Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

суботу, 21 квітня 2012 р.

Контрольні роботи з природознавства. 6 клас

Контрольні роботи наприкінці тем, самостійні роботи, раніше - тематичні роботи, різнорівневі завдання тощо. Можна називати по різному... Тема 1. Різнорівневі завдання по темам “Вступ. Організм як жива система” уч_________6 - __ класу ___________ _________________ І ВАРІАНТ, І і ІІ рівні ( 1х6=6 балів) 1. Виписати чи підкреслити природні системи (3): а) річка б) годинник в) телевізор г) степ д)озеро е) велосипед 2. М’ясоїдні тварини-хижаки(2): а) лев б) кінь в) вівця г) кіт 3. Забезпечує рослину розчинами води і неорганічних речовин: а) квітка б) пагін в) корінь г) листок 4. Органи дихання тварин(3): а) трахеї б) рот в) зябра г) легені д) глотка 5. Органи розмноження тварин (2): а) сперматозоїди б) сім’яники в) яєчники г) яйцеклітини 6. Два основних способи розмноження організмів: а) частинами тіла б) статеве в) нестатеве г) запилення д) запліднення ІІІ рівень ( 2 пит. - по 1,5 бали, всього 3 бали ) 7. При прямому розвитку новонароджені тварини_______________________________________ , а при непрямому __________________________________________________ 8. У теплокровних тварин температура тіла_________________________, а у холоднокровних _____________________________________________________ ІV рівень ( 1,5х2=3 бали ). 9. Вдень активні такі тварини:_______________________ , вночі: _______ _________________________________ 10. Рослини використовують вуглекислий газ в процесі ____________________ , тварини і рослини позбуваються вуглекислого газу в процесі ___________________ Різнорівневі завдання по темам “Вступ. Організм як жива система” уч_________6 - __ класу ___________ _________________ ІІ ВАРІАНТ, І і ІІ рівні ( 1х6=6 балів) 1. Виписати чи підкреслити природні системи (3): а) комп’ютер б) озеро в) океан г) автомобіль д) планета е) будівля 2. Всеїдні тварини(2): а) ведмідь б) свиня в) корова г) верблюд 3. Для фотосинтезу в листках необхідні (3): а) вода б) кисень в) вуглекислий газ г) енергія Сонця д) поживні речовини 4. Органи чуття тварин(3): а) хобот б) кінцівки в) ніс г) очі д) хвіст 5. Ріст організмів – це_____________________________________________________ 6. Дворічні рослини утворюють плоди з насінням на _____________році життя, багаторічні _________________________________________ ІІІ рівень ( 2 пит. - по 1,5 бали, всього 3 бали ) 7. При непрямому розвитку новонароджені тварини_______________________________________ , а при прямому __________________________________________________ 8. У холоднокровних тварин температура тіла______________________________, а у теплокровних _______________________ ІV рівень ( 1,5х2=3 бали ). 9. Пронумерувати послідовність непрямого розвитку жаби від народження: пуголовок із зябрами( ), ікринка( ), пуголовок із легенями, доросла жаба ( ) 10. Рослини дихають (підкреслити чи виписати): вдень, вночі, вдень і вночі. Рослини утворюють кисень (коли?) ___________________ Тема2. Тематичне оцінювання по темам « Природні та штучні екосистеми » учня (учениці ) 6- класу_______________ _____________ І – 0,5х3=3; бали ІІ – 1х3=3 бали; ІІІ – 1,5х2=3 бали; ІУ – 3 бали І рівень. 1. У наведеному переліку підкресли однією рискою тварин степу, а двома – озера: чапля, бабак, тушканчик, окунь, бабка, журавель 2. Постав знак + біля правильної відповіді а ) Верхній ярус лісу займає О клен , О ліщина, О конвалія б ) Родючість грунту залежить від: О глини, О гумусу, О піску 3. Яке значення мають добрива для культурних рослин? _______________________________________ _________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ІІ рівень. 1. Назви рослини: степу - _____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ поля - ____________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ 2. Постав знак + біля правильного твердження: О мешканці екосистем впливають один на одного О серед рослин степу переважають багаторічні трави О темний колір грунту надають частинки глини О головна властивість грунту - родючість О сад – природна екосистема О випасання худоби шкодить екосистемам 3. Назви сорти картоплі за строками дозрівання___________________________________________ _________________________________________________________________________________________ ІІІ рівень. 1. Порівняй екосистему степу і поля, вони схожі: _____________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ різняться: ___________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ 2. Склади харчовий ланцюг для екосистеми: лісу_______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ річки _______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ ІУ рівень. 1. Пояснити, чому штучні екосистеми потребують догляду._________________________ ________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ Тема3. «Рукотворні системи» (§16-22). Робота учня (учениці ) 6 - класу_________ __________ І – 1х3=3 бали; ІІ – 1х3=3 бали; ІІІ – 1,5х2=3 бали; ІУ – 3 бали І рівень. 1.Випиши назви простих механізмів з цього переліку: автомобіль, важіль, велосипед, блок, ножиці, коловорот 2. Постав знак « + » біля правильної відповіді і випиши її. Сила, з якою Земля притягує до себе тіла, це - сила : О пружності; О тертя; О тяжіння; О магнітна 3. Наведи два своїх приклади машин, які використовуються у побуті і на виробництві за зразком (пральна машина – в побуті; зернозбиральний комбайн – на виробництві): ____________________________________________________________________________ ІІ рівень. 4. На Дніпрі в Україні споруджені греблі для утримання водосховищ і роботи гідроелектростанцій. Всього гідроелектростанцій: а) 5 б) 6 в) 7 г) 10 5. Постав знак « + » біля правильного твердження і випиши правильні твердження: О робочі органи у всіх машин однакові О викидання макулатури призводить до зайвих витрат енергії на виробництво паперу; О сила тяжіння існує тільки на планеті Земля; О силу характеризує числове значення і напрямок 6. Навести два або більше приклади використання енергії вітру ІІІ рівень. 7. Миколаївський глиноземний завод виготовляє з імпортної алюмінієвої руди (бокситів) напівфабрикат для виробництва алюмінію – глинозем. Глинозем зовні нагадує білий пральний порошок, який у закритих вагонах або цистернах відправляють на алюмінієві заводи переважно на експорт. Яка зручна енергія використовується на глиноземних і алюмінієвих заводах у виробництві? Де її виробляють? ________________________________________________________________________________ 8. Сонячні батареї перетворюють____________________ енергію на ______________ енергію 9. Складними механізмами називають….. ____________________________________________________________________________ ІV рівень 9. Доведи словами, що літак – машина, спираючись на визначення терміну «машина». Яке паливо як джерело енергії використовує літак (бензин, нафта, газ, керосин, вугілля, дрова)? Літак може летіти (тільки за вітром, тільки проти вітру, тільки поперек вітру, в будь-якому напрямі). Корисна для людей робота літака у тому, що…Скласти відповідь на всі питання з кількох речень __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема4. « Біосфера. Узагальнення » учня (учениці ) 6- класу_______________ ___________________ І – 1х3=3 бали; ІІ – 1х3=3 бали; ІІІ – 1,5х2=3 бали; ІУ – 3 бали І рівень. 1. На Землі існує: а) 3 млн. видів організмів б) 265 тисяч видів в) понад 2 млн. видів 2. Постав знак « + » біля правильної відповіді. Найбільшою живою системою Землі називають: О біосферу; О гідросферу; О літосферу; О екосистему 3. Скласти і правильно записати, користуючись прикладом в зошиті на ст.56, новий ланцюг живлення зі слів: рослина, пташка, гусінь, хижий птах: ____________________________________________________________________________ ІІ рівень. 4. За думкою вчених основною причиною глобального потепління є збільшення в атмосфері : а) кисню б) озону в) азоту г) вуглекислого газу 5. Постав знак « + » біля правильного твердження: О культурна людина з екологічним мисленням повинна дома збирати макулатуру, а не викидати її; складати всі, навіть дрібні паперові відходи в паперовий ящик , а потім їх здавати разом з ящиком в пункт прийому вторинної сировини О викидання макулатури призводить до зайвих витрат на збирання та перевезення сміття та його утилізацію О макулатура – цінний матеріал для паперових фабрик О треба якомога менше використовувати поліетиленову упаковку, бо в кінці кінців вона потрапляє в сміття і забруднює природу; треба по можливості скрізь в крамницях і супермаркетах відмовлятися від покупки поліетиленових пакетів, без яких можна обійтися О збирання макулатури – то справа лише бідних людей, а мене питання збереження довкілля не стосуються 6. Який продукт повсякденного харчування виготовляється за допомогою вкидання в нього при виготовленні мікроскопічних грибів? Назва продукту - ___________, назва грибів - _______________ ІІІ рівень. 7. Миколаївський глиноземний завод виготовляє з імпортної алюмінієвої руди (бокситів) напівфабрикат для виробництва алюмінію – глинозем. Глинозем зовні нагадує білий пральний порошок, який у закритих вагонах або цистернах відправляють на алюмінієві заводи переважно на експорт. Після виробництва глинозему біля Миколаєва залишаються мільйони тонн відходів у вигляді червоного шламу, який потрапляє часто з вітром у атмосферу і розноситься по полям, населеним пунктам та потрапляє в Бузький лиман. Які ваші думки і пропозиції щодо вирішення цієї проблеми? _________________________________________________________________________________________ 8. Природу вивчають такі науки ( не менше 6): ______________________________________________ ІУ рівень 9. В Миколаївській області є такі об’єкти , які відносяться до гідросфери: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники