Географія.Природознавство.Школа(різне)

Географія.Природознавство.Школа(різне)
Географія.Природознавство.Школа(різне)

Загальна кількість переглядів сторінки

Авторські розробки з географії, природознавства та інших предметів. Розробки з різних питань шкільного життя

Архів блогу

неділю, 15 квітня 2012 р.

Створення скриншоту

Створення скриншоту. Тиснемо кнопку PrtScr. В правому верхньому кутку закриваємо зображення, натиснувши на х.Ліворуч, внизу робочого столу тиснемо на кнопку Пуск, вибираємо у вікні Програми, переходимо на Стандартні, а в них на Paint.Зверху у лівому кутку праворуч від Файл тиснемо на Правка і лівою кнопкою Вставити. Регулюємо скриншот, тягнучи лівою кнопкою миші в потрібне положення вертикальну смугу праворуч. Далі тиснемо на Файл і вибираємо Зберегти як. Зявляється вікно. Даємо у вікні нову назву імені файлу скриншоту замість проміжної назви Безіменний. У нижньому віконці Тип файлу переводимо файл у формат JPEG, який звичайно вантажиться на блоги і сайти. Праворуч тиснемо Зберегти. Закриваємо в правому верхньому кутку х. Шукаємо файл в Мої документи і там же Мої малюнки. Наводимо курсор, перевіряємо властивості зображення скриншоту - розміри файлу, тип файлу та розмір в КБ.Цей мій текст розміщений також на одному з сайтів, який веду. Пізніше допишу детально, як обрізати зображення скриншоту, хоча він уже після всіх цих маніпуляцій вище вже є звичайною картинкою і хто з ними працював, їм все зрозуміло. Тепер детально. Відкриваємо файл зображення скріншоту за допомогою стандартної програми Microsoft Office Manager. На панелі 2-й зверху тиснемо Змінити рисунки. Праворуч тиснемо Обрізка.Встановлюємо механічні межі обрізки. Тиснемо праворуч нижче вихідних і нових розмірів точок ОК. Зявляється нове обрізане зображення. Тиснемо зліва зверху Файл і в ньому Зберегти як...У вікні, що зявилося, стару назву зображення змінюємо на нову та тиснемо Зберегти. Зображення потрапляє в Мої документи-Мої рисунки. Нижче зображення вихідного скриншоту та зображення вирізаної з нього частини

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю відвідувачів блогу

Матеріали блогу допоможуть вчителям і учням.Частина з них є фактично посібниками для вчителів, частину можуть використовувати учні. Можливі дрібні помилки чи дрібні недоробки, які будуть коригуватися при повторному читанні. Прохання дотримуватися авторських прав і у разі публічного використання матеріалів блогу робити посилання на назву блогу і автора. Якщо ви тут вперше і не можете зорієнтуватися, переходьте на головну сторінку, а на ній є також архів блогу. Користуйтеся також чорними трикутниками в архіві для орієнтації по сторінках.

Прихильники