Географія.Природознавство.Школа(різне)
Загальна кількість переглядів сторінки
Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя
Архів блогу
-
▼
2012
(65)
-
▼
квітня
(24)
- Конверт експедиції антарктичної станції
- Відповіді на частину питань ДПА, 9 клас
- Контрольні роботи з природознавства. 6 клас
- Контрольні роботи з природознавства. 5клас
- Контрольні роботи з географії. 7 клас
- Контрольні роботи з географії. 6 клас
- Вітаю майбутнього 30-тисячного відвідувача блогу!
- 12 КВІТНЯ – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ АВІАЦІЇ І КОСМОНАВТИКИ
- Формування загальнолюдських цінностей на уроках ге...
- Памятка учням
- Кросворд «Євро-2012. Міста проведення матчів»
- Кросворд «Євро-2012. Країни команд-учасників»
- Створення скриншоту
- Різні матеріали для уроків географії
- Лишайники - біоіндикатори довкілля
- Екологія. Різні матеріали
- Екологія.Нередаговані конспекти.Частина 1
- Формування компетентностей майбутнього випускника ...
- Виховна робота (різні матеріали). Папка №2
- Календар погоди - шкільний зразок
- Виховна робота (різні матеріали). Папка №1
- Блог в каталозі українських блогів
- Рекордна карта України
- Євро-2012. Жива таблиця матчів
-
▼
квітня
(24)
субота, 21 квітня 2012 р.
Контрольні роботи з природознавства. 6 клас
Контрольні роботи наприкінці тем, самостійні роботи, раніше - тематичні роботи, різнорівневі завдання тощо. Можна називати по різному...
Тема 1.
Різнорівневі завдання по темам “Вступ. Організм як жива система”
уч_________6 - __ класу ___________ _________________
І ВАРІАНТ, І і ІІ рівні ( 1х6=6 балів)
1. Виписати чи підкреслити природні системи (3): а) річка б) годинник в) телевізор г) степ д)озеро е) велосипед
2. М’ясоїдні тварини-хижаки(2): а) лев б) кінь в) вівця г) кіт
3. Забезпечує рослину розчинами води і неорганічних речовин: а) квітка б) пагін в) корінь г) листок
4. Органи дихання тварин(3): а) трахеї б) рот в) зябра г) легені д) глотка
5. Органи розмноження тварин (2): а) сперматозоїди б) сім’яники в) яєчники г) яйцеклітини
6. Два основних способи розмноження організмів: а) частинами тіла б) статеве в) нестатеве г) запилення д) запліднення
ІІІ рівень ( 2 пит. - по 1,5 бали, всього 3 бали )
7. При прямому розвитку новонароджені тварини_______________________________________ , а при непрямому __________________________________________________
8. У теплокровних тварин температура тіла_________________________, а у холоднокровних _____________________________________________________
ІV рівень ( 1,5х2=3 бали ). 9. Вдень активні такі тварини:_______________________ , вночі: _______
_________________________________
10. Рослини використовують вуглекислий газ в процесі ____________________ , тварини і рослини позбуваються вуглекислого газу в процесі ___________________
Різнорівневі завдання по темам “Вступ. Організм як жива система”
уч_________6 - __ класу ___________ _________________
ІІ ВАРІАНТ, І і ІІ рівні ( 1х6=6 балів)
1. Виписати чи підкреслити природні системи (3): а) комп’ютер б) озеро в) океан г) автомобіль д) планета е) будівля
2. Всеїдні тварини(2): а) ведмідь б) свиня в) корова г) верблюд
3. Для фотосинтезу в листках необхідні (3): а) вода б) кисень в) вуглекислий газ г) енергія Сонця
д) поживні речовини
4. Органи чуття тварин(3): а) хобот б) кінцівки в) ніс г) очі д) хвіст
5. Ріст організмів – це_____________________________________________________
6. Дворічні рослини утворюють плоди з насінням на _____________році життя, багаторічні
_________________________________________
ІІІ рівень ( 2 пит. - по 1,5 бали, всього 3 бали )
7. При непрямому розвитку новонароджені тварини_______________________________________ , а при прямому __________________________________________________
8. У холоднокровних тварин температура тіла______________________________,
а у теплокровних _______________________
ІV рівень ( 1,5х2=3 бали ). 9. Пронумерувати послідовність непрямого розвитку жаби від
народження: пуголовок із зябрами( ), ікринка( ), пуголовок із легенями, доросла жаба ( )
10. Рослини дихають (підкреслити чи виписати): вдень, вночі, вдень і вночі.
Рослини утворюють кисень (коли?) ___________________
Тема2.
Тематичне оцінювання по темам « Природні та штучні екосистеми » учня (учениці ) 6- класу_______________ _____________
І – 0,5х3=3; бали ІІ – 1х3=3 бали; ІІІ – 1,5х2=3 бали; ІУ – 3 бали
І рівень. 1. У наведеному переліку підкресли однією рискою тварин степу, а двома – озера:
чапля, бабак, тушканчик, окунь, бабка, журавель
2. Постав знак + біля правильної відповіді
а ) Верхній ярус лісу займає О клен , О ліщина, О конвалія
б ) Родючість грунту залежить від: О глини, О гумусу, О піску
3. Яке значення мають добрива для культурних рослин? _______________________________________
_________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
ІІ рівень. 1. Назви рослини:
степу - _____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
поля - ____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
2. Постав знак + біля правильного твердження:
О мешканці екосистем впливають один на одного
О серед рослин степу переважають багаторічні трави
О темний колір грунту надають частинки глини
О головна властивість грунту - родючість
О сад – природна екосистема
О випасання худоби шкодить екосистемам
3. Назви сорти картоплі за строками дозрівання___________________________________________
_________________________________________________________________________________________ ІІІ рівень. 1. Порівняй екосистему степу і поля, вони
схожі: _____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
різняться: ___________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
2. Склади харчовий ланцюг для екосистеми:
лісу_______________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
річки _______________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
ІУ рівень. 1. Пояснити, чому штучні екосистеми потребують догляду._________________________
________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Тема3. «Рукотворні системи» (§16-22). Робота учня (учениці ) 6 - класу_________ __________
І – 1х3=3 бали; ІІ – 1х3=3 бали; ІІІ – 1,5х2=3 бали; ІУ – 3 бали
І рівень. 1.Випиши назви простих механізмів з цього переліку: автомобіль, важіль, велосипед, блок, ножиці, коловорот
2. Постав знак « + » біля правильної відповіді і випиши її. Сила, з якою Земля притягує до себе тіла, це - сила : О пружності; О тертя; О тяжіння; О магнітна
3. Наведи два своїх приклади машин, які використовуються у побуті і на виробництві за зразком (пральна машина – в побуті; зернозбиральний комбайн – на виробництві):
____________________________________________________________________________
ІІ рівень. 4. На Дніпрі в Україні споруджені греблі для утримання водосховищ і роботи гідроелектростанцій. Всього гідроелектростанцій: а) 5 б) 6 в) 7 г) 10
5. Постав знак « + » біля правильного твердження і випиши правильні твердження:
О робочі органи у всіх машин однакові
О викидання макулатури призводить до зайвих витрат енергії на виробництво паперу;
О сила тяжіння існує тільки на планеті Земля;
О силу характеризує числове значення і напрямок
6. Навести два або більше приклади використання енергії вітру
ІІІ рівень.
7. Миколаївський глиноземний завод виготовляє з імпортної алюмінієвої руди (бокситів) напівфабрикат для виробництва алюмінію – глинозем. Глинозем зовні нагадує білий пральний порошок, який у закритих вагонах або цистернах відправляють на алюмінієві заводи переважно на експорт. Яка зручна енергія використовується на глиноземних і алюмінієвих заводах у виробництві? Де її виробляють?
________________________________________________________________________________
8. Сонячні батареї перетворюють____________________ енергію на ______________ енергію
9. Складними механізмами називають…..
____________________________________________________________________________
ІV рівень 9. Доведи словами, що літак – машина, спираючись на визначення терміну «машина». Яке паливо як джерело енергії використовує літак (бензин, нафта, газ, керосин, вугілля, дрова)? Літак може летіти (тільки за вітром, тільки проти вітру, тільки поперек вітру, в будь-якому напрямі). Корисна для людей робота літака у тому, що…Скласти відповідь на всі питання з кількох речень
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тема4. « Біосфера. Узагальнення » учня (учениці ) 6- класу_______________ ___________________
І – 1х3=3 бали; ІІ – 1х3=3 бали; ІІІ – 1,5х2=3 бали; ІУ – 3 бали
І рівень. 1. На Землі існує: а) 3 млн. видів організмів б) 265 тисяч видів в) понад 2 млн. видів
2. Постав знак « + » біля правильної відповіді. Найбільшою живою системою Землі називають:
О біосферу; О гідросферу; О літосферу; О екосистему
3. Скласти і правильно записати, користуючись прикладом в зошиті на ст.56, новий ланцюг живлення зі слів: рослина, пташка, гусінь, хижий птах:
____________________________________________________________________________
ІІ рівень. 4. За думкою вчених основною причиною глобального потепління є збільшення в атмосфері :
а) кисню б) озону в) азоту г) вуглекислого газу
5. Постав знак « + » біля правильного твердження:
О культурна людина з екологічним мисленням повинна дома збирати макулатуру, а не викидати її; складати всі, навіть дрібні паперові відходи в паперовий ящик , а потім їх здавати разом з ящиком в пункт прийому вторинної сировини
О викидання макулатури призводить до зайвих витрат на збирання та перевезення сміття та його утилізацію
О макулатура – цінний матеріал для паперових фабрик
О треба якомога менше використовувати поліетиленову упаковку, бо в кінці кінців вона потрапляє в сміття і забруднює природу; треба по можливості скрізь в крамницях і супермаркетах відмовлятися від покупки поліетиленових пакетів, без яких можна обійтися
О збирання макулатури – то справа лише бідних людей, а мене питання збереження довкілля не стосуються
6. Який продукт повсякденного харчування виготовляється за допомогою вкидання в нього при виготовленні мікроскопічних грибів? Назва продукту - ___________, назва грибів - _______________
ІІІ рівень.
7. Миколаївський глиноземний завод виготовляє з імпортної алюмінієвої руди (бокситів) напівфабрикат для виробництва алюмінію – глинозем. Глинозем зовні нагадує білий пральний порошок, який у закритих вагонах або цистернах відправляють на алюмінієві заводи переважно на експорт. Після виробництва глинозему біля Миколаєва залишаються мільйони тонн відходів у вигляді червоного шламу, який потрапляє часто з вітром у атмосферу і розноситься по полям, населеним пунктам та потрапляє в Бузький лиман. Які ваші думки і пропозиції щодо вирішення цієї проблеми?
_________________________________________________________________________________________
8. Природу вивчають такі науки ( не менше 6): ______________________________________________
ІУ рівень 9. В Миколаївській області є такі об’єкти , які відносяться до гідросфери:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Вітаю відвідувачів блогу
Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.
Немає коментарів:
Дописати коментар