ввозити нові види рослин і тварин в Австралію?_____________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. До басейнів яких океанів належать річки Австралії?_______________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Корінне населення Австралії належить до ____________________ раси, а основна частина переселенців до Австралії та їхні нащадки належать до (підкреслити) до: а) екваторіальної раси б) монголоїдної раси в) європеоїдної раси. Офіційною державною мовою в Австралії є _____________ мова, бо аборигенів(підкреслити): а)дуже багато б) занадто мало Самостійна робота по темі “ Австралія ” уч______7__ класу____________ _______________ І І Варіант. І рівень ( 0,5х 6=3 бали ) 1. Великий Вододільний хребет здіймається на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 2. Найбільша за площею в Австралії природна зона: а)вічнозелених перемінно-вологих лісів б)саван і рідколісся в)пустель і напівпустель г)мішаних лісів 3.Більшість населення Австралії становлять: а) австралійці-аборигени б) англо-австралійці в) переселенці з Африки та Азії 4. Велика Австралійська затока на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні Австралії 5. Найвища точка Австралії – це гора_________________, її висота___________метрів 6. Кількість держав на території материка Австралія___________________ ІІ рівень ( 1х3=3 бали ) 7. Назвіть тварин, які є ендеміками Австралії_______________________________________________ 8. Назвіть крайню західну точку материка Австралія__________________________________ 9. На південь від Південно-Східного мису Австралії в океані є великий острів ___________ ІІІ рівень ( 1,5х2=3 бали ) 10. До чого призводить поширення пустель в Австралії?_______________________________________ _________________________________________________________________________________________ 11. Дайте коротку характеристику Австралійського Союзу ( населення, столиця, господарство ) _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ІУ рівень ( 3 бали ) 12. Пояснити причини своєрідності органічного світу Австралії__________________________________ _________________________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники